Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6213 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני צריך המלצה לדבק חזק לתיקון חתך של 3 ס"מ בפגוש פלסטיק, ליד הגלגל.

כמו כן, איך כדאי לעבוד איתו? כלומר, האם כדאי לפרק את הפגוש או שהדבק

מתייבש מהר ואז הפעלת לחץ למשך מספר דקות תעבוד.

 

תודה לעונים.

פורסם

את הסדק תדביר מבפנים, דאר לשייף טוב עם נייר זכוכית ולאחר מכן נקה עם טינר את האיזו ומרח את הדבק אפוקסי בשכבה נדיבה מהצד הפנימי.

 

מבחוץ אם יראה הסדק אז צריך לשייף אותו ולמלות שכבה דקה של בונדו, לשייף ולצבוע.

פורסם

צריך לפרק את הפגוש לפני, או שאפשר לעשות את זה כשמחובר לאוטו?

שכן בשביל ההדבקה אני צריך להפעיל לחץ נגדי, עד שהדבק יתייבש.

יש למישהו נתון של כמה זמן לוקח לאפוקסי להתייבש?

 

תודה

פורסם

הכל תלוי בזמן הייבוש הנחוץ לדבק. בין 5 ל10 דקות זה לא בעייתי להחזיק את הפגוש.

החתך נמצא סנטימטר מתחת למקום החיבור לפח, ליד הגלגל.

פורסם

המביא דבר בשם אומרו מביא גאולה לעולם : בחור רוסי לימד אותי לשפר דבק לשימושים רבים , אתה לוקח שתי שפורפרות של דבק 3 שניות רגיל שופך את הדבק על הסדק ומייד פזר עליו אבקת סודה לבישול. אתה תהייה מופתע מחוזקו של ההרכב החדש של הדבק.

ספר לנו על התוצאות....

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

×
×
  • תוכן חדש...