Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6215 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש מושג איך מחליפים את החלק הנ"ל.

אין גישה בגרוש אליו ואי אפשר לבדוק אם הוא תקין או לא (הבעיה שהאיוורור לא עובד ואי אפשר לדעת אם הוא דפוק או הפיקוד)

פורסם

פירקתי את הפלסטיק ואני רואה את המאוורר.

אבל לא ניראה שיש דרך להוציא אותו.

למישהו אוליי יש ניסיון/תמונות?

פורסם

אפשרי אך לא נעים ולא קל.

אבל אם כבר אתה רואה אותו תתחיל בכך שתראה אם הוא מקבל מתח לפני שאתה מפרק אותו.

במידה ולא תראה אם המתח נעצר לך בנגד המהירויות.

עד כמה שזכור לי מהצרפתיות יש להם בעיה שהקטנקטור של המאוורר נשרף ולכן לא מעביר מתח.

שאלה: האם לפני שהפסיק לעבוד בכלל היה המאוורר עובד לך לפי מצבי רוח?

פורסם

לא הייתי ממליץ להיכנס לזה, משום שיש סיכוי טוב שתצא מזה עייף, מדמם ועם נזק יותר גרוע ממה שהיה מלכתחילה.

פנה לחשמלאי רכב מוסמך או מוסך מורשה של רנו, להם יש נסיון וידע בנושא.

אם תספר לנו מהיכן אתה בארץ, נוכל להפנות אותך למקומות ספציפיים.

×
×
  • תוכן חדש...