Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה,

בעט עומס חשמלי ,כאשר אני עוצר הטורים יורדים ל 200 ואז מתייצבים

באזור 750 (על D)

ניקיתי מייצב טורים ובית מצרעת. אלטרנטור חדש

 

1.ממה יכולה לנבוע הבעיה?

2.איך אני יכול לדעת שחוטי הצתה פגומים בלי סקנר?(כי איני רוצה סתם להחליף )

 

תודה מראש

מיכאל

פורסם

פירקת את המצערת וניקת? או שרק ריססת ספריי קארב' וזהו?

 

יש צורך בפירוק המצערת ולבצע ניקוי רציני עם הרבה ספריי לפתחים של מנוע הצעדים.

יש במצערת תעלות אוויר צרות של הבורג כיוון סרק החריר הקטן בפנים נוטה להסתם, אז צריך לפתוח את בורג כיוון הסל"ד סרק עד הסוף ולרסס ספריי לתעלות של הבורג.

לאחר מכן לסגור את הבורג עד הסוף ולפתוח אותו 2 סיבובים שלמים.

לאחר מכן לנתק מינוס מהמצבר ל 10דקות ולחבר חזרה, להתניע את המנוע ולחכות מספר דקות שהמנוע יתחמם להדליק אורות, ואז לכוון את הסל"ד ל 750-800, דרך הבורג לכיוון הסל"ד סרק במצערת זהו בורג פיליפס שקוע.

פורסם

האמת ליפני כחצי שנה פירקתי גם את הבית וגם את מייצב טורים.

ניקיתי אם לחץ אוויר וספרי קרבורטור והחזרתי אומנם עזר לפי הזחור.....אך חוזר על עצמו!

אתה יכול להדריך אותי מה בדיוק לעשות?

ואין מצב שזה חוטי הצתה?

 

תודה מראש

מיכאל

פורסם

שהטורים יורדים ל 200 הם יורדים במכה אחת ומיד עולים חזרה?

הכוונה שלי היא אם המחוג נשאר זמן מה למטה ואז עולה בחזרה למעלה, או יורד למטה לשבריר השניה ועולה בחזרה.

 

זה קורה רק שהמנוע חם או תמיד?

פורסם

אהלן

 

לרוב זה קורה כשהמנוע קר עד 15 דק נסיעה ,לעיתים רחוקות אחרת

לרוב זה קורה כאשר ישנו עומס חשמלי

וזה יורד ל 200 לשבריר שניה ואז מתייצב

הוא אינו נישאר שמה....

 

קפצתי למוסך מורשה כפיר באשדוד

הם אמרו שמקירים את הבעיה וזה מחלה

ולא יעזור לי הניקוי . אמרו שבעבר היו עושים איזה קומבינה מחברים

משהוא לחיישן מ MAF וזה עולה 500 שח

ולפי עצתו אמר לי כול עוד המנוע אינו ניכבה אל תיגע

בכלום סע זה לא נורא!

×
×
  • תוכן חדש...