Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונית עם הכי הרבה מקום לשלשה מאחור


תמיז
שימו לב! השרשור הזה בן 5374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סיטרואן C5 סקודה סופרב ופורד מונדאו.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עד לדקה בה נכתבת הודעה זו, פותחת השירשור כתבה רק הודעה אחת ואין שום איזכור או רמז לתקציב. אין לי מושג איך הגעת לעובדה שהיא יכולה להרשות לעצמה סידרה 7, נראה לי שפשוט לא קראת את כל ההודעות בשירשור בצורה יסודית והגבת בפזיזות.

 

הברלינגו הוא דוגמא מצויינת ל"טנדרון" שמסוגל לשנע 5 נוסעים בצורה מרווחת יחסית גם מאחור. שים את גרסאות ה-7 מושבים בצד, הן לא רלוונטיות. רמת הנוחות שלו טובה מאוד בכל קנה מידה.

לגרסאות המסחריות אין אומנם "שיק" של מכונית נוסעים מאובזרת - אבל בפרקטיקה הוא מנצח כל משפחתית בגדול, גם בנושא חיסכון בדלק. הדגם החדש יותר (ניו-ברלינגו) מתאים במיוחד להסעת נוסעים ורמת האיבזור שבו לא מביישת רכב פרטי למהדרין, כולל ESP ו-6 כריות אויר. אם אתה כבר מגיב, תסייג את דבריך בצורה נכונה - אחרי הכל, אתה איש מקצוע בתחום והייתי מצפה ממך לזה.

 

איציק

 

כנראה שהצלחת לפספס את הציניות מתחילת השרשור (היית כנראה עסוק בדיבורים על סרטים והתעוררות). פותחת השרשור לא ציינה תקציב ולכן הרשינו לעצמנו להניח שהיא יכולה להוציא קרוב למיליון שקלים על רכב. אז שיהיה ברור - זה היה בהומור.

 

הברלינגו הוא אכן רכב מסחרי שמסוגל לשנע גם משפחה באופן יחסית טוב מאחור, אבל הוא עדיין נופל במאפיינים רבים מרכב משפחתי וקשה לי לראות משפחה שתשקול לקנות אותו על פני מרבית החלופות, במיוחד כשמדובר ברכב דיזל ידני אשר מה לעשות - רמת הבטיחות שלו עדיין נחותה משל משפחתית מקבילה וכך גם איכות הגימור והאבזור.

 

אגב, מעניין אם הייתי אומר "קנגו" או "דובלו" במקום "ברלינגו" היית קופץ ככה - ולא, אני לא מתכוון לכך שבוודאי יש לך ניסיון רב על הברלינגו עקב עבודתך, אלא לעובדה הפשוטה ששניהם נחותים מהברלינגו משמעותית ברוב המובנים הללו (ואם תשים לב - מי שהגבתי לו דיבר על הקנגו דווקא, אני סתם הכנסתי את הברלינגו לשם. ואולי דווקא התייחסתי לברלינגו הקודם?).

 

ולסיום - תודה לך על ההמלצה לסייג את דבריי - קרא את התגובה הקודמת שלי שוב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הברלינגו הוא אכן רכב מסחרי שמסוגל לשנע גם משפחה באופן יחסית טוב מאחור, אבל הוא עדיין נופל במאפיינים רבים מרכב משפחתי וקשה לי לראות משפחה שתשקול לקנות אותו על פני מרבית החלופות, במיוחד כשמדובר ברכב דיזל ידני אשר מה לעשות - רמת הבטיחות שלו עדיין נחותה משל משפחתית מקבילה וכך גם איכות הגימור והאבזור.

אם נשים את הגיר הידני בצד לרגע, ברור לי שמשפחות רבות נרתעות ממכוניות כאלה בגלל נושאים של תדמית גרידא (רכב של טכנאים וכו'). בשורה התחתונה עם העובדות קשה להתווכח, עדיין מדובר בכלי פרקטי להחריד ובדגם החדש הוא לא גורע מנוסעי הרכב שום חדוות נסיעה. רמת הבטיחות של הדגם החדש לא גרועה כ"כ (ארבעה כוכבים) ופנים הרכב מאובזר לרמת הסעת נוסעים (ריפודים ודיפונים מקטיפה, שמשות כהות מאחור,כיוונונים שונים למושבים) ובטיחות מירבית (ESP, 6 כריות אויר). הפיצ'פקעס מסביב (רדיו-דיסק MP3 וכו') והחישמולים הסטנדרטיים קיימים (חיישן גשם וכו'). בסעיף ה"בעסה" אולי יהיה כאלה שיתקשו לחיות בלי בקרת אקלים (באמת "אסון גדול") אך במחיר של 129K ש"ח אי אפשר לקבל ה-כ-ל.

אני רק יכול לומר לך שמתוך ניסיון אישי גם אני חשבתי כמוך, אבל אם תחפש את הפרקטיקה בשלב יותר מאוחר בחיים שלך, ותתנסה בדגם מהסוג הזה (נוסעים-מאובזר), תראה שאח"כ קשה מאוד לחזור לרכב פרטי "רגיל". הישראלים ידועים כעם מאוד מקובע ומאוד מרובע בנושא של מכוניות - ויעברו הרבה דורות עד שצורת החשיבה תתחיל להשתנות (אם בכלל)... מעטים (בעלי משפחות וילדים) גילו את נפלאות הכלים הללו - והרווח כולו שלהם.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרנו סניק בא עם שלושה משובים נפרדים מאחור.

 

באשר לטנדרונים השונים, הקנגו הוא הצר מכולם ולא יתאים לשלושה גדולים (חבל כי הוא היחיד עם גיר אוטומטי)

 

מנסיון, הברלינגו, הקונקט, והדובלו נהנים ממרחב מכובד מאד בספסל האחורי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיאט מולטיפלה, בעיקר במימד הרוחב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי בקנגו החדשה בצרפת (1.5 DCI ידני), היא מרווחת מאוד מאחור עם 3 מושבים נפרדים, נוחה ואיכותית יחסית.

מישהו יודע למה עדיין לא מביאים אותה לארץ?

אירופה מלאה בהן כבר יותר משנה. נדמה לי שאפילו קיימת גרסה אוטומטית.

 

שוב פעם בעיות תמחור של קרסו?

אחרי הכל, הם לא יכולים למכור את הקנגו הישנה כחדשה לנצח.

Picture 358.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם נשים את הגיר הידני בצד לרגע, ברור לי שמשפחות רבות נרתעות ממכוניות כאלה בגלל נושאים של תדמית גרידא (רכב של טכנאים וכו'). בשורה התחתונה עם העובדות קשה להתווכח, עדיין מדובר בכלי פרקטי להחריד ובדגם החדש הוא לא גורע מנוסעי הרכב שום חדוות נסיעה. רמת הבטיחות של הדגם החדש לא גרועה כ"כ (ארבעה כוכבים) ופנים הרכב מאובזר לרמת הסעת נוסעים (ריפודים ודיפונים מקטיפה, שמשות כהות מאחור,כיוונונים שונים למושבים) ובטיחות מירבית (ESP, 6 כריות אויר). הפיצ'פקעס מסביב (רדיו-דיסק MP3 וכו') והחישמולים הסטנדרטיים קיימים (חיישן גשם וכו'). בסעיף ה"בעסה" אולי יהיה כאלה שיתקשו לחיות בלי בקרת אקלים (באמת "אסון גדול") אך במחיר של 129K ש"ח אי אפשר לקבל ה-כ-ל.

אני רק יכול לומר לך שמתוך ניסיון אישי גם אני חשבתי כמוך, אבל אם תחפש את הפרקטיקה בשלב יותר מאוחר בחיים שלך, ותתנסה בדגם מהסוג הזה (נוסעים-מאובזר), תראה שאח"כ קשה מאוד לחזור לרכב פרטי "רגיל". הישראלים ידועים כעם מאוד מקובע ומאוד מרובע בנושא של מכוניות - ויעברו הרבה דורות עד שצורת החשיבה תתחיל להשתנות (אם בכלל)... מעטים (בעלי משפחות וילדים) גילו את נפלאות הכלים הללו - והרווח כולו שלהם.

 

איציק

 

או, נכון שזה הרבה יותר שימושי ונעים מלדבר על סרטים וכולי?

אני מסכים שהברלינגו החדש הוא ככל הנראה המשפחתי מבין הטנדרונים (או איך שאתה רוצה לקרוא להם), ואולי הוא אפילו מהכלים המרווחים שניתן למצוא בתקציב הזה, אבל הוא עדיין פחות מתאים ל-99% מהמשפחות מכל מיניואן קומפקטי אחר. וגם - הוא בערך היחיד שבאמת מתקרב ברמתו לרכב משפחתי מודרני - בטח ביחס לברלינגו הקודם, לקנגו, לדובלו וכדומה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע שעבר נסעתי לאילת ולקחתי מהעבודה רנו סניק 2008, האמת הופתעתי לטובה בעיקר מגודל הרכב וגודל תא המטען וכמו כן מהתנהגות הרכב ונוחות הנסיעה.

אני מאמין שרכב כדוגמתו יהיו מתאימים לך בול,מה עוד שיש עוד אופציה ל2 מושבים נוספים מאחורה(מתקפלים) במידת הצורך.

דבר נוסף שבחנתי והופתעתי לטובה,זה צריכת הדלק,לא בדקתי באופן פרטני ק"מ לליטר אבל אני מעריך שהנסיעה הלוך חזור מראשון לציון לאילת יצא בסביבות 250-300 ש"ח שזה יפה לרכב בנפח וגודל כזה-לדעתי כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שברור לי כי ההצעות על BMW היו בהומור בלבד, מעניין איך אף אחד עדיין לא חשב על רכב אחר, רחב יותר.

הרי ברור שאני מדבר על האמר H2.

האמר רחב יותר מהBMW 7 LONG.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול לחשוב על עוד הרבה רכבים רחבים - אבל לא צריך למחזר את הבדיחה אפילו יותר. ברור לי לחלוטין שפותחת השרשור (שכנראה לא ממש רוצה לקנות אוטו, אחרת כבר הייתה חוזרת להגיב כאן) מדברת ככל הנראה על מכוניות בעלות ממוצעת, כאשר הסיבה היחידה שאין טעם לספק המלצות מדויקות יותר היא כי קודם צריך לברר אם העלות הממוצעת הזו היא כ-120 אלף שקלים, כ-150 אלף שקלים או כ-180 אלף שקלים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרומסטר מבוסס על הסקודה פביה, ולכן, נראה לי שלמרות המושבים הנפרדים הוא צר למדי.

 

צריכת הדלק הממוצעת של הגראנד סניק שלי היא כ-10.5 ק"מ לליטר

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרומסטר מבוסס על הסקודה פביה, ולכן, נראה לי שלמרות המושבים הנפרדים הוא צר למדי.

 

ככה גם אני חשבתי בהתחלה - הוא דווקא די מרווח.

גם החלונות הגדולים (והחלון הפנורמי בפרט) נותנים הרגשה של רכב גדול בהרבה יותר ממה שהוא.

 

ה307SW שהיתה לנו היתה מרווחת מאוד מאחורה אף היא. (נדמה לי שגם שם יש כסאות נפרדים).

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5374 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...