Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה אתה חושב שהוא מגביר? שומעים יותר חזק אחרי החיבור שלו, בלי לגעת בגיינים של המגבר?

בכל אופן, זה לא משנה אם האקולייזר משמש גם כ line driver או לא, העקרון זהה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קשה לנו לקבל ש"ווליום" 10 מתוך 40 יהיה המקסימום שנוכל לשמוע איתו לפני עיוות, אבל מבחינה חשמלית-פיזיקלית זה תקין לחלוטין.

גם אם זה תקין מבחינה חשמלית-פיסיקלית, זה לא מקרה רצוי. כשהגיין פתוח עד הסוף- קל מאוד להגיע למצב של clipping וכתוצאה מכך נזק לרכיבים.

-

פורסם
למה אתה חושב שהוא מגביר? שומעים יותר חזק אחרי החיבור שלו, בלי לגעת בגיינים של המגבר?

איתמר.

 

כן הוא מגביר שחבל על הזמן, העוצמה חזקה פי כמה וכמה ממקודם.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

זו טעות לעבוד במצב של גיין פתוח עד הסוף במגבר. במקרה הנ"ל זו טעות כפולה. מכיוון שקיים רכיב נוסף במערכת- האקולייזר.

צריך לתאם את הרדיו-דיסק לאקולייזר ואז את האקולייזר למגבר. אקולייזר הוא לא ליין דרייבר- הגיין שלו הוא בד"כ 0. {כדי לוודא גיין של אקולייזר- צריך לבדוק בהוראות. אמורים להיות נתונים טכניים וגם THD וכמובן גיין}.

אבל יש הגברה נוספת.

זה לא משנה אם האקולייזר הוא ליין דרייבר (גיין גבוה מאפס), כי גם במצב של גיין אפס, עדיין קיימת הגברה. היא קיימת גם אצלו:

כן הוא מגביר שחבל על הזמן, העוצמה חזקה פי כמה וכמה ממקודם.

ההגברה היא כתוצאה משינוי של פרמטרים באקולייזר {או הדגשת באסים בערוץ לסאב - boost}.

לכן ההמלצה לעבוד בגיין פתוח - זו טעות. קיומו של האקולייזר גורם לטעות גדולה יותר.

סביר להניח שכרגע יש רעשי מנוע (שריקת אלטרנטור-whine), עיוותים בצליל, וכנראה סיכוי גבוה לנזק לרכיבים.

-

פורסם

הקפצה.

 

איתמר beeker אמר שאולי אצלך נמצא הפיתרון לבעיה של יללת האלטרנטור.

 

במצויין לעיל האקולייזר הוא זה שמכניס את הרעש, בלעדיו המגבר וכול החייווט והסאונד בסדר גמור.

 

חשוב לצייןן האקולייזר תקין לחלוטין.

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

החיווט לאקולייזר- עובר ליד קו חשמל?

 

כלומר ה RCA שמחובר מה-HU לאקוליזר והRCA שמחובר מהאקולייזר למגבר/ים מועבר באוטו האופר שהיה מועבר לפני?

 

לרוב יללות אלטרנטור מתרחשות כאשר אות חשמלי מפריע ו"מתנגש" עם אות סאונד.

 

זה הכיוון, שווה בדיקה.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

×
×
  • תוכן חדש...