Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בדו"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ובמיוחד למשטרת ישראל .

 

מקרה שקרה כך קרה

 

רמזור , אני מאט ועוצר .

 

רז'יאל ז'קונט עולה לי על העצבים ואני מחליט בהינף אצבע להעלים אותה .

 

הופ .

 

99 FM .

 

מדהים הטכונולוגיה של היום....

 

בעודי משחק עם הרדיו ומחפש תחנה טובה שיש בה שירים נורמלים מגיעה מצד ימין שלי ניידת תנועה .

 

אני לא מתייחס יותר מדיי , אני לשם שינוי נוסע על רכב נורמלי .

 

וכאן אני אציין - 206 CC

 

בעודי ממשיך לחפש תחנה שבה יש איזה רמז לאיזה "אריק סיני" קטן או משהו כזה...

 

מתחלף הרמזור לירוק . באסה .

 

משלב לראשון ונותן גז תוך כדי שיחרור עדין של הגז

 

קלאץ !

 

הילוך שני .

 

שומר מרחק ומתפלל כבר שתעוף התנועה ואני אוכל לשחק במשחק האהוב עלי : "מצא את התחנה..."

 

לפתע אני שומע :

 

"פיגו' כחולה עצור בצד" !!!

 

אני מזהה את זה , אני מזהה את הקול הזה .

 

קול זה שייך לדרדסים !

 

בעודי מתבאס על זה שאני לא יכול לעשות כלום בנידון מאותת ימינה....

 

עוצר בצד .

 

אחרי עוצרים צוות הדרדסים .

 

דרדס אבא ודרדס בחורצ'יק יוצאים מהרכב .

 

הצעיר יותר מגיע אליי ולא מגיב .

 

רק עושה פרצוף כזה : :shock:

 

שאלתי אותו : "מה כבר עשיתי לא טוב"....

 

ורק מתפלל שלא יגיד לי שאסור לשמוע יותר "אריק סיני"...

 

הדרדס אומר לי שנסעתי בלי חגורה .

 

עכשיו אני עוצר כאן ושואל כ מי שראה אותי כאן נוסע מתי שהוא בלי חגורה שירשום !

 

אני מסתכל עליו ולא מאמין .

 

שאלתי אותו הכי רגוע שאני מסוגל להיות בכזה מצב : "אז מה זה הדבר השחור הזה שמחבק אותי ? "

 

( לא להגיב , במיוחד ישי ! )

 

הוא אומר לי בשיא האדישות שעכשיו בטח שמתי אותה .

 

בשלב זה לא יכולתי יותר להתאפק , התחלתי לצרוח עליו...

 

הבחור נבהל וזז אחורה תוך כדי שאני מוציא את זעמי על הכובע וגורם ללסופרמן להיראות כל כך איטי לעומת מעופו של הכובע לכיוון השמשה .

 

הבחור עדיין כל כך אדיש שזה הרג אותי וכל כך בטוח בעצמו !!!

 

בינתיים השוטר השני הולך ועוצר עוד אנשים על אנאערף מה...

 

בעוד השוטר השני מגיע לכיוון רכב המשטרה אני עוצר אותו ושואל אותו אם הוא ראה אותי בלי חגורה ?

 

הוא אומר שכן !!!!

 

שהייתי בלי חגורה !!!

 

השוטר השני כבר היה באמצע הדו"ח וניגשתי אליו , הוא רואה אותי והולך ליד השוטר שכרגע הגיע . מי ישמע אני אתן לו מכות.... טמבל .

 

אני מבקש ממנו את שמו ואת המס' אישי שלו .

 

הוא נותן לי אותו ואני רואה : 1111111111

 

אני שואל את הדרדס לפשר הדבר והוא עונה לי שהוא "מתנדב"...

 

כאן כבר לא יכולתי יותר , הלכתי לרכב כי ידעתי שמילה שתיים לא במקום ואני עצור על עבירה חמורה יותר...

 

לאחר כמעט שעה , אני מביט הדו"ח ורואה שהשוטר / מתנדב / דרדס רשם שהוא היה מצד שמאל שלי - בדיוק ההפך !!

 

ושלבשתי חולצה בהירה ( יכול להיות שאני טועה , אבל אותי לימדו שירוק זית זה לא צבע בהיר... )

 

אם זו לא התנכלות אז אני לא יודע מה כן...

 

ובקיצור ,

 

מה לעשות ?

 

אם למישהו יש טיפ בשבילי אני אשמח , אני יודע שג'רמי היה מנדב פעם וש BE ROO מבינה בחוקים וכאלה...

 

אז בבקשה למי שיש משהו שיכול לעזור לי אני אשמח לשמוע .

 

ולמי שמתכוון לרשום לי שהוא מבין אותי וכל המשטרה מניאקים וכאלה , אז שלא יטרח .

 

זה סתם ירגיז אותי יותר .

 

אז בלי לעודד וכאלה דברים אלא רק ת'כלס !

 

ועוד משהו קטן , יש מן תוכנה כזו שקוראים לה רישומון .

 

אם למישהו יש אותה שייצור איתי קשר בה"פ . תודה .

 

בכל מקרה תודה לכל העונים....

 

יאשה , שמאוד מתוסכל ועצבני .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חסרים פרטים:

מה נרשם בתגובת הנהג?(חשוב מאד).

צטט בדיק רב מה נרשם בדו"ח בתאור המקרה(לא סעיף העבירה).

 

על סמך דברים אלו ניתן לגשת למשפט ולהפיל את הדו"ח.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
חסרים פרטים:

מה נרשם בתגובת הנהג?(חשוב מאד).

צטט בדיק רב מה נרשם בדו"ח בתאור המקרה(לא סעיף העבירה).

 

על סמך דברים אלו ניתן לגשת למשפט ולהפיל את הדו"ח.

 

עמית

על סמך אילו דברים אפשר לכתוב את הדו"ח - כאילו שוטר שיש לו יום רע או טוב במקרה שלהם, יכול להגיד שאתה נוהג עם הרגליים ואין לך שום דרך להוכיח שהוא משקר ?!

 

אוי וי מה קורה פה ?! :evil:

 

בכל מקרה יאשה זאת מילה שלך נגד המילה של הדרדס אם אין לך הוכחות, אתה יכול רק לקחת רגיעון לדעתי, מצטער :roll: .

 

בכל מקרה אני חושב שדיי ברור מה הם "דברי הנהג":

הייתי עם חגורה

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הפירוט :

 

תוך כדי סיור שיגרתי בניידת... במקום.... ...

במקום 2 נתיבים לאותו כיוון נסיעה הרכב נסע בימין ואני בשמאל ( שקרן בן שקרן ) כאשר הייתי מקביל אליו הבחנתי בנהג ללא חגורת בטיחות סימנתי לו אותתי וקרזתי לו לעצור ( לא גמר כיתה ג' ) בצד תוך שמירת קשר עין רצוף עד לעצירה יש לציין שהנהג תוך כדי עצירהשם חזרה את חגורת הבטיחות היה אור יום ( השעה 17:17 בדיוק ) וראות טובים , מזג אוויר טוב ( ממש דני רופ קטן ) , הנהג לבש חולצה בהירה ( ג'קט בצבע ירוק זית ) הובהר לנהג מהות העבירה וכו'.....

 

דברי הנהג :

 

נשבע לך הייתי אם ( לא גמר כיתה ג' כבר אמרתי ? )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

שאלה - אם האידיוט היה רושם דברי הנהג "אני מצטער ולא אעשה את זה שוב", מה היה קורה איך אתה יכול להוכיח שזה לא היה כך ?

 

מה אין לעשות נגדם ? בעעעעע

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

קודם כל, אם שוטר היה רושם בדו"ח שהוא נותן לי "(לא גמר כיתה ג'") הייתי מפוצץ אותו מכות במקום.

 

הייתי מבקש לבטל את הדו"ח - מפרט את הסיפור ומבקש לבטל מהסיבות הבאות:

1. מזג האויר אתמול לא היה טוב.

2. שעה 17:17 אינה אור יום.

3. היית עם ז'קט, עובדה הנובעת

 

אפשר להוכיח את 1 ו- 2 בקלות. ו- 3 נובע מ- 1 ו- 2.

בנוסף, הייתי טוען, שהוא לא רשם את דבריך במלואם, כי המשפט "נשבע לך הייתי אם" הוא על פניו משפט חסר שנקטע באמצע.

היית אם מה? אם בארזים נפלה שלכת?

 

אח"כ הייתי מגיש תלונה למח"ש על זה שמתנדב מעפאן תפס עליך עצבים סתם. עובדה שהוא כתב "קרזתי" (דהיינו, חטף קריזה).

 

חלאות.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

שוב שלל איחולים של שנים של סבל לשוטרים אשר עצרו אותך

ובכלל לכל השוטרים והמתנדבים השפלים באשר הם.

המתנדב האפס שתפס אותך הוא אחד האנשים האלו שאשתו זרקה

אותו מהמיטה הילדים שלו שונאים אותו ויש לו תסביכי שליטה

לכן הוא מוציא אותם על אזרחים חפים מפשע בעידוד משטרת ישראל.

 

חוץ מהוכחות שהזכיר בוקסר ישנו עוד דבר שיכול לשחק לקראתך , החגורות

ב CC מאד נמוכות , לכן יכול להיווצר מצב שהקלגס חסר ההבנה והחיים לא שם

לב לחגורה . ואולי הוא שם לב אבל שעמם לו ולכן הוא רצה לדפוק אותך

על כל פנים אל תשתוק - ולך למשפט.

אגב טוב שלא הרבצת לו וכו' - חבל אחרי זה להסתבך עם תקיפת שוטר ( מיילא

אם הוא היה לבד...)

 

מדינת משטרה.

:mad:

פורסם

אני הוספתי מן הסתם את מה שבסוגריים ( אתה יכול להיות בטוח שאם הוא היה רושם לי משהו כזה אני לא הייתי כאן עכשיו בשביל לשאול אותם מה עושים... )

 

לגבי 3 הסעיפים שרשמת , רשמתי .

 

הדפסתי את מזג האוויר ( אבל של היום... )

 

יש לי תמונות משעה 18:00 שלי עם הדו"ח ועם הג'קט ורואים שחושך בחוץ ( מן הסתם ) ויש גם תמונה של הדיבורית ( החדשה של פלאפון ) ושמה יש את השעה ואי אפשר לשנות את זה

חוץ מזה יש תמונה של הפלאפון האישי עם תאריך ושעה...

 

לא נראה לי שזה יעזור , אבל אולי ייראו שהשקעתי ויאמינו לי .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

לירן ,

 

לגבי החגורות , הן אכן מאוד נמוכות ! מגיעות ממש מאחוריי הכתף .

 

גם זה מצולם , מכל הזוויות....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

הדפסתי את מזג האוויר ( אבל של היום... )

 

בוקר טוב חייל גיבור.

 

מה יעזור לך מזג האוויר של היום?

תנסה להדפיס את של אתמול, נשמע יותר הגיוני, לא?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
שאלתי אותו הכי רגוע שאני מסוגל להיות בכזה מצב : "אז מה זה הדבר השחור הזה שמחבק אותי ? "

 

( לא להגיב , במיוחד ישי ! )

אני מבין שאורן נותן לך לנהוג ב206 שלו אבל הדרך שבו אתה מחזיר לו טובה קצת אה.... בוא נקרא לזה חריגה. :lol: טוב נו, כל עוד מדובר בהסכמה משותפת של שני בוגרים. :roll:

 

ולעניין, בדו"ח היחידי שאי פעם נתנו לי, רשמו בפירוט העבירה שנהגתי ללא חגורה (באמת נבזות) ושיש לי דוד לחץ :idea: , שתי טענות שמי שמכיר אותי ואת הרכב שלי יודע שהן לא נכונות.

בכל מקרה לא ייחסתי לזה הרבה חשיבות כי לא על זה דפקו לי את הדו"ח. זה רק היה הדובדבן שעל הקצפת מבחינתם.

 

הדרך היחידה שלך לערער על העניין היא לבקש להישפט, הבעיה היא שכשמדובר על מילה מול מילה השופט תמיד ייקח את צידו של השוטר שכן הוא נציג החוק ואין לו שום אינטרס לשקר לדעתו של השופט.

 

באסה רצינית גבר גבר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

הדרך היחידה שלך לערער על העניין היא לבקש להישפט, הבעיה היא שכשמדובר על מילה מול מילה השופט תמיד ייקח את צידו של השוטר שכן הוא נציג החוק ואין לו שום אינטרס לשקר לדעתו של השופט.

לא מדויק :!:

מבחינתו של השופט, באם יאשה יציג את הדברים בצורה הנכונה, בעת חקירתו הנגדית של השוטר(זכותך המלאה לחקור אותו), להטיל ספק בדבריו של השוטר.

אין לך כל צורך להוכיח את הדברים מעבר לכל ספק, די בהטלת ספק מבחינתך כי נטל ההוכחה היא על התביעה.

לטובת עובדים מס' דברים:

(1)השוטר רשם בדו"ח - "יש לציין שהנהג תוך כדי עצירה שם חזרה את חגורת הבטיחות". לתקוף בחזקה האם יכל השוטר לשמור על קשר עין רצוף ע"מ להבחין בוודאות שחגרת את עצמך תוך כדי עצירה(שטחים מתים).

(2)היית חגור בעת העצירה.

(3)ציינת והשוטר אישר כי בעת שניגש אליך היית חגור.

(4)לברר האם שוטר מס' 2 רשם מזכר לאירוע, מחובתו לרשום מאחר והיה עד ושותף פעיל ומלא(יש להדגיש זאת מאחר ואתה פנית אליו באם הוא הבחין בכך גם).

אי הזמנתו להעיד ואי רישום מזכר לאירוע פועל לטובתך, עקב חוסר יכולתך לאשש או לערער את עדותו של שוטר מס' 1.

(5)מז"ג והז'קט הם עזרים נלווים.

 

שאלה לסיום: מי מהשוטרים רשם את הדו"ח, הנהג או הנוסע?

באם הנהג, אזי קשר העין בינו לבינך עוד יותר מוגבל.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 


×
×
  • תוכן חדש...