Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם , רנו מגאן ביזנס 2006

יש לי נזילה לתוך הרכב של מים ששוטפים את הרכב במכונה או בגשם.

נכנס מים(לא בצד של הנהג) על השטיח.

מישהו שמבין אמר שזה יכול להיות שנסתם המרזב מים ברכב וצריך לפתוח אותו.

מי שיודע אני ישמח לעזרה!

 

שישי מצוין לכולם. ולנסוע בזהירות8)

פורסם

במגאנים האילו יש בעיה עם התקנת רמקולים לא מקוריים בדלתות הקדמיות. לפעמים המתקינים מחוסר ידע חותכים חתיכת פלסטיק מהריפוד הפנימי של הדלת וזה גורם למיים להכנס לרכב מחלקה התחתון של הדלת.

 

מצא לך צינור מים ובקש מחבר שישפריץ על האוטו בזמן שאתה יושב בפנים ומנסה לזהות את מקור הדליפה.

 

 

וכמובן מרזבים סתומים יובילו לנזילה בתוך הרכב...

SuckSqueezeBangBlow

פורסם
במגאנים האילו יש בעיה עם התקנת רמקולים לא מקוריים בדלתות הקדמיות. לפעמים המתקינים מחוסר ידע חותכים חתיכת פלסטיק מהריפוד הפנימי של הדלת וזה גורם למיים להכנס לרכב מחלקה התחתון של הדלת.

 

מצא לך צינור מים ובקש מחבר שישפריץ על האוטו בזמן שאתה יושב בפנים ומנסה לזהות את מקור הדליפה.

 

 

וכמובן מרזבים סתומים יובילו לנזילה בתוך הרכב...

 

 

אני לא דיברתי על נזילה מהדלתות... אין שום בעיה שם

הנזילה הייתה כתוצאה ממרזב מים כמו שידידי הנכבד מעלייך אמר.

 

תודה רבה על עזרתכם!

סעו בזהירות רבה

×
×
  • תוכן חדש...