Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתתם לי פה הרבה מידע למרות שאני לא מבין גדול בתחום, אבל תודה קודם כל על ההשקעה והרצון לעזור.

כרגע אני יותר בכיוון של מוצרים חדשים ולא להשתגע עם דברים שאי לא אדע להסתדר איתם.

מה גם שאני לא אמצע מחירים כאלה במוצרים חדשים, וגם אם אלך על מוצרים שהם יד 2 אני מאמין שאני אחצה את רף ה-5,000 ש"ח.

 

רומק, היכן אני יכול לראות ושלמוע את המחירים על הסטים של קלארוס?

 

ומה הסברתם לגבי המיד? ללא בניה, הוא לא יכנס לי בדלת?

מי מבצע בניה כזאת ומה העלות שלה?

והאם אפשר לקבל המלצה על מתקין איכותי שמסתובב כאן בפורום? כזה שאוכל להיות ליידו בזמן

ההתקנות, לשאול שאלות ואף לעזור בהתקנה אם צריך?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

כנס לדף ספונסרים בעמוד הבית של הפורום-> הפוסט של הייבריד אודיו/TRU/סאן דאון.

כדי לקבל באס מקדימה אתה צריך רמקול לפחות של 5.25 אינטש.

מכיון שציינת שיש מקום בדש בורד ל4, הנחתי שאין מקום לרמקול בדלת (אם זה לא נכון ראה כל זאת בטל ב 60)

אם באמת אין מקום בדלת, יש "לבנות" מקום-תושבת בדלת שתוכל להחזיק רמקול מבחינת קוטר, עומק התקנה, משקל ונפח שהרמקול יוכל לשחזר תדרי מדי-באס ומעלה.

 

אם אתה מאיזור המרכז, המתקין יוסי אלפיין יהיה מענה מצוין, פרטי תקבל ממנו בפניה בהודעה פרטית.

מתחדשת*

פורסם

מה השם משתמש של יוסי אלפיין בפורום על מנת שאוכל לדבר איתו ואף להגיע אליו להתייעצות?

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...