Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית עם הכי הרבה מקום לשלשה מאחור


תמיז
שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לרומסטר יש מושבים נפרדים ונוחים מאוד. דווקא מרווח ביחס לגודל שלו.

הרומסטר ממש אבל ממש לא מתאים. יש לו שני מושבים אמיתיים ומושב דמה אחד באמצע.

אצלי הוא בכלל הוסר. הטעות האופטית שהרומסטר והטנדרונים מספקים בעניין מרווח פנימי מגיעה בכלל ממימד הגובה ולא ממימד הרוחב.

אותו כנ"ל לגבי מאזדה 5, גם שם המושב האמצעי די סמלי ומבוגר ירגיש בו די מעוך.

אם כבר מה שנראה מתאים לשאלה המקורית לזו שנעלמה לה הFRV/מולטיפלה/מיניוואן אמיתי נראה הכי מתאים או כמובן מכוניות משפחתיות בגודל מלא (מה שמכונה בשוק הישראלי משום מה "מכוניות מנהלים"). לא נראה לי ששום רכב קומפקטי ("משפחתיות" בעגה הישראלית) יכול לאכלס שלושה בני עשרה ישראלים מאחור בלי תקריות דיפלומטיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני ממליץ לך על audi a6 בתקציב די נורמלי.

 

רכב מעולה,מקום ענק לרגליים(מניסיון).רכב כיפי לנהיגה.

 

את תהני ממנו.

 

 

תקציב די נורמלי?

תלוי מה נחשב נורמלי אצלך..

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או, נכון שזה הרבה יותר שימושי ונעים מלדבר על סרטים וכולי?

אני מסכים שהברלינגו החדש הוא ככל הנראה המשפחתי מבין הטנדרונים (או איך שאתה רוצה לקרוא להם), ואולי הוא אפילו מהכלים המרווחים שניתן למצוא בתקציב הזה, אבל הוא עדיין פחות מתאים ל-99% מהמשפחות מכל מיניואן קומפקטי אחר. וגם - הוא בערך היחיד שבאמת מתקרב ברמתו לרכב משפחתי מודרני - בטח ביחס לברלינגו הקודם, לקנגו, לדובלו וכדומה.

רוני

בוא נסכים שנישאר חלוקים בדיעותנו.

אני חושב שלרכב ברמה של הניו-ברלינגו אין חסרונות מהותיים כרכב משפחתי אם שמים את עניין תיבת ההילוכים לרגע בצד. צא מהקונספט של טנדרון ממוצע של מתקין HOT, תכל'ס בשטח זה "מיקרו-וואן" שנכנס לקטגוריית ה "small vans" (כהגדרת PSA) והוא מיישר קו עם רמת האיבזור והנוחות שיש ברוב רכבי הסדאן (בגודל קטן עד בינוני). אם הייתי שוקל היום קניה של רכב חדש בתקציב של 120-130K שח, סביר להניח שלא הייתי מתקרב לשום משפחתית (!) סדאן שנכנסת בקבוצה 2-3. אני מדבר מתוך ניסיון אישי ולא סתם חירטוט.

 

הברלינגו ה"קודם", המצויין כשלעצמו (בגרסת ה 1.6HDI) יושב על פלטפורמה "1" ששיכת לימי ה ZX וה-306. הרכב הזה מגלה רמת נוחות מצויינת גם ביחס למשפחתיות חדשות מהשקית שנמכרות ממש עכשיו. הוא לא הגיע לארץ בגרסאות עם "שיק" משפחתי - וחבל. למרות הכל זה עדיין לא הופך אותו לרכב גרוע או לא מוצלח, עם מעט תוספות AFTER MARKET הדבר הזה הופך למשפחתית נאה ומרווחת בלי למצמץ.

כידוע לך - הברלינגו הקיים, עליו אנחנו מדברים, יושב על פלטפורמה "2", עימה נפגשנו גם ב 207, C4 פיקאסו וכד'. לא מדובר בשילדה מתקשרת ברמה של פלטפורמה "1" אך היא מספקת את הסחורה יופי (ההגהים החשמליים גם הורסים יופי - אבל זה כבר עניין אחר).

 

אפרופו קנגו ודובלו - נכון שהן לא מגיעות בגרסאות המתאימות למשפחות, והקנגו בעצמו הוא דוגמא פחות מוצלחת לרכב מהסוג הזה, אך לדובלו פוטנציאלי מעולה (הוא מרווח מ-א-ו-ד !) עם הסתייגות בעניין המראה הפחות "אופנתי".

 

עבור הרקורד בפורום אשמח אם תתייחס בפרוטרוט מדוע, לדעתך כמובן, רכב כזה אינו מתאים ל 99% מהמשפחות לעומת מיניוואן קומפקטי אחר.

 

איציק

 

נ.ב.

צירפתי 2 תמונות אותנטיות מהאתר האהוב עליך במיוחד :-);-)

imagethumb.ashx?i=9415&w=1600&h=1200&nc=633826748856495000

 

imagethumb.ashx?i=9417&w=1600&h=1200&nc=633826748856495000

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים של סדרה 7 אני באמת לא מבין למה אתה צוחקים על הרכב?

דבר שני אם כבר מדברים על הרכב ובכלל על המושב האחורי הוא כמו הספה שיש לי בבית שלפעמים יוצא לי לנקות אותו מאחור אני מגלה כמה הוא ענק!!! מאחורה. 

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרתי, הברלינגו החדש כבר קרוב יותר לרכב למשפחה (אם מתעלמים לרגע משילוב המנוע-גיר), אבל הקנגו, דובלו וכולי הרבה פחות טובים - זה גם עניין של גימור ותחושת איכות ואבזור בתא הנוסעים, גם רמת בטיחות, גם ניהוג וגם נוחות נסיעה (לחלק מהטנדרונים מפרט מתלים "מסחרי" שעובד טוב בעיקר בעומס. נכון, קנגו פחות). ברוב המובנים הם פחות טובים ממיניואנים קומפקטיים מודרניים (שנכון - עולים יותר כסף). כרכב עבודה שיכול לשנע משפחה זה סביר, אבל כרכב שייעודו משפחתי זה פשוט פחות טוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שנסע עשרות אלפי ק"מ על קנגו ודומיהם אני מסכים לחלוטין עם איציק!!!

 

גם הקנגו הישנה שהייתה לי (1.9 בלי טורבו שנת 2000 בערך) הייתה מאוד מאוד מרווחת בספסל האחורי.

ברלינגו ישנה, מרווחת גם כן.

קנגו חדשה נכון ללפני שלש שנים 1.5 DCI תענוג של אוטו.

קונקט, אוטו קופצני וקשיח מאוד מאחור, אבל עדיין מאוד מרווח וחזק מאוד!

 

בקשר להתנהגות, תתפלאו אולי, אבל מבחינת הנאה מנהיגה, המכוניות האלו מספקות את הסחורה!!! הרבה יותר טוב ממשפחתיות סדאן למינהן! אולי דווקא בגלל שהן מבוססות על מכוניות ישנות יותר.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר אמרתי, הברלינגו החדש כבר קרוב יותר לרכב למשפחה (אם מתעלמים לרגע משילוב המנוע-גיר), אבל הקנגו, דובלו וכולי הרבה פחות טובים - זה גם עניין של גימור ותחושת איכות ואבזור בתא הנוסעים, גם רמת בטיחות, גם ניהוג וגם נוחות נסיעה (לחלק מהטנדרונים מפרט מתלים "מסחרי" שעובד טוב בעיקר בעומס. נכון, קנגו פחות). ברוב המובנים הם פחות טובים ממיניואנים קומפקטיים מודרניים (שנכון - עולים יותר כסף). כרכב עבודה שיכול לשנע משפחה זה סביר, אבל כרכב שייעודו משפחתי זה פשוט פחות טוב.

 

הדובלו אכן משווק עם מתלים לשימושים מסחריים יותר - כאן בארץ. למרות זאת הוא עדיין לא ברמת "עונש" וישנן משפחתיות שנמכרות עד עצם היום הזה שמרגישות הרבה פחות נוחות ממנו. על הקונקט נסעתי לא מעט ולמען האמת באף אחד מהם לא מצאתי את עצמי מקלל על עניין הנוחות. למרות שהנתונים על הנייר לא תמיד מבשרים טובות - המצב בשטח קצת שונה. הסתייגות קטנה בנוגע לדובלו - שם אני יודע שישנם מודלים שבוצעו בהם שינויי במתלים או במידת הצמיגים, מה שפגם בנוחות הנסיעה וגרם לה להיות מעט קופצנית. לעומת זאת, מיקום ידית ההילוכים וההגה הקצר להחריד בדובלו (הקודם, עליו נהגתי) עם 2.5 סיבובים מנעילה לנעילה, הופכים את חווית הנהיגה - עד כמה שזה נשמע אבסורד לדבר על כזה דבר בהקשר של "טנדרון" - לקלילה מאוד ואפילו מהנה :!:. כמה ימים עם דובלו כזה בהחלט השאירו עליי רושם מעולה על האוטו.

ספציפית לברלינגו וכללית לקונספט עצמו - ברגע שאתה יוצא מכיוון הרווקות ונכנס למצב פרקטיקה, תוך זמן קצר עם הקונספט הנוכחי וברגע שתרצה לחזור שוב לסדאן אתה לא תבין מה לכל הרוחות אנשים מוצאים בחרא הזה. שים לב, בתמונות המצורפות, איזה מרווח פנים קיים בחלק האחורי של הרכב עבור הנוסעים.

 

לסיכום, כמו שירון כוכבי היה אומר; בוא נסכים על זה שאנחנו לא מסכימים :p

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי קצת אחרת

 

יש יצרן בדרך כלל הוא גוי.

 

הוא מייצר מכוניות לפי ביקוש אותו הוא צופה או מכיר.

 

הוא לא יודע כי קיים שוק בישראל שהוא יחודי , שוק בו כל דבר הוא שונה.

 

לכן יש לו בליין מכוניות סדאן סטיישן מיני ואן ואן וגם טנדרונים.

 

לכל אחד מהם יש שימוש אחר לפי דעתו של היצרן , כי אם לא, הוא היה מצמצם את המגוון.

 

גם שם בן אדם קונה רכב לצרכיו הטובים לשנתיים שלוש, צרכיו מתחלפים הוא מחליף לרכב מתאים יותר.

 

בארצינו רוצים שיהיה בו מכל העולמות ואם אפשר שיעשה גם קפה על הדרך.

 

טנדרון מיועד לאדם הרוצה להסיע את עובדיו כולל ציודם או אדם שיוצא לחלק סחורות בבוקר ורוצה לחזור הביתה בסוף יום העבודה בחלק אחד ולא מפורק. לכן חלה התקדמות גם בסגמנט הזה.

 

ברוב הטנדרונים מערכת הקפיצים יותר קשיחה כדי להתמודד עם המשקל הגדול יותר שהרכב מסוגל לשאת.

 

ראיתי כבר אנשים שעיקר השימוש היה פרטי והם הוסיפו כ 100 ק"ג של משקל כדי להתגבר על הקפיצים הקופצניים.

 

נו שוין הראש היהודי ממציא לנו פטנטים.

 

אפשר להסיע בזה את משפחתך , וגם במרצדס ספרינט או סתם באיזה טנדר דבל קבינה.

 

לבעלי הזכרון , זה מזכיר לי רכב אמריקאי אל קמינו שהראש היהודי הפך אותו לפרייבט פופולארי לפני 30+שנה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד F-350, יותר גדול מהסלון בבית :lol:

 

אני לא יודע איזה סלון יש לך , אבל לדעתי הF350 גדול יותר מכל הבניין לא רק מהסלון ..:roll: .

וי"ל פיספסת את הפואנטה אף אחד לא צחק על סידרה 7 .

ובאופן כללי אני לא ממליץ על מסחרית כמו הפרטנר 2006 לדוגמא :

1) נוקשה .

2)דיזל רועש.

3) כבר באמת עדיף משפחתית סטיישן כמו 307 SW או מיניוואן כמו מאזדה 5 או גראנדיס.

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתי קצת אחרת

 

יש יצרן בדרך כלל הוא גוי.

 

והיצרן הזה מייצר ברלינגו מולטיספייס, מפרסם אותו בתמונות של משפחה לא קטנה (יחסית למשפחה אירופיית),

שים לב, אין תמונות של אינסטלטור שמעמיס אסלות בכמויות, אלא משפחה בטיול טבע בשלל תמונות.

ועכשיו באים היהודים, שיודעים יותר טוב מהיצרן מה מיועד למה.

ולכן אתה רואה כאן מלא אנשים, שחושבים שהרכב הכי מתאים למשפחה של 5 נפשות -זאת מזדה 3.

כמו סרדינים, הם נדחסים במושב האחורי, וכל נסיעה הופכת לסבל (ריב בין הילדים בגלל חוסר מקום, הרגליים נרדמות, יוצאים מהרכב עקומים).

אבל בכל זאת, שום דבר לא משנתה - כי אנחנו לא יכולים לצאת מהקיבוע הזה שלנו.

ולכן לא רואים על כבישי הארץ חלק גדול מהדגמים שישנם במקומות אחרים, דוגמת קנגו 4X4 ( כן, יש מכונית כזאת).

 

עוד דבר (במיוחד בשבילך, ישה, שמתייחס לייעוץ רכב להורים הצעירים ) - הורים צעירים קונים עגלת תינוק רק לפי קריטריון אחד:

העגלה צריכה איכשהו להכנס לבגאז' של רכב סדן.

כולם קראו בספרים (בזכות זה אנחנו עם הכי חכם) על החשיבות של משטח ישר בעגלת תינוק , להתפתחות של היקר מכל (הרי הדבר היחיד שהוא עושה בחודשים הראשונים, זו שכיבה ). העגלות הטובות והמתאימות ביותר - עגלות משולבות (עם אמבטה, שאחר כך מחליפים אותה לחלק של הישיבה).

לא תמצא יותר עגלות כאלה, כי הן לא נכנסות לבגאז' של מזדה 3.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איזה סלון יש לך , אבל לדעתי הF350 גדול יותר מכל הבניין לא רק מהסלון ..:roll: .

וי"ל פיספסת את הפואנטה אף אחד לא צחק על סידרה 7 .

ובאופן כללי אני לא ממליץ על מסחרית כמו הפרטנר 2006 לדוגמא :

1) נוקשה .

2)דיזל רועש.

3) כבר באמת עדיף משפחתית סטיישן כמו 307 SW או מיניוואן כמו מאזדה 5 או גראנדיס.

 

אם תזרוק סתם שמות של דגמים לאויר, לא נדע למה אתה מתכוון - ולכן אתה טועה ומטעה. עצם העובדה שטענת שהוא דיזל רועש מראה שאינך בקיא בדגמים ומכליל לשווא את התרשמותך מדגם אחד על כולם.

ב 2006 נמכרו 3 דגמים של ברלינגו-פרטנר, אחד עם מנוע אטמוספרי 1900 סמ"ק, השני עם מנוע טורבו מסילה משותפת 2000 סמ"ק והשלישי טורבו מסילה משותפת בנפח 1600 סמ"ק.

האחרון הוא מנוע שרחוק מלהיות רועש \ רועד \ חלש - ועליו אני ממליץ בכל הזדמנות.

אם כבר נגעת בנושא הנוחות, אני לא יודע מול מה אתה משווא אותו אך הדגם הזה רחוק מלהיות "נוקשה".

 

ה 307SW הוא אומנם מצויין כקונספט - אבל פחות שימושי ונוח מפרטנר\ברלינגו 1.6HDI וגם יותר זללן (אני לא מדבר בכלל על ה 1.6 אלא רק על ה 2.0 ל' שיחסית נוסע בסדר. בשירשור הזה יש יותר מידי דיעות קדומות וזה בסדר - אנחנו כאן בשביל לשנות אותן ;-)

 

והיצרן הזה מייצר ברלינגו מולטיספייס, מפרסם אותו בתמונות של משפחה לא קטנה (יחסית למשפחה אירופיית),

שים לב, אין תמונות של אינסטלטור שמעמיס אסלות בכמויות, אלא משפחה בטיול טבע בשלל תמונות.

ועכשיו באים היהודים, שיודעים יותר טוב מהיצרן מה מיועד למה.

:mm_yeah:

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.citroen.co.uk/new-cars/?campaignid=PPC_NCS&advertiserid=google&bannerid=citroen

 

הלינק מביא את הליין של סיטרואן בארץ תרבותית מוטורית .אומנם אנשיה טוענים שכל העולם נוסע הפוך והם בצד הנכון.

 

שם נראה גם את הברלינגו וגם את הפיקסו.

 

כפי שכתבתי , אם לדעת הגוי, הביקוש הוא זהה והשימוש הוא זהה אז הגוי היה מוותר על ייצור אחת משתי המכוניות.

 

הגוי חושב שכל מכונית באה לשרת סגמנט מסויים של השוק ביעילות רבה יותר .

 

להגיע לאילת יש מספר דרכים בטיסה בנסיעה מכביש זה או אחר באופניים וגם בהליכה. כחייל צעדתי ממטולה לאילת, עד עכשיו כואבות לי הרגליים. השאלה מה הדרך הנוחה והטובה ביותר .

 

שהברלינגו מסוגלת לעשות גם את זה וגם את זה כן. אבל היעוד העיקרי שלה הוא אחר מאשר של הפיקסו.

 

והנימוק הכי משכנע:shock:

נכון שלפי התמונה יושבת משפחה חד הורית ברכב האם לפי זה נקבע השימוש של הרכב.

 

אם כך הדבר אז רוב רוכשי מכוניות הספורט צריכים למכור את רכביהם כי ב90% מהמקרים בכלי הרכב האלה מצולמות דוגמניות על.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממליץ בחום על רנו סניק. 3 מושבים נפרדים מאחורה מספיק מרווח לרגלים ולראש. ואם בצרפתיות עסקנן גם הפיקסו מתאימה.

בתקציב גבוה יותר , הייתי ממליץ על הפורד SMAX

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שכתבתי , אם לדעת הגוי, הביקוש הוא זהה והשימוש הוא זהה אז הגוי היה מוותר על ייצור אחת משתי המכוניות.

הגוי חושב שכל מכונית באה לשרת סגמנט מסויים של השוק ביעילות רבה יותר .

 

בעולם התיאורטי, כמו שלך (וכמו שחשב פעם הגוי), אנשים קונים באמת את הרכב שהם צריכים ואין סיכוי שקיימים 2 סוגים של רכבים עם מהות זהה.

בעולם התיאורטי אנשים לא מסתמכים על מראה, "שיק" (אופנה) ו"התחברות" בלתי מוסברת לסגמנט מסויים של רכבים.

 

אממה, בין העולם התיאורטי למעשי יש הרבה הבדל.

 

לגוי לא היו פעם בכלל מיקרו-וואנים. הגוי בעצמו יצר את המיקרו-וואן (הברלינגו הראשון מ 96-97) ואחריו רצו כל היצרנים לעשות אחד משלהם.

אממה, הגוי היה צריך ללמוד את ה"שוק" בשביל לדעת מה ליצר עבורו - רק ככה יהיה אפשר למכור לו את מבוקשו ולהרוויח עוד כסף.

אופנת המיקרו-וואנים נולדה בשביל לשרת את יצר האופנה שהלקוחות אוהבים, אין לזה הסבר הגיוני - אבל דבר אחד בטוח: זה מוכר !

לחלק נכבד מהכלים הללו אין יתרונות בולטים במיוחד, למעט עניין אחד: מראה אופנתי. החסרונות של הכלים הללו מרובים.

 

בשביל להמחיש לך את נושא הפרקטיות של הכלים הללו, שים לב, בתור התחלה, למידות הבסיסיות של הרכבים.

כל הכלים הנ"ל הינם "מיקרו-וואנים". חלק קוראים להם "טנדרונים" וחלק קוראים להם "וואנים". בשורה התחתונה כל הנ"ל הינם מיקרו-וואנים;

ניו-ברלינגו מצוייד בבסיס גלגלים של 273 ס"מ, רק 2 ס"מ פחות ממאזדה 5. רוחבו 181 ס"מ (5 ס"מ יותר ממאזדה5, 13 ס"מ יותר מרומסטר, 2 ס"מ יותר מטוראן ו 15 ס"מ יותר מקנגו).

תא המטען בכלים הללו: 517 ליטר בניו-ברלינגו מול 112 ליטר במאזדה5. במאזדה5 אין תא מטען, נקודה. כל יתר המתחרים עם תא מטען קטן מזה (בין 430 ל 450 במקרה הטוב - ועד "אין תא מטען" בכלים של 7 מושבים).

צריכת הדלק של ה"טנדרונים" יוצאת עם ידה על העליונה מול כל מיקרו-וואן אחר.

נוחות הנסיעה בהם, למרות הדיעות הקדומות שרצות כאן בפורום, ברמה גבוה אפילו ביחס למשפחתיות - במיוחד אצל הצרפתים (ברלינגו וקנגו).

רמות האיבזור של ה"טנדרונים", ברמת ההיצע של היצרנים (כמובן שלישראל זה לא מגיע, כי כאן שחושבים שמדובר ברכב לשיפוצניקים בלבד), כבר מזמן יישרה קו עם ה"וואנים" (גגות פנוראמיים, מיזוג מפוצל, מושבים מעולים, טונות של תאי איחסון ופתרונות אחסון וכו' וכו').

 

רק בישראל כשרואים "טנדרון" מייד חושבים על שיפוצניק עם אסלה בתא מטען.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5382 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...