Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב זה איזה משהו שקוראים לו RESISTOR -

 

הוא מעלה את ההספק ב MX3 ו MX6 בכ 20כ"ס !

 

ועולה בדיוק 5 $ ....

 

מה הדבר הזה ?

האם זה סתם חרטא ? .... אם מישהו יכול להסביר לי מה זה !

 

הקישור לפריט http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=33598&item=2464519367

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

זה נגד.

אתה יכול לקנות אותו בכל חנות אלקטרוניקה לחובבים ב-10 אגורות בערך. ההתקנה שלו משנה ככל הנראה את האות המגיע מחייישן טמפ' אויר נכנס (אם אני מבין נכון את ראשי התיבות IAT) למחשב ההזרקה.

כך המחשב חושב שהאויר יותר חם/קר (ככל הנראה יותר קר) ומשנה תזמוני הצתה / כמויות דלק.

 

אם זה עובד ? לא יודע. זה בטח לא מוסיף 20 כ"ס. כדי להוסיף 20 כ"ס למנוע אטמ' צריך להשקיע הרבה יותר מ-10אג', ואני לא מתכוון ל-$5.

אם יש בזה בכלל משהו אז כנראה שתוכל למצוא בפורומים בחו"ל הוראות איך לבצע את זה בעצמך, בלי לקנות שום דבר.

 

- בגלל שמוכרים לך רכיב של 10 אג' ב-$5

- בגלל שההצהרות שלהם הן too good to be true

- ובגלל שהסגנון הכללי של הטקסט שם מאוד מזכיר כל מיני טריקים שיצמיחו שער לקירחים, יגדילו לך את הז*ן ב-10 סנטימטר, ירוויחו לך $10000 בחמש דקות וכדומה

 

לא הייתי נוגע בזה.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם
זה נגד.

אתה יכול לקנות אותו בכל חנות אלקטרוניקה לחובבים ב-10 אגורות בערך. ההתקנה שלו משנה ככל הנראה את האות המגיע מחייישן טמפ' אויר נכנס (אם אני מבין נכון את ראשי התיבות IAT) למחשב ההזרקה.

כך המחשב חושב שהאויר יותר חם/קר (ככל הנראה יותר קר) ומשנה תזמוני הצתה / כמויות דלק.

 

אם זה עובד ? לא יודע. זה בטח לא מוסיף 20 כ"ס. כדי להוסיף 20 כ"ס למנוע אטמ' צריך להשקיע הרבה יותר מ-10אג', ואני לא מתכוון ל-$5.

אם יש בזה בכלל משהו אז כנראה שתוכל למצוא בפורומים בחו"ל הוראות איך לבצע את זה בעצמך, בלי לקנות שום דבר.

 

- בגלל שמוכרים לך רכיב של 10 אג' ב-$5

- בגלל שההצהרות שלהם הן too good to be true

- ובגלל שהסגנון הכללי של הטקסט שם מאוד מזכיר כל מיני טריקים שיצמיחו שער לקירחים, יגדילו לך את הז*ן ב-10 סנטימטר, ירוויחו לך $10000 בחמש דקות וכדומה

 

לא הייתי נוגע בזה.

 

תודה על ההסבר , אני בכלל לא חושב על זה - זה פשוט סיקרן אותי כל השטות הזו ולכן שאלתי אם זה אמיתי או סתם חרטא , ואם למישהו יש הסבר .

 

אתה ענית לי על כולם , תודה :wink:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

×
×
  • תוכן חדש...