Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6055 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

אני מעוניין לרכוש אחת, יש לי אחת על הכוונת אבל רציתי להתייעץ האם זה כדאי?

 

למה עליי לצפות?(מחלות, זמינות חלפים)

 

כמו כן הבחור רוצה על הדגם הספציפי 24K, הוא לא נסחף קצת?

 

יש לציין שמבחינה מכנית היא תקינה

 

אשמח לחוות דעת.

חולה רוח - תמיד עם חלון פתוח...

פורסם

לגבי האם נוא נסחף או לא זה קשה להגיד במיוחד כי לא נתת שום פרטים אחרים לגבי מצבו של הרכב ,אבל המחיר שרשמת הוא אכן גבוה מערך השוק\מחירון של הרכב הזה.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

בא נאמר שמבחינה חיצונית הוא שלם ויפה, בלי דפיקות או תיקונים,

 

ומבפנים יותר מ 90 % מהקונצים עובדים אבל המושבים עברו סוג של התעללות (יש לו ילדים...)

 

ועוד כל מיני נזקי זאטוטים.

 

הצבע היה אמור להיות שחור (חיצונית) אך הוא דהה והתקלף, והקילומטרז יחסית נמוך (פחות מ200K).

 

אני לא מחפש רכב מושלם, אני רוצה רכב במצב נוסע ולאט לאט לשפץ.

חולה רוח - תמיד עם חלון פתוח...

פורסם

לידיד שלי יש אחת כזו בארה"ב שנת 95 (נדמה לי ש-ssei). הרכב מגלה אמינות לא רעה, אך הוא שתיין דלק רציני.

 

מחיר של 24K לרכב בן 15 ללא שוק נראה לי גבוה מאוד.

פורסם

ללא ספק הBON הקלסית האחרונה מבית GM. חרשתי על כזאת ארה"ב.

SSE זה גימור גבוהה עם מלא קונצים חשמליים. הייתי בודק את זה.

המנוע והגיר הם די ותיקים ופשוטים ומגלים אמינות יפה. אין בארץ בעיית חלודה כי לא שופכים מלח על הכביש.

זאת נקודת הטורפה שלהן.

אוטו כיפי ונינוח לשיוטים. למרות גודלה הייתי מצליח להדחף לחניות קטנות במרכזי ערים אמריקאיות וקנדיות.

לא משנה אם נסעתי אוטו מלא באיזור הררי או במישור הסל"ד תמיד היה על 2000.

מה שמצחיק שהתצרוכת שלה הייתה לא רעה יחסית לV6 3.8. כמעט 16 מייל לגלון שזה 1ל7.

×
×
  • תוכן חדש...