Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא חוקי - כניראה.

מעשה תמוה ולא מוסבר - בהחלט, כי זה לא נותן הנחה בביטוח כמו ברכב אספנות אמיתי, אלא רק מגביל בשעות 7-9.

 

יחד עם זאת, אין סיבה להתנפלות על פותח השרשור.

כל עוד הוא לא השתמש במסמכים מזוייפים כדי לקבל הנחה - אני לא רואה יותר מהשתובבות של צעיר.

פורסם
איך? המספר עצמו חוקי. למה שלא ידפיסו?...חוץ מזה שרשום שם אספנות לא זייפתי שום דבר.

 

נכון, לא זייפת שום דבר, להפך ! אני הייתי מדפיס: רכב אספנות, נהג טמבל.

 

תודה שאתה משתף אותנו בשטות הזאת.. למדנו המון בנושא: הדרך המקורית ביותר להיתפס ע"י משטרה ולהכנס לצרות שרק טמבלים נכנסים אליהן.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ראש קטן זה טוב. תגיד לשוטר " או כבוד השוטר בבקשה אל תיתן לי דוח כי אחרי זה אני אצטרך לפתוח שרשור בקארזפורום על זה שקיבלתי דוח סתם - על לוחית. בקשר ללוחית, אין לי מושג איך היא הגיעה לשם?! כנראה שמישהו בלילה הבריג לי אותה ואת המקורית זרק לי לתוך תא המטען :mmangel::mmangel:"

פורסם
נסחפנו קצת, לא?

 

ממש לא.

 

רכב עם לוחית מזוייפת יגרור מעצר לפחות לצורך בדיקה מה המנע ושאין שום כוונה פח"עית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני אומנם לא נסחף כמו אנשים אחרים פה אבל אני אומר שיש מקום וזמן לכל דבר וזה פשוט לא צריך להיות על האוטו שנת 89.

מה גם הרכב אספנות על הלוחית לא מי יודע מה יפה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
תשים תיק עם וזלין ומברשת שיניים בתא המטען כי אם יתפסו אותך (ובטוח שיתפסו אותך) אתה תהיה במעצר.

שי, אתה רגיל לזה באשקלון... אבל לא כולם יושבים במעצר על שטויות :wink:

פורסם

איזה מעצר ואיזה סיפורי אלף לילה ולילה.

אינני מצדיק את המודפס אך מבחנתי זה כמו לשים מדבקה של M או STI וכו' על רכבים שאינם הרכבים האמורים.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ממש לא, לשים מדבקה או סמל על הרכב זה מותר, יש בחיפה לא מעט סקודות עם סמלים של אוודי.

לוחית רישוי הינה מסמך לכל דבר, וכל עוד לא קיבלת אישור לשינוי המסמך הוא אינו חוקי.

שוחחתי בוקר עם שוטר חבר שאני מתנדב איתו, והוא ציין בפניי שזה יגרום להורדה מהכביש וזימון למשפט עקב הכשלת שוטר.

ועזוב את זה שאתה עושה שם רע לכל מי שבידיו רכב אספנות.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
ממש לא, לשים מדבקה או סמל על הרכב זה מותר,

 

ברור שזה מותר. מבחנתי הדבר מגביל למעשיו של פותח השרשור.

אך אני מבין את התרעמותם של חברי מועדון ה5.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
ממש לא, לשים מדבקה או סמל על הרכב זה מותר, יש בחיפה לא מעט סקודות עם סמלים של אוודי.

לשים סמל שנגנב ממכונית אחרת זה הרבה יותר חמור בעיני.

בכל שבת בבוקר חונה בחניון הדולפינריום הונדה סיביק ישנה עם 4 (!!!) סמלי Ghia עליה, בדיוק כמו אלה שנגנבו לי מהפוקוס.

מילא היה מדביק סמלי TypeR, אבל מה לעזאזל להונדה ול Ghia?

אם לא היה לי חשש מהזהות האפשרית של בעל הרכב (בכל זאת, זה גבול יפו) הייתי מוריד לו אותם כשאת מצפוני היה מרגיע המשפט "הגונב מגנב פטור".

מזל שלפחות הזמנתי ב Ebay (בדלק מוטורס רוצים על כל סמל מאתיים ומשהו ש"ח + מע"מ).

ועזוב את זה שאתה עושה שם רע לכל מי שבידיו רכב אספנות.

אני לא בטוח (אם כי עדיין אין לי רכב אספנות, אז אני לא מדבר בשמם).

אני חושב שב.מ.וו. קבריולה משנות ה 80 בהחלט עונה לקלאסיקה.

 

מכיוון שהמחוקק לא יכול היה לקבוע מה זה "קלאסיקה", הוא היה צריך לחתוך איפשהו ולקבוע מגבלה של 30 שנה.

כששקלתי פעם לקנות מרצדס משנות ה 80 שתיסע רק בסופי שבוע התחבטתי בסוגיה הזו ואני מניח שיש לא מעט רכבים כאלה שמשמשים לסוף שבוע, אבל בעליהם לא נהנים ממעמד של רכב אספנות.

ראיתי בשבת לפני כמה שבועות קשיש חביב נוסע בפז'ו 504 מודל 82 וזה פשוט החזיר אותי לילדות והזכיר לי את שני סביי המנוחים שנהגו במכוניות כאלה.ממש היה בא לי לפתוח את החלון ולסמן לו " :mm_yeah: סבאל'ה" אבל אולי הוא לא היה מבין את כוונתי.

אני לא אתפלא אם הוא היד הראשונה וממש חבל שהמדינה לא באה לקראת מישהו כמוהו (בהנחה שבטיחותית הרכב מתוחזק כראוי).

יש לי גם דוגמה הפוכה: היה לי חבר שנסע בלנדרובר דיפנדר בן יותר מ 30 שכמעט כל החלקים הוחלפו בו.

הוא נסע בו יום יום לעבודה בשעות האסורות ולכן לא היה רשום לו "רכב אספנות" על הלוחית, אבל הוא כן ניצל את כל ההנחות, בין היתר את ההנחה בטסט, מכיוון שעל רכב אספנות לא שילמו אגרת דיזל.


×
×
  • תוכן חדש...