Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8170 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כשבוע וחצי מחשב הרכב נרטב כולו במים והתוצאה הייתה אינג'קטור שמשפריץ דלק בלא הפסקה.... ממש הציף את המנוע בדלק עד שהדלק החל להשפך על הרצפה.

 

היום הבאתי מחשב מפירוקיה, האוטו מניע והסל"ד יציב והכל בסדר... אבל האוטו פשוט מוציא עשן ... עשן לבן , כיאה לשריפת שמן. כשהעברתי את האצבע שלי בתוך האגזוז, אכן היא יצאה משומנת.

 

 

ניתן לציין שלפני כן האוטו לא היה מעשן ולו גרם אחד של שמן, עשן ללא צבע.

 

מה בדיוק קרה שם ומה אפשר לעשות ? אם בכלל...

פורסם

מה שאתה מתאר נראה כמו גומיות\מובילי שסתומים שחוקים.

אולי אפילו טבעות בוכנה.

אבל ייתכן שבגלל ההתעסקות עם האינג'קטור התערובת פשוט עשירה מידי.

 

לא אמרת אם האוטו מעשן כל הזמן או רק במצבים ספציפיים (בוקר) וגם כמה קמ' הוא כבר עבר.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
מה שאתה מתאר נראה כמו גומיות\מובילי שסתומים שחוקים.

אולי אפילו טבעות בוכנה.

אבל ייתכן שבגלל ההתעסקות עם האינג'קטור התערובת פשוט עשירה מידי.

 

לא אמרת אם האוטו מעשן כל הזמן או רק במצבים ספציפיים (בוקר) וגם כמה קמ' הוא כבר עבר.

אריאל

 

האוטו עבר כמעט 140K. עם האינג'קטור לא התעסקתי. לאחר שהמחשב נרטב, התערובת אכן הייתה עשירה מידי ואף החלה הופעת עשן לבן. כיום הובא מחשב מפירוק(נקנה במאגר) והורכב באוטו. האוטו מניע בקלילות, טורים יציבים, נוסע חלק. רק שהעישון לא הפסיק, האוטו פולט עשן לבן..

 

 

היש קשר כלשהו לתערובת ? כלומר, יש טעם לגשת למוסך פיאט לבדיקה במחשב ?

מעבר לכך, מחר אני אבדוק אם הפלאגים משומנים.

יש עוד משהו שניתן לבדוק על מנת לעמוד את הנזק?

 

 

כל הצעה, טיפ, הכוונה'.... יתקבלו בברכה.

פורסם

מעבר להשערות הטבעיות במקרה של עישון כזה - כפי שכבר אמרתי:

רינגים, מובילים גומיות, אני לא ממש יודע.

הכי טוב שתחכה לתגובות של המומחים (רפי, צביקה קומפי וכו').

בכול מקרה שיהייה בהצלחה....

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

×
×
  • תוכן חדש...