Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייבוא מנוע 80CC לאופניים - דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

תראו את הקישור הזה, הרעיון נראה מדליק והמחיר גם

http://www.handhelditems.com/certified-motorized-bicycle-engine-80cc-p-18864.html

 

יש לי חבר בארה"ב הציע לשלוח את זה עבורי בדואר, או להעביר עם ההורים שלו שחוזרים עוד מעט מביקור שם.

 

מישהו יודע / בעל ניסיון בייבוא מנוע כזה לארץ? האם זה אפשרי בלי שהמכס ישחט אותי? אולי כדאי לפרק את המנוע ולשלוח את הקיט חלקים-חלקים?

 

מה דעתכם?

mikmotobike.jpg

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם
שלום חברים,

תראו את הקישור הזה, הרעיון נראה מדליק והמחיר גם

http://www.handhelditems.com/certified-motorized-bicycle-engine-80cc-p-18864.html

 

אכן מדליק. נראה לי שגם 50 סמ"ק יספיק לאופנוע (זה מספיק לקטנוע...)

 

יש לי חבר בארה"ב הציע לשלוח את זה עבורי בדואר, או להעביר עם ההורים שלו שחוזרים עוד מעט מביקור שם.

 

במכס זה יתפס - וזה כאב ראש רציני. בשיקוף בשדה"ת רואים 10 קילו של מנוע, אם מישהו בכלל יסכים לסחוב משקל כזה חצי עולם.

 

מישהו יודע / בעל ניסיון בייבוא מנוע כזה לארץ? האם זה אפשרי בלי שהמכס ישחט אותי? אולי כדאי לפרק את המנוע ולשלוח את הקיט חלקים-חלקים?

 

מה דעתכם?

 

מגניב ושווה לנסות. אם תלך על זה חזור לפה וספר על החוויה

פורסם

בלמים של אופניים יצליחו להתמודד עם דבר כזה? :shock:

 

אופונוע 50סמ"ק יכול לעבור 100 קמ"ש.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה חי בסרט, שום קטנוע (אופנוע אעלק ..) 50 סמ"ק לא יעבור 100, אם יעבור 70 אז בירידה עם מפרש.

 

אבל האופניים ששוקלות הרבה פחות כן יגיעו למהירות של 100 קמ"ש עם מנוע 80 סמ"ק וזה מאוד מסוכן.

 

זה בחיים לא יעבור במכס.

פורסם

נראה מגניב לגמרי, ואגב הסרט בלינק ששלחת הרג אותי מצחוק :lol: למה הוא מפדל!?

מכס זה לא יעבור, אם יש אפשרות לפרק ולשלוח בחלקים זה עדיף.

פורסם

תמיד אפשר לייבא את זה בתור עציץ למוסך :lol::lol::lol:

 

 

לעניינו, כמה נקודות:

1. רוב המנועים הקטנים, הם סינים-שקר כלשהו והאיכות בהתאם[חלקם 50 סמ"ק אבל נמכרים בתור 79/80/שקר כלשהו].

2. בהנחה שאתה מזמין מוצר מחו"ל, רק HONDA, מנועים מעולים.

3. מנוע כזה יושב רק על אופניים מסיביות -> שלדה שהיא לא צעצוע, מעצורי דיסק וכו'.

4. תעשה חיים, ותיזהר, כי על אופניים כאלה אתה הכי נחות בכביש.

----

פורסם

הכרתי איזה ערס צעצוע שקנה לעצמו זוג אופניים ממונעות.

ביום אחד הוא פשוט התרסק כשנסע עליהן, לא יודע מה הסיבה.

סיים עם 3 שברים בסנטר, בידיים וברגל, וגם זה - במזל.

 

הפנטזיה של אנשים לקנות מנוע בזול ולהרכיב אותו על כלי מוכן היא טובה בתיאוריה, אבל מסוכנת במציאות - ככה זה שבדרך לא מחשבים רוח, צמיגים, בלמים ואמצעי בטיחות מינימלים כמו קסדה שבדרך כלל לא שמים.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

חוץ מזה שבמכס זה לא אמור לעבור, גם לא חוקי לנסוע באפניים ממונעות בנזין.

כדאי לחשוב גם כמה צעדים קדימה ולשאול את עצמך מה יקרה במקרה של תאונה - ביטוח אין לך ואם חלילה פגעת באדם או ברכוש, אתה מסובך לא רק עם פיצויים אלא גם עם החוק.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
אתה חי בסרט, שום קטנוע (אופנוע אעלק ..) 50 סמ"ק לא יעבור 100, אם יעבור 70 אז בירידה עם מפרש.

.

 

אני לא יודע אם המחוג היה מזייף או לא אבל בזמנו היה לחבר קג'יבה פרימה שהיה מראה 110 קמ''ש ואפילו קצת יותר .

פורסם

האם יש מישהו שהתנסה ביבוא מנוע כזה?

החלופות הן:

משלוח בדואר או ע"י מישהו שחוזר לארץ?

שלם או בחלקים?

תודה!

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

היה לי משהו כזה שקיבלתי ממצרים כשהייתי קטן (משהו כמו לפני 12 שנה)

זה הגיע בתור קיט והייתי צריך להרכיב את זה לבד.

כמו כן הייתי חייב למלא רק תערובת קטנועים.

נסעו יחסית מהר למיטב זיכרוני אבל בתור ילד באיזור גיל הבר מצווה גם 40 קמ"ש ניראים מהר :-P

אחחח, איזה נוסטלגיה יפה!

 

במידה ואתה גר באיזור ללא מישטרות ויש לך מקום לרכב עליהם ללא סיכון עוברי אורח (אין ביטוח) זה אחלה דבר שבעולם.

×
×
  • תוכן חדש...