Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

בדרכי חזרה מהעבודה שמתי לב כי שעון החום מעט מעל הנורמלי,

במהלך הנסיעה למוסך המחוג המשיך לעלות אך לא לתחום המסוכן, המוסך אבחן כי 2 המאוררים (מנוע ומזגן) אינם תקינים ויש להחליפם.

 

חשוב לציין:

מאוורר המנוע עבד וגם וידאתי את זה אך בעל המוסך טוען כי אינו תקין והשמיע לי את רעש החריקה שהוא עושה בנוסף טען כי מאורר המזגן לא עובד כלל

 

מספר שאלות

1. האם באמת יכול להיות ששני המאוררים התקלקלו בו זמנית?

2. בעל המוסך אמר לי שיש צורך להחליף גם טרמוסטט, האם נכון הדבר??

 

אני צריך להחזיר לו תשובה מחר בבוקר לגביי כל הטיפול

 

תודה,

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

הייתה לי בעיה דומה בעבר, אמנם לא ברכב כמו שלך.. ואז התברר שמדובר ביוניט שנדפק ולא הפעיל

את המאוורר בזמן הנכון.. עוד כיוון שכדאי לבדוק.

פורסם
שלום רב,

 

בדרכי חזרה מהעבודה שמתי לב כי שעון החום מעט מעל הנורמלי,

במהלך הנסיעה למוסך המחוג המשיך לעלות אך לא לתחום המסוכן, המוסך אבחן כי 2 המאוררים (מנוע ומזגן) אינם תקינים ויש להחליפם.

 

חשוב לציין:

מאוורר המנוע עבד וגם וידאתי את זה אך בעל המוסך טוען כי אינו תקין והשמיע לי את רעש החריקה שהוא עושה בנוסף טען כי מאורר המזגן לא עובד כלל

 

מספר שאלות

1. האם באמת יכול להיות ששני המאוררים התקלקלו בו זמנית?

2. בעל המוסך אמר לי שיש צורך להחליף גם טרמוסטט, האם נכון הדבר??

 

אני צריך להחזיר לו תשובה מחר בבוקר לגביי כל הטיפול

 

תודה,

 

קודם כל מאורר למנוע הוא רק 1 באוטו שלך ומאורר של מזגן גם 1.של מזגן לא ניכנס לפעולה מבלי הפעלתו.

כנראה בעיה היא בטרמוסתת עצמו.

×
×
  • תוכן חדש...