Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש את האתר שניתן לרשום בו את הסעיף בדו"ח ולראות את גודל הקנס הכספי ומספר הנקודות.

 

מישהו יכול לתת לי קישור כי אני לא מוצא!

 

 

**עריכה-פירוט המקרה בהודעה למטה**

פורסם

תודה אבל זה לא האתר... יש אתר שניתן לרשום את מספר הסעיף ולקבל נתונים.. תודה בכל אופן..

 

אולי מישהו בכל זאת יודע:

 

תפסו את חברה שלי ברכב ללא רשיונות רכב, ובבדיקה במסוף ראו שלרכב אין תוקף (אין טסט נראה לי) כ-חודשיים (לא משנה עכשיו למה)

 

היא קיבלה דו"ח של 250 ש"ח ונאמר ע"י השוטר שזה 2 נקודות.

 

בעזרת קצת קומבינות הצלחתי לבטל לה דו"ח על נסיעה בלי שלט נהג חדש שזה עוד 250 ש"ח ו-2 נקודות נראה לי.

 

בכל אופן אני מעוניין לדעת אם מדובר על נקודות ומה יכולה להיות ההשפעה על היותה נהגת חדשה!

 

**עריכה**

 

http://portal.mot.gov.il/MatlarWeb/index.jsp?action=shitatNikud&page=0&submitSearch=+%E0%FA%F8+&searchText=5691&searchCategory=SEMEL-AVERA

 

 

לפי הנתונים פה היא קיבלה 6 נקודות, הגיוני? או שזה שיטת הניקוד הישנה?

פורסם
תודה אבל זה לא האתר... יש אתר שניתן לרשום את מספר הסעיף ולקבל נתונים.. תודה בכל אופן..

 

אולי מישהו בכל זאת יודע:

 

תפסו את חברה שלי ברכב ללא רשיונות רכב, ובבדיקה במסוף ראו שלרכב אין תוקף (אין טסט נראה לי) כ-חודשיים (לא משנה עכשיו למה)

 

היא קיבלה דו"ח של 250 ש"ח ונאמר ע"י השוטר שזה 2 נקודות.

 

בעזרת קצת קומבינות הצלחתי לבטל לה דו"ח על נסיעה בלי שלט נהג חדש שזה עוד 250 ש"ח ו-2 נקודות נראה לי.

 

בכל אופן אני מעוניין לדעת אם מדובר על נקודות ומה יכולה להיות ההשפעה על היותה נהגת חדשה!

 

**עריכה**

 

http://portal.mot.gov.il/MatlarWeb/index.jsp?action=shitatNikud&page=0&submitSearch=+%E0%FA%F8+&searchText=5691&searchCategory=SEMEL-AVERA

 

 

לפי הנתונים פה היא קיבלה 6 נקודות, הגיוני? או שזה שיטת הניקוד הישנה?

 

היגיון אין מה לחפש פה :roll:

זו השיטה החדשה לטוב ולרע, ואכן על נסיעה ברכב שרישיונו פג זהו הניקוד(שחברתך תגיד תודה שלא הוזמן בוחן-רכב שהיה מוריד את הרכב מהכביש ואז גם הקנס היה צומח ל-1K ש"ח).

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

 

דחוף גש לכיוון הצתה :wink:

הבחור הרי מצא לבדו את הקישור כ-9 שעות קודם הודעתך :?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
היגיון אין מה לחפש פה :roll:

זו השיטה החדשה לטוב ולרע, ואכן על נסיעה ברכב שרישיונו פג זהו הניקוד(שחברתך תגיד תודה שלא הוזמן בוחן-רכב שהיה מוריד את הרכב מהכביש ואז גם הקנס היה צומח ל-1K ש"ח).

 

 

הורדה מהכביש ע"י בוחן? אני לא בטוח!

 

לפי מה שהבנתי זה מחולק לכמה סעיפים-

בדו"ח שלה רשום: רכב שרשיונו פג תוקפו עד תקופה של 6 חודשים.

 

כנראה שאחרי 6 חודשים זה חמור בהרבה-ואז זה הורדה מהכביש וכל הבלאגן.

 

 

היו כמה דברים מאוד מוזרים:

 

1.שאלתי את השוטר 100 פעם בכמה נק' מדובר והוא אמר לי 2 נקודות (שלפי האתר זה בכלל 6?!!? :shock: )

 

2.השוטר ראה ברישיון של חברה שלי שהיא גרה באיזור נתניה, ואני גר בזכרון יעקב (את הדוח היא קיבלה לי הבית שלי)

- הוא אפילו לא דיבר איתה או הסביר לה מה קורה עכשיו לאחר מתן הדו"ח :?:

 

-היא יכולה לחזור הביתה עם הרכב?

 

-אסור לה לנסוע ברכב והיא חייבת להשאיר אותו במקום? להזמין גרר?

פורסם

(1)החלוקה לתקופה של עד 6 חדשים ומעל 6 חדשים היא כזו:

עד 6 חדשים - דו"ח ברירת קנס.

מעל 6 חדשים - העמדה לדין.

 

כל רכב שפג רשיונו הוא בר הורדה מהכביש.

הרכב שפג רשיונו אסור בנסיעה ללא קשר לדו"ח.

באם יש לךספקות לגבי כמות הנק', צור קשר עם רשות הרישוי לברור הנושא.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...