Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך אני יכול לדעת אם זה משוחזר או לא ?

ובמילים אחרות אייל מה הקניה המשתלמת מבין כל הדגמים של הדולפינים ?

פורסם
ההבדלים כיום זניחים. סדרת הפרימייר מיובאת ביבוא מקביל (כלומר לא על ידי היבואן הרשמי של פיוניר שהוא עוזי רדיו) שתי הסדרות (הפרמייר והפיוניר הרגיל) מיוצרות באותה מדינה (לא ארה"ב). מתבצע כיול של תדרי הרדיו בארץ למכשירים אלו. לעיתים המכשירים יכולים להיות משוחזרים ולעיתים חדשים כך שיש לשים לב.

 

האחריות של עוזי רדיו היא ל3 שנים ושל היבואנים המקבילים היא לשנה.

 

אתה מאמין שהם ילך לך העיין או המגבר אחרי שנה הוא יחליף לך בחינם???

יש לי חבר ויש לו מעבדה לתיקנים. והוא מתעסק עם כול המכשירים כבר שנים.

אחריות שנה זה לכול הרכיבים כמעט! ופאנל.

אחר כך בשנה השניה זה פלסטיקים. הרכבים יעלו כסף אם נפגמו.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

ויותר נכון האם היבואן הרשמי מוכר מכשירים משוחזרים גם?...

יכול להיות שזה רשום על האריזה או משהו ? אולי באותיות קטנות....?

פורסם

אם עוזי רדיו אומר 3 שנים אחריות אז אני מאמין שזה כולל את כל הרכיבים אבל אפשר להתקשר ולשאול.

 

על מכשירים משוחזרים צריכה להיות מדבקה צהובה שכתוב עליה REFURBISHED אבל יש דרכים לעקוף את זה. יש להבין גם שהמוצרים המשוחזרים לא תמיד באמת כאלה ולפעמים הם החזרות של חנויות.

 

מה יותר משתלם תלוי כמובן בהפרש במחיר. אני לאחי קניתי דגם מיבוא מקביל בגלל שההפרש היה גדול.

פורסם

אגב בפיוניר בדרך כלל אורזים את המשוחזרים ב אריזה חומה כזאת ...

 

לא מומלץ מקווה שאתה לא יודע בידיוק מה היתה הבעיה של המכשיר ועם היא לא תחזור על עצמה ...

 

יובל

פורסם

3 שנים אחריות כך:

שנה אחריות על העין של הקומפקט דיסק

שנתיים אחריות לכל בעיה נוספת חלקים נוספים כולל הפאנל

כך מה שתמיר אמר בחלקו נכון.

ועל מכשיר משוחזר יש מדבקה שכתוב עליה באנגלית ואת זה הם לא מוכרים לדבריהם.

×
×
  • תוכן חדש...