Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

בזמן האחרון אני נתקל בביצועים ירודים של המנוע.

האוטו הוא ליסינג לשעבר ולא אתפלא שפשוט קרעו אותו .

 

הוא עם 103 אלף ק"מ.

 

הביצועים הירודים מתבטאים בחוסר שיתוף פעולה בניסיון לעקוף , הוא ניהיה אצל ,

הוא מגיע למהירויות גבוהות אבל מאוד מאוד לאט מרגיש כאילו משהו ממש עוצר אותו .

האם יש תוספים למנוע שכדאי להשתמש בהם ?

 

בד"כ אני משתמש בK44 אחת לבערך 10 או 20 אלף ק"מ.

האם יש המלצות לעוד תוספות שישפרו את ביצועי המנוע

או בדיקות שכדאי לעשות למניעת שחיקה עתידית

פורסם

בד"כ - הלאנסר רכב די זריז , מאחר ולא ברור , אם המנוע לא מושך , או הממסרה

גם לא ציינת איזה טיפולים עבר הרכב - הייתי ממליץ לך לישר קו ברכב

ראה דיון בדף הנוכחי .

יש שם פירוט טיפולים - בדוק אצלך מה בוצע ומה לא

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=276927

 

אפשרות נוספת - להכנס למוסך מיצובישי , להתחבר למחשב - ולבדוק את מערכות הרכב .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

עברתי על כל הטיפולים ,

אני עושה כל 10K טיפול שכולל - שמן של פרסטון 10W40 חצי סינטטי ופילטר

אחת ל45 אלף מחליף מצתים לפי ספר יצרן (כרגע עברו איזה 20 אלף מאז ההחלפה האחרונה)

שמן ממסרה הוחלף באחד הטיפולים (לא זוכר איזה לצערי, לפני כ20 אלף ק"מ)

ב90 אלף האוטו עבר טיימינג (במוסך אמין אבל לא מרכזי)

 

מה אמור ליהיות מחיר של דיאגנוזה במוסך מרכזי?

×
×
  • תוכן חדש...