Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרטיס מסך אצלי התפגר, לכן אני צריך אחד חדש עד 700 ש"ח.

מזמן אני כבר לא עוקב אחר התפתחויות בנושא, לכן אין לי מושג מה יתן לי את התמורה הטובה ביותר.

אני לא מחפש משהו מטורף, עיקר השימוש שלי הוא אינטרנט וסימולטורים של נהיגה כמו LFS GTR2.

פורסם

יש לך PCI-e או AGP?

 

בהנחה שזה PCI-e, היית ממליץ על משהו כמו HD 4850 1GB של asus, או HD 4850 vapor-x של saphire.

קשה לי להמליץ על nvidia במחירים האלו, משהו כמו zotac 260GTX יעשה את העבודה, אולי 9800GT 1GB

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

איזה ספק כוח יש למחשב שלך? אם מדובר בספק בסיסי של 300W אני לא חושב שהוא יסחוב כרטיס חזק יותר מכרטיס גיימינג די בסיסי כמו 9500GT או משהו כזה, שעולה הרבה פחות מהתקציב שלך.

פורסם

בעקרון, אין הרבה יותר זולים מKSP, גם פסייר וגם אסוס ממש טובות. ספייר לפעמים משנים קצת את ה"ארכיטקטורה" של הכרטיס כדי לקבל תוצאות טובות יותר מהמקור. בעקרון, הייתי הולך על הספייר.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

לפני שאתם קופצים וממליצים לו להשתמש בכל הכסף - מה המפרט של המחשב שלך?

מה המסביב?

 

אולי אין טעם בכלל להשקיע מעבר לנגיד 4670 / 4770 שיחסכו לו בן 200-300 ש"ח ויתנו לו את אותם ביצועים ?

(או אולי כדי לו להשקיע חלק מהסכום בעוד זכרון לדוגמא?)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אין לי מושג כמה וואט הספק שלי, מדובר במארז קטן מאוד עם סלוט אחד ל CD והוא בקושי נכנס בגלל המאוור של המאבד.

גם אין לי כל כך מושג מה המפרט של המחשב, אני יודע שמדובר בליבה כפולה של AMD.

זיכרון 1 ג'יגה.

כרטיס מסך הזה באמת רגיש כל כך לספק? ספק רגיל לא יספיק לו?

אני לא רוצה כל כך להשקיע במחשב הביתי, אני צריך אותו רק לפריקות לחץ ועצבים על איזה סימולטור טוב.

תודה.

פורסם

או קיי - אז קודם כל - התקציב שלך צריך להתחלק אחרת:

א. הגדלת זיכרון - לפחות ל2 גיגה

ב. כרטיס מסך - ואחד קריר מאוד אם המארז קטן

 

המלצה שלי?

2 גיגה זיכרון (זה כנראה DDR2 - קנה 2 סטיקים של גיגה) עד 100 ש"ח

כרטיס 4670 - זה כרטיס קטן וחזק למדי - עם חצי גיגה זיכרון (לא לקנות יותר) עולה כ400 ש"ח

 

אתה לא תכיר את המחשב שלך אחרי.

 

כמובן - לוודא שהזכרונות הם DDR2 (לזרוק את הנוכחי שלך)

ושהסלוט הוא PCIEXPRESS

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הדגמים הנ"ל הם של ATI.

 

בורקה - הזיכרונות לעניין (תבדוק שזה קיט של 2X1 או 2X2 - זה מאוד חשוב ולא רק לקנות סטיק אחד)

הכרטיס מסך - ותר על הגיגה - תחסוך כמה שקלים.

אתה לא תראה שום שיפור בביצועים - גם אם היה לך מחשב סופר חזק.

הכרטיס מסך הזה כמעט לא יכול להגיע למצב של לנצל מעל חצי גיגה.

 

בדיוק היום קראתי - זה הכרטיס הכי חזק היום ללא חיבור חשמל חיצוני ואיוורור כבד.

http://www.tomshardware.com/reviews/best-graphics-card,2404-2.html

 

חתיכת דבר מבחינת ביצועים - הוא נחשב מעל 8800GTS (דור ראשון) שהיה המלך לפני כשנתיים - מרשים לכל הדעות.

http://www.tomshardware.com/reviews/best-graphics-card,2404-7.html

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...