Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום נסעתי על האופנוע שלי על כביש ליד העבודה של אבא שלי בשביל צר, פתאום מתוך מטעי הזייתים בגליל העליון הגיע איזה מגנום ענק מולי במהירות, ניסיתי לשבור ימינה שלי והוא לשמאל שלו (לאותו כיוון בדיוק) בלמתי את האופנוע האופנוע עף לצד (למזלי לא קרה לא ממש כלום אפילו לא סריטה) ואני עפתי על המכסה מנוע שלו, התוצאה היא נישברה למגנוב השמשה הקידמית מהקסדה שלי , והמגן חזירים פוצץ לו פנס קידמי.

כולי פצוע חבול יורד מהרכב שלו כמו נכה מת מכאבים, הוא שואל אותי אתה בסדר, אני אומר לא עזוב אותך אני עכשיו בוא תעזור לי להרים את האופנוע, אחרי שהירמתי את האופנוע וראיתי שלא קרה לו כלום ניזכרתי שכואב לי, הוא ביקש פרטים נתתי לו הוא שיחק אותה כאילו כואב לו הראש מהפגיעה (ככה זה שרוצים ביטוח) ואני כולי מת מכאבים לא שחקן כמוהו (פרייר שכמותי) אומר לו כך פרטים תביא פרטים וביי יש לי עוד נסיעה ארוכה, ניפרדנו לשלום עליתי על האופנוע נסעתי עוד איזה 500 מטר ופיתאום עוד איזה נהג מזדה גם הוא בן מיעותים מחליט לעצור את הרכב שלו פיתאום באמצע הכביש, עוד לא עיקלתי את המקה הראשונה וכמעת באה השניה, ואני זה שנוהג מאחוריו כאילו אם אני בא לביטוח בטענות אני אוכל אותה כי אני אשם, שברתי את ההגה כמו טמבל שמאלה בלמתי האופנוע החליק לי לא פגע באף אחד למזלי, אני קיבלתי עוד שיפשוף קטן במעיל רכיבה שלי, ושוב למזלי לאופנוע לא קרה כלום. ואז היגעתי למסכנה האופנוע שלי עוצר יותר טוב על חצץ מאשר על הכבישים של מעצ היחלתתי לרדת לשוליים ולינהוג רק שם כי ערבים לא מבינים שיש חוק כזה שבכביש חולפים תמיד מי צד שמאל של הרכב שבא מולך, ולא בולמים באמצע כביש ראשי כדי להגיד שלום לאיזה מישהו ברכב אחר.

אז עכשיו אני פצוע וחבול, לאופנוע שלי בלי עיין הרע אין אפילו סריטה מהיום ואין לי מושג איך זה, והסוכן ביטוח שלי יקבל היום איזה בומבה. מזל שיש לי ביטוח צד ג,

ירין אלקיים

פורסם

מזכיר לי דבר שמישהו פעם כתב. גידי פרדר? יכול להיות. תקנו אותי אם אני טועה...

נסע בשטח והתעופף. לא חשב וקם מיד. אח"כ מצא את עצמו שוכב ליד חבריו, מסתבר שאיך שהוא קם, ישר התעלף.

 

זמן מה אחרי זה, נסע שוב פעם ושוב התעופף. רק מה, בפעם הזאת הוא נשאר לשכב וערך בדיקת מלאי. כל חלקי הגוף עליך? יופי.

כל החלקים יכולים לזוז בצורה סבירה? יופי.

עכשיו אפשר לחשוב על לקום.

אל תשכח שאחרי תאונה אתה בהיי מהאדרנלין ורוב הסיכויים שלא תרגיש פגיעות מסויימות.

בשביל האופנוע צריך רק כסף, בשביל הבריאות - כסף, זמן ואולי אפילו מיטה בבית-החולים.

לא נעים.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
היום נסעתי על האופנוע שלי על כביש ליד העבודה של אבא שלי בשביל צר, פתאום מתוך מטעי הזייתים בגליל העליון הגיע איזה מגנום ענק מולי במהירות, ניסיתי לשבור ימינה שלי והוא לשמאל שלו (לאותו כיוון בדיוק) בלמתי את האופנוע האופנוע עף לצד (למזלי לא קרה לא ממש כלום אפילו לא סריטה) ואני עפתי על המכסה מנוע שלו, התוצאה היא נישברה למגנוב השמשה הקידמית מהקסדה שלי , והמגן חזירים פוצץ לו פנס קידמי.

כולי פצוע חבול יורד מהרכב שלו כמו נכה מת מכאבים, הוא שואל אותי אתה בסדר, אני אומר לא עזוב אותך אני עכשיו בוא תעזור לי להרים את האופנוע, אחרי שהירמתי את האופנוע וראיתי שלא קרה לו כלום ניזכרתי שכואב לי, הוא ביקש פרטים נתתי לו הוא שיחק אותה כאילו כואב לו הראש מהפגיעה (ככה זה שרוצים ביטוח) ואני כולי מת מכאבים לא שחקן כמוהו (פרייר שכמותי) אומר לו כך פרטים תביא פרטים וביי יש לי עוד נסיעה ארוכה, ניפרדנו לשלום עליתי על האופנוע נסעתי עוד איזה 500 מטר ופיתאום עוד איזה נהג מזדה גם הוא בן מיעותים מחליט לעצור את הרכב שלו פיתאום באמצע הכביש, עוד לא עיקלתי את המקה הראשונה וכמעת באה השניה, ואני זה שנוהג מאחוריו כאילו אם אני בא לביטוח בטענות אני אוכל אותה כי אני אשם, שברתי את ההגה כמו טמבל שמאלה בלמתי האופנוע החליק לי לא פגע באף אחד למזלי, אני קיבלתי עוד שיפשוף קטן במעיל רכיבה שלי, ושוב למזלי לאופנוע לא קרה כלום. ואז היגעתי למסכנה האופנוע שלי עוצר יותר טוב על חצץ מאשר על הכבישים של מעצ היחלתתי לרדת לשוליים ולינהוג רק שם כי ערבים לא מבינים שיש חוק כזה שבכביש חולפים תמיד מי צד שמאל של הרכב שבא מולך, ולא בולמים באמצע כביש ראשי כדי להגיד שלום לאיזה מישהו ברכב אחר.

אז עכשיו אני פצוע וחבול, לאופנוע שלי בלי עיין הרע אין אפילו סריטה מהיום ואין לי מושג איך זה, והסוכן ביטוח שלי יקבל היום איזה בומבה. מזל שיש לי ביטוח צד ג,

ירין אלקיים

 

 

סלח לי על הנחרצות, אבל.

 

1. אתה אידיוט.

 

לא משנה איך תסובב את זה.

כמה כאב לך (בכלל סיבה מצויינת לא לעלות על האופנוע באותו הרגע אלה לנסוע לבית חולים), כמה היית עסוק, מיהרת וכו'.

 

אתה היית מעורב בתאונה.

נפגעת ואין לך מושג כמה חמור.

אתה לא מאופס בשיט וכושר הרכיבה והריכוז שלך ירד פלאים, ואתה עוד עולה על הכביש?

 

שאני אמשיך?

 

זה שלא שמרת מרחק מסביר לך משהו?

 

ופיתאום עוד איזה נהג מזדה גם הוא בן מיעותים מחליט לעצור את הרכב שלו פיתאום באמצע הכביש

 

פתאום?

אתה יודע מתי קוראת תאונה.

 

בדיוק.

פתאום!

 

אתה לא מצפה לה,

היא לא מרימה טלפון וקובעת פגישה,

התאונה לא אכפת לה מתי נוח לך.

דווקא יותר נוח לה כאשר אתה לא מרוכז וכבר כואב לך.

 

כבר נכנסת במאגנום.

שיקח אותך ואת האופנוע לבית חולים או לפחות הביתה (הוא גם ככה בדרך לבית חולים...)

 

 

תשב,

תסיק מסקנות,

רד מהאופנוע או לפחות תפסיק להאשים אנשים בשטויות שלך.

ערבי או לא ערבי, אתה היית פה לא בסדר.

 

וסתם בשביל העניין,

אתה מודע לכך שפגיעה בחזית האופנוע (גם מהחלקה) יכולה לעקם בולמים ו"לדאוג" שהבלימה שלך תהיה מחורבנת בצורה פנומנלית?

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

נסעתי אתמול בלילה לבית החולים בנהריה, רצו לאשפז אותי אבל ברחתי. הלכתי לשם כי אתמול לפני שהלכתי לישון ניכסנתי להשתין בשרותיים בבית שלי ופתאום אני מגלה שיצא לי דם בשתן.

היגעתי לבית חולים עשו לי צילום ואמרו לי שסדקתי את אחת הצלעות (האכי תחתונה צד שמאל, לא יודע איזה מספר ושם הם קראו לה), לקחתי את זה לביטוח היום והם יתפלו בזה, אמרו לי לנוח רק בבית, לאחר שאמרתי להם שאין סיכוי שאני חוזר לבית החולים היום.

את האופנוע אחי עכשיו לקח לבדיקה אצל ה"שוחט" מכרמיאל שקוראים לו "נוע אל תנוע" אפילו שהוא מוסך הכי טוב שאני מכיר הוא דופק מחירים שכבר שווה למכור את מה שנישאר מהאופנוע לחלקים ולקנות אחד חדש מהכסף של החלקים + הכסף של החלקים שהייתה צריך לקנות.

ירין אלקיים

פורסם
נסעתי אתמול בלילה לבית החולים בנהריה, רצו לאשפז אותי אבל ברחתי. הלכתי לשם כי אתמול לפני שהלכתי לישון ניכסנתי להשתין בשרותיים בבית שלי ופתאום אני מגלה שיצא לי דם בשתן.

היגעתי לבית חולים עשו לי צילום ואמרו לי שסדקתי את אחת הצלעות (האכי תחתונה צד שמאל, לא יודע איזה מספר ושם הם קראו לה), לקחתי את זה לביטוח היום והם יתפלו בזה, אמרו לי לנוח רק בבית, לאחר שאמרתי להם שאין סיכוי שאני חוזר לבית החולים היום.

את האופנוע אחי עכשיו לקח לבדיקה אצל ה"שוחט" מכרמיאל שקוראים לו "נוע אל תנוע" אפילו שהוא מוסך הכי טוב שאני מכיר הוא דופק מחירים שכבר שווה למכור את מה שנישאר מהאופנוע לחלקים ולקנות אחד חדש מהכסף של החלקים + הכסף של החלקים שהייתה צריך לקנות.

ירין אלקיים

 

טוב, נתחיל ממשהו פשוט.

 

תחזור לבית החולים ותפסיק להתנהג כמו (עיין ערך הודעתי הראשונה אליך).

טפל בעצמך קודם. האופנוע ימתין.

 

בקשר לנוע תנוע...

הייתי נוסע על האופנוע לשלומי אופנועים באילת או לג'אמל מוכר הגמלים בסיני לפני שהייתי מכניס את האופנוע אליו.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
נסעתי אתמול בלילה לבית החולים בנהריה, רצו לאשפז אותי אבל ברחתי. הלכתי לשם כי אתמול לפני שהלכתי לישון ניכסנתי להשתין בשרותיים בבית שלי ופתאום אני מגלה שיצא לי דם בשתן.

היגעתי לבית חולים עשו לי צילום ואמרו לי שסדקתי את אחת הצלעות (האכי תחתונה צד שמאל, לא יודע איזה מספר ושם הם קראו לה), לקחתי את זה לביטוח היום והם יתפלו בזה, אמרו לי לנוח רק בבית, לאחר שאמרתי להם שאין סיכוי שאני חוזר לבית החולים היום.

את האופנוע אחי עכשיו לקח לבדיקה אצל ה"שוחט" מכרמיאל שקוראים לו "נוע אל תנוע" אפילו שהוא מוסך הכי טוב שאני מכיר הוא דופק מחירים שכבר שווה למכור את מה שנישאר מהאופנוע לחלקים ולקנות אחד חדש מהכסף של החלקים + הכסף של החלקים שהייתה צריך לקנות.

ירין אלקיים

 

 

 

רק אני רואה כאן את הטרול הראשון של פורום פולגז? :roll:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

×
×
  • תוכן חדש...