Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי סונטה 95 כדאי או לא ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש באפשרותי לרכוש יונדאי סונטה שנת 95, הרכב במצב טוב כלפי חוץ ופנים.

כמו כן , הוחלף מנוע וגיר ועוד על מיני חלקים חשובים.

המחיר הוא ב5000 מתחת למחירון .

האם כדאי או לא ?

תודה

פורסם

תראה.

 

זה שעברה חצי שעה מאז העלית את שאלתך, זה לא אומר שכבר אמור להיות מבול של תגובות.

ולשאלתך.

יצא לי לנהוג בסונטה משנת 1999.

אני רק יכול להניח שהסונטה עליה אתה מדבר תהיה זהה או פחות טובה.

ממה שזכור לי, מדובר ברכב עגלתי במיוחד. לא המנוע ולא הגיר רוצים להשתתף בנסיעה...

 

ממליץ לוותר.

פורסם

לא יודע.

 

אני פשוט הייתי אז עובד בחברת מחשבים (בשנת 1999) וקיבלתי משימה להגיע לאיזה מקום וקיבלתי רכב של איזה סמנכ"ל.

נורא התלהבתי. והאכזבה שלי הייתה גדולה מאד.

הרכב היה גרוווע ביציאה מהמקום. מה שכן, תאוצות ביניים כן היו סבירות.

 

מסקנה - הכוח ברכב זה זמין רק בסל"ד גבוה = צריכת דלק גבוהה.

 

אני גם לא בטוח עד כמה אמין הרכב. אבל אולי יש פה כאלה שמכירים את הרכב.

פורסם

ממה שאני זוכר רכב מצויין יחסית לזמנו (היה פעם כזה להורים של חבר)

דווקא זכור לי שהיה ממש זריז , השאלה איך הוא עומד במבחן הזמן...

הדגם הזה די נדיר כיום , נראה לי שתיהיה בעייה של חלפים...

פורסם

תראו בשביל רכב שהחליף מונע וגיר ועוד הרבה חלקים מה זה רע?

זה רכב שישמש אותי מהבית לעבודה ביום יום ובסופי שבוע מחוץ לעיר.

כמה רע זה יכול להיות?

רע בדלק? רע בתחזוקה? רע בנוחיות?

פורסם

תראה.

 

אני ממש מבין אותך, והייתי במקומך פעם, ואני בטוח שעוד אהיה במצב בו הלב ירצה רכב מסויים שהשכל ושאר חברי פורום יקרים

יאמרו שלא ולא !

 

אבל ייעצנו לך שלא כדאי. אתה כנראה מאד רוצה.

עצתי לך כעת היא עדיין לא, אבל אם אתה ממש חייב אז תלך למכון בדיקה עם הרכב וגם למוסך שמתעסק עם רכבים כאלו ותתיעץ.

 

אגב. קח בחשבון שמנוע שהוחלף, לא הוחלף למנוע חדש. אי אפשר לדעת איזו תקלה מופלאה ממתינה לך שם.

כנ"ל לגבי הגיר.

סה"כ זה רכב שגם אם היינו עכשיו בשנת 1998, הייתי אומר לך ש - לא !

וזה כבר אומר הכל.

פורסם

ל-V8DRIVER: זה נראה לי לא רציני ולא אחראי לתת חוו"ד כ"כ החלטית על סמך נסיעה בודדת על רכב מסוים (שאגב, הוא בכלל לא מהדגם שעליו מבקש פותח השרשור לקבל ייעוץ). למרות שהמידע שסיפקת לגבי הניסיון הנקודתי שלך עם הרכב הנו רלוונטי, יש לקחת אותו בפרספקטיבה הנכונה של נסיעה בודדת ולא יותר מזה. בכל הכבוד, נראה שאין לך מספיק ניסיון או היכרות עם הרכב הנ"ל כדי להיות כ"כ החלטי.

 

ל-Obarshad: מאחר שאתה כ"כ החלטי נראה לי ראוי שתשתף אותנו בנימוקים לגזר הדין. גזר דין ללא הנמקה לא שווה הרבה.

 

לפותח השרשור: הרכב הנ"ל ממש אינו מוכר לי. אם זה עוזר במשהו - בעבר היתה לי יונדאי אקסנט 97' שגילתה אמינות מופלגת על פני כ-8 שנים וכ- 150K ק"מ.

 

בהצלחה.

פורסם

ETAA

 

נכון, אבל גם חוות הדעת (של אחרים) דאז על הרכב לא היו אוהדות עד כמה שזכור לי.

אכן, נסיעה בודדת. אבל אם הייתי נוסע בו עוד חודש, הכוח הזמין של הרכב בסל"ד פתיחת נסיעה לא היה משתנה - נכון?

שים לא שלא כתבתי כלום על הנוחות, כי אני לא זוכר אם היה לי נוח או לא.

יכול להיות שהיה נוח מאד וז לא הסתדר עם הכוח של הרכב שהיה לא מזהיר - שילוב שמביא לנמנום בד"כ.

 

אני דיי זוכר שהדגם נחשב ללא מוצלח. יונדאי אקסנט ? היה רכב אמין. אבל מה הקשר ליונדאי אקסנט ?! (עוד עגלה בלי סוסה)

הבן אדם מעוניין ברכב עם כוח - הוא מתעניין בשרשורים אחרים גם באמריקאיות.

לכן מאד רלוונטי שהרכב הזה הוא קצת סוסה צולעת.

 

לכן. פותח השרשור - תעלה את התקציב, או שתלך על רכבים ידניים, פשוטים עם קרבורטור וסע לשלום !

רוצה להשקיע? תשקיע במגבר ורמקולים לרכב וזה ייתן לך ערך מוסף לכיף בנסיעה.

×
×
  • תוכן חדש...