Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים!

 

מאז שקניתי את הרכב (9 חודשים בערך) יש לי רעשי שריקה מהמנוע או לא יודע מאיפה בזמן נסיעה, שמתחזקים עם הלחיצה על דוושת הגז.

 

יש לציין כי לא מותקן שום דבר כרגע ברכב חוץ מהרדיו דיסק ובקרוב מאוד יהיה, לכן עד לרגע זה לא כל כך הפריע לי העניין.

ממה זה יכול לנבוע הרעשים האלו ואיך ניתן לסדר את זה?

 

תודה מראש לעונים!

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

טורבו עדיין אין...!

 

אבל טוב שאתה אומר שזה יללת אלטרנטור כי לא ידעתי מה זה אז מה אני אמור לחפש!?

תודה בכל אופן.

 

מה עושים במצב כזה?

וממה זה נגרם בכלל?

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

חברים אני מזכיר לא מותקן אצלי שום דבר ברכב כרגע!

ברוב תוצאות החיפוש בפורום מדובר ברכבים עם מערכות מותקנות ולרוב על RCA!

מה יכול לגרום לרעשים אצלי?

hu:clarion dxz785usb|comp:hertz mlk165|amp: audison lrx 4.1k|sub:hertz hx300d|mono:sundown audio sae1000d

פורסם

גם לי היה את הרעשים . לפני ואחרי הרכבת מערכת, זה בערך קורה אצלי ב90-100 קמ"ש,

אין לי מושג מאיפה זה נובע והרכב הוא פאסאט 2002

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

×
×
  • תוכן חדש...