Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהמרכיבים אני מאוד מבסוט! אבל בגלל שאין hu מקצועי הסאונד באוטו מתקלקל

 

מ1 עד 10 הייתי בוחר לתת למערכת שלי 8

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
מהמרכיבים אני מאוד מבסוט! אבל בגלל שאין hu מקצועי הסאונד באוטו מתקלקל

 

כנ"ל :?

 

אבל אני מקווה להחליף בקרוב, מנסה למצוא תJVC 9750...

Scooby WRX

פורסם
מהמרכיבים אני מאוד מבסוט! אבל בגלל שאין hu מקצועי הסאונד באוטו מתקלקל

 

מ1 עד 10 הייתי בוחר לתת למערכת שלי 8

 

8???

 

נראה מוגזם.

פורסם

בשני הרכבים מותקנות מערכות די מושקעות.....

בהונדה(שלי) הייתי נותן למערכת ציון 9,מרוצה כמעט מהכל ולא מושקע כל כך הרבה (יחסית....),הייתי מחליף רק את הקומפוננט לדוטק במקום הסרווין שיש לי,חוץ מזה הכל 10 במיוחד הרמקולים האחוריים(קנווד 7X10 280W) וההד יוניט (פיוניר8500)

לעומת זאת.....ברכב השני,הטראנו(של אחי) הייתי נותן למערכת ציון 6.5 החלקים טובים והכל אבל היא עדיין לא גמורה ולא מאוזנת מספיק (יחסית להשקעה\שמיעה),חסר רק קומפוננט רציני מקדימה ואני מאמין שהציון יעלה במקביל להונדה בערך...

פורסם

רכיבים :

קומפוננט MB-QUART QM116

סאב KICKER XPL 500 RMS

רדיו JVC S985 שולט סאב

מגבר ROCKFORD POWER 4.400

רמקולים אחוריים PIONEER 300W

 

אני דיי מרוצה הייתי מגדיר ת'מערכת שלי מ 1 עד 10 בסולם "אמיתי" כ-6

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

פורסם

ניראה לי שכל הסולמות פה הם די אמיתיים וישרים.....מה היית משנה בשמיעה שלך?על מה הורדת לה בציון 4 נקודות?

פורסם

יש לי מערכת שאמורה לבוא בקרוב סדרה 7 של פיוניר

רמקולים אחוריים של סרווין וגה דגם SS 262

מגבר של לאנזאר VIBE-421

סאב של רוקפורד RFZ-3412

 

יש תכנון לקומפוננט של XTANT או הFNQ

 

בינתיים הייתי אומר שאני אישית מרוצה ממנה 7 כי חסר לי קומפוננט דחוף

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

הייתם שואלים אותי לפני חצי שנה הייתי נותן למערכת של 9.5

היום אני כבר רוצה להחליף כמעט את כל המערכת.....

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
ניראה לי שכל הסולמות פה הם די אמיתיים וישרים.....מה היית משנה בשמיעה שלך?על מה הורדת לה בציון 4 נקודות?

 

אני מבחינתי עוד לא שמעתי מערכת מושלמת ....אני לא מאמין שקיים דבר כזה ...

אני לא מדרג את המערכות ששמעתי בסדנאה של אוטופרט מעל ל-7 ... אני לא רואה את המערכת שלי עומדת בליגה גבוהה מאוד אלא מערכת ממוצעת של אדם שאוהב מוזיקה .

מה חסר ....לא בכל מוזיקה השמיעה תהיה מעולה .....

172 סוסים כבר לא מספיקים אז קנינו הונדה מצוננת

×
×
  • תוכן חדש...