Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוסטרליה


98civic
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.רוצה,בבקשה,לקבל ממכם עזרה בקשר לנסיעה לאוסטרליה.המטרה היא לנסוע לשם לטייל אך גם לא פחות חשוב לעבוד ואם יצליח אז להישאר.כל עזרה כמו לאן לפנות,איזו ויזה להוציא,מה לבקש ,איזור עדיף,תתקבל בידיים פתוחות.

אם למישהו נוח בהודעה פרטית,גם יתקבל בברכה

תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

אל תבנה יותר מידי על עבודה שם.

שמעתי על הרבה מקרים, מאנשים שונים, שרימו אותם.

בין אם זה לאחר שעבדו חודש בחווה מסויימת הזמין הבעלים משטרת הגירה לכל העובדים אצלו,

ובין אם זה שאחרי שבועיים הוא הודיע להם שהם צריכים לעזוב ושילם להם ~200 דולר אוסטרלי על העבודה (שבתכל'ס סיכמו איתו על פי 3 מזה).

פשוט תחסוך מעצמך את הקטע של עבודה לא חוקית בחו"ל. זה מאוד לא נחמד להיות במעצר במדינה זרה.

 

לגבי טיול, אתה צריך לתת יותר פרטים כמו משך זמן הנסיעה שלך, תקציב וכו'..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם אני חשבתי על נסיעה לשם ואתמול התקשרתי לברר את עניין הויזה, מסתבר שזה לא כל כך פשוט.

לפי מה שאני הבנתי, אם אין לך מסמך כל שהוא כמו לימודים שיאמת את העובדה שבאמת תחזור לארץ, הסיכוי לקבל את הוויזה נמוך מאוד.

 

אני לפחות ירדתי מהרעיון של אוסטרליה ומתחיל להתעניין בדרום אמריקה.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

תודה על התגובות

הבנתי שיש להם מן ביקוש למקצועות מסויימים ומבוקשים.ובעלי מקצועות הנ"ל יכולים לקבל אישורים.ספרים,טבחים,אנשי בניה.זה נכון?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

בתנאי שיש לך נסיון בעבודה ושגוף מאבחן אוסטרלי נתן גושפנקא להסמכה שעברת בארץ.

מהגרים מעדיפים לרכוש את ההשכלה באוסטרליה מכיוון ש-'מוותרים' להם על הדרישה לנסיון עבודה.

No worries 8)

פורסם

הייתי באוסטרליה 3 חודשים, קניתי רכבועשיתי טיול בחוף המזרחי והאאוטבק.

 

אם תרצה פירוט עלויות וכו' אני אשמח לעזור טלפונית מכיוון שזה נושא רחב.

 

 

אלכס.

פורסם

גם אני ישמח אם הכל יהיה בכתב ועוד יותר שמח אם תוכל להסביר לי אם התגובה הקודמת שלי נכונה או לא?

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

אני אנסה להעלות הכל בכתב ביומיים הקרובים.

 

לגבי תגובתך מאור,ויזה יותר קשה להוציא לארה"ב מאשר לאוסטרליה,כשאני הוצאתי ויזה לפני שנה לא נתקלתי בשום בעיה וזה היה לאחר ההחמרה של השגרירות האוסטרלית. לא הייתי צריך להגיש שום מסמך שאני נמצא במוסד לימודים/עתיד ללמוד.

רצוי מאוד מאוד לצרף חשבון עו"ש שלך ע"מ שיראו שיש לך הכנסה סדירה/הון כלשהו ולא 1000 שקל והנה אני טס.

 

מעבר לכך אישור ויזה לוקח כשלושה שבועות אם אני זוכר נכון ועולה כ400 שקלים.

רוב הויזה הינה חירטוטים וסיפורים,לא מאמתים יותר מדי.

 

כמו שאמרתי,תראה שיש לך אמצעים כלכליים ואתה לא מתכוון לברוח לאוסטרליה ואתה מסודר.

פורסם

תודה אלכס

כמו כן בנוסף לאמור תתייחס ,בבקשה,בהרחבה אם תוכל,לנושא של מציאת עבודה ואיפה ניתן להעזר במציאת עבודה על פי מקצועות.כי אותי מעניין יותר נושא העבודה על פני "סתם"טיול.כי המטרה היא רצינית ואני רוצה להשתקע שם.שוב פעם אתייחס לזה שאמרו לי כי הם מחפשים אנשים בעלי עבודה מתחומים מסויימים ומבוקשים באוסטרליה ואיפה ניתן לברר על המקצעות הללו?

תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לצערי לא התעמקתי יותר מדי בעבודה באוסטרליה,ורוב העבודות שנתקלתי בהן הינן עבודות תרמילאים והן אינן סוג העבודות שאתה מחפש לפי התרשמותי.

 

במידה ומישהו מעוניין במידע על הטיול שכולל הוצאות/תרבות/לינה/אטרקציות וכו' בכל הקשור לחוף המזרחי והאאוטבק(האיזורים הכי מתוירים) אשמח לעזור.

פורסם

תראה למה אתה גורם עכשיו! ברגע שבגירה ייראה את התמונות האלו הוא יעזוב אותנו ויטוס לאוסטרליה.

×
×
  • תוכן חדש...