Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשירשור קודם ביקשתי יעוץ על מכונית משומשת בסביבות ה85K שקלים.

בין השאר חשבתי על 406 2001 .

לפי הודעתך לא כדאי בכלל להתקרב לאוטו הזה.

האם כך?

 

אני רוצה להצטרף לדעתו של EBS. אינני משליך מהרכב שלי לכל הרכבים מאותו דגם. אני מכיר נכה אחר שחורש את הארץ עם האוטו ונכנס רק לטיפולים.

הרכב נוח ברמה שלא הצלחתי להשוות למכוניות חדשות, מפנק ובכלל תענוג גדול מבחינת תוספות.

אני 'רק' עם 72,000 ק"מ ועם לא פחות מ-35 ביקורים במוסך.

אני מניח שחלק מהעניין זה גם המוסך בו אתה מטפל. אני טופלתי במוסך בראשון, אח"כ במרכזי ולבסוף ברחובות.

אל תוותר בשום פנים ואופן על בחינת ספר הרכב של האוטו במוסך. בקש תדפיס. אם המוכר מתחיל להתחמק - עזוב את הרכב וזה תקף לכל רכב. כל מוסך יכול להדפיס ספר רכב לבעליו.

מלבד זאת, שים לב לחלונות (רעשים בהעלאה והורדה), מושב חורק, יכולת בלימה ומה קורה לדוושה אחרי הבלימה (האם צוללת), האם המגבים מנגבים היטב (אצלי 3 סטים של מגבים ועדיין יש בעיות למרות תכשירים שונים).

מלבד זאת, ריפוד בהיר - טעות חד פעמית שלי. כמו ללכת ברחוב עם מכנס לבן.

פורסם

לפי איך שזה נראה לי, כמי שקורא את השרשור מהצד, ה-c5 באמת המתאימה לך ביותר (פריצת דיסק, מושבים קשיחים בסובארו וכו')

 

בלי לשים לב מדבור פה הרבה על נוחות. ה-c5 מבחינת נוחות באמת מובילה את הקטגוריה הזאת (ואפילו קטגוריות גבוהות יותר).

 

ל-c5, חוץ מאיבזור עשיר (עם כיוונוני ההגה שהזכרת קודם,מושבים וכו') מגיעה עם מספר רב של מנועים, בינהם גם ה-2 ליטר המוכר והטוב, וגם ה-HDI שנחשב למנוע דיזל מתקדם ומצויין.

 

ככה שיש לך ב-c5 המון אפשרויות שיכולות להתאים לך.

 

החסרון היחיד הוא כמובן נושא האמינות, אבל הוא יכול להיות מזערי וחסר ערך לעומת מה שיתן לך הרכב.

 

את הלגונה לא הייתי לוקח בשום אופן (ואני לא אכנס לזה), וגם הייתי מוותר מראש על ההונדה האקורד אם היה חשוב לי נושא הנוחות.

(בנסיעת המבחן שעשיתי עליה, גם אני וגם אבא שלי סבלנו מבחינת הנוחות)-מבחינת ביצועים היא כבר ברמה אחרת.

פורסם

שוחחתי היום עם כמה סמנכלי"ם אצלי בחברה הנוהגים על C5.

אחד עם 22,000 ק"מ קשים כשחלקם בדרכי עפר (יתרונות הליסינג). הרכב אצלו 8 חודשים. תקלה יחידה: נורת התראת זיהום אויר שתוקנה וחזרה עכשיו שוב (יתכן ודלק מזוהם). הוא טוען לרשרושים מחלקי הפלסטיק, אבל למה אפשר לצפות מרכב סאלון/שטח?

אחר הפתיע אותי עם בעלות של שנתיים וחצי ולא פחות מ-85,000 ק"מ :!:

אפס תקלות ! כן, אפס תקלות. רק דלק, טיפולים כל 30,000 ק"מ וצמיגים ב-70,000 ק"מ. הבנאדם נוסע כל יום מזכרון יעקוב לצומת ראם. לפני כן היה לו 406 וקסנטיה (סוטה).

זוהי הוכחה דיי משכנעת לאמינות. ואני השתכנעתי. בכל זאת אעשה נסיעת מבחן גם על האקורד כדי להיות שקט.

פורסם

ה-407 אמורה להגיע ביוני, במחיר זהה פחות או יותר לסיטרואן. הרכב אמור להיות לא פחות נוח משמעותית מהסיטרואן, מודרני וספורטיבי יותר, עם עיצוב אה-לה-פרארי (תרגעו, רק החזית...). אני כבר מתכנן על אחת...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם
ה-407 אמורה להגיע ביוני, במחיר זהה פחות או יותר לסיטרואן. הרכב אמור להיות לא פחות נוח משמעותית מהסיטרואן, מודרני וספורטיבי יותר, עם עיצוב אה-לה-פרארי (תרגעו, רק החזית...). אני כבר מתכנן על אחת...

 

כאן כבר מתעוררת השאלה: האם כדאי לקנות רכב שזהו הדגם הראשון שיוצר בצורה המונית? מנסיון עם דגמים ראשונים, קיימות מחלות ילדות ובעיות שבתחילה לא יודעים כיצד להתמודד איתן. הכל כמובן על חשבון בעל הרכב העובר ניסויים על רכבו.

  • 5 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אחד החברים שלי קנה את הB4 החדשה ואכן יש בעייה של נוחות במושביה.

כמו שאנשים אומרים {וצודקים} מבחינת נוחות ואיבזור הסיטרואן עדיפה.

מבחינת מנוע ואמינות -אין על הונדה!.

ההונדה אקורד מתחילה רק ממחיר של 170.000 ש"ח ואז מקבלים אותה יחסית "ערומה" מאבזור,לעומת זאת C5 עולה 170.000 והיא מציעה אבזור רב יותר.

מצד שני בנושא האמינות ומנועים איכותיים ההונדה יותר טובה.

לדעתי הייתי הולך על האקורד ,תנסה לבדוק גם אופציה של פורד מונדיאו מבחני דרכים מראים שהיא הכי טובה בקטגורייה של המשפחתיות הגדולות

בהצלחה..

פורסם

עומרי - ב-5 השנים שעברו מאז, פותח השרשור כבר הספיק לקנות C5, לסבול ממיליון תקלות חשמל, להתייאש, לנסות במשך חודשים למכור אותה ללא הצלחה, לרדת מנכסיו, להכנס לדכאון קליני, לעבור חמישה פסיכיאטרים ולקפוץ ממגדלי עזריאלי. אז מצטער - לא יעזור לך להמליץ לו על מכונית חדשה - הוא כבר ז"ל.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...