Jump to content

cordoba30

  • הודעות

    117
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של cordoba30

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. שלום ברשותי אימפלה 2014 מנוע 3.6 עם 300כ"ס עשיתי טיפול גדול כולל החלפת מצתים אבל הרכב כבר לא מה שהיה פעם לא רק שאוכל יותר דלק גם הביצועים ירדו יש עצות ? חג שמח
  2. א. אני עושה 10K בשנה ב. אין לי כסף להוסיף ולהשקיע 9 שקל על מערכת דלק ג. איזה רכב מנהלים אחר אתם ממליצים בגודל של המאליבו אבל חסכוני וחזק
  3. מנוע 2400 סמק עם 6 הילוכים עדיף נכון
  4. שלום ברשותי שברולט קפיטבה שנת 2008 מנוע 3200 סמק במחירון 55000 שח הרכב מפנק נוח חזק אבל שתיין לא קטן הציעו לי החלפה ראש בראש עם מאליבו 2009 מנוע 3500 ותוספת מצד הבחור שאלה ראשונה - האם העסקה שווה ? שאלה שניה - האם יחסך לי דלק משמעותית מכיוון שכיום מנסיעה משולבת הרכב עושה מיכל של 60 ליטר 350 ק"מ האם מאליבו ששוקלת 350 קג פחות תעשה עוד 100 קמ למיכל והם בכלל זה שווה
  5. לאחר החלפת צמיגים וניקוי חישני הABS עדין יש תקלות מחר אני כנראה יחליף מחשב ABS אין ברירה
  6. לאחר החלפת הצמיגים יש שיפור אך מה שגיליתי זה שבעת החלפת הצמיג השמאלי התגלה שהגרמושקה כנראה התפוצצה וכל הגריז התמלא על כל מערכת הברקס וכנראה שזה הבעיה אולי היום אגש למוסך לבדיקה
  7. האם אפשרי שבזמן החלפת הצמיג לבקש לנקות באיזור החישן מה הפעולה בגדול שצריך לעשות שם ?
  8. הצמיגים יטופלו היום השאלה האם יש קשר שבגלל זה הרכב מתנהג כאילו בכביש יבש הכביש בעצם רטוב ואז הABS מתחרפן ולפעמים נדלקת המנורה
  9. באמת הצמיגים שלי מקדימה גמורים האם זה הבעיה הראשונה שצריך לטפל ?
  10. האם זה קשור לנבה ?
  11. המכונאי שלי חושב שלא צריך ניקוי רק החלפה של המערכת עצמה המערכת ABS קושרה גם למערכת ה OFF TRACK שמונעת לעשות גלגלים שהכביש רטוב לצערי שיש בעיה גם המנורה הזאת נדלקת וגם שהמנורה כבויה והכביש יבש הרכב מתנהג כאילו הכביש רטוב ולא יוצא ממצב עמידה בזריזות מה דעתכם ?
  12. אולי עדיף להחליף חיישנים ? עלות חלקים באי ביי 100 שקל
  13. יש ברשותי אימפלה 2004 נפח 3.8 ליטר בזמן האחרון המנורת ABS נדלקת בעיקר שהרכב קר ובמהירות נמוכה כמו כן יש רעש של משאבות עובדות והרכב מתקשה לעצור בלחיצה על הבלם נשמעים רעשים והרכב מסרב לנעול את הגלגלים במהירות נמוכה (בעיקר נמוכה) לפי הבדיקה של המחשב זה מראה על חישן ABS גלגל ימין השאלה אם זה חישן או אולי מעבר ומהחשב לא יודע ?
  14. מהו הגודל המקסימלי שאפשר להתקין DVD דאבל דין לשברולט מאליבו שנת 98 האם מתאים 5, 6 או 7 אינטש
  15. אני יוסיף וישאל אולי במקום זה אולי לומינה או באליבו ?
×
×
  • תוכן חדש...