Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל אחד ודרישותיו הוא.

 

יש אחד שאוהב קלאסית השני ראפ השלישי טרקים וכו'

 

כל סוג מוזיקה והמערכת שלה בקיצור זה מאוד אינדוודואלי.

פורסם

למה?

כי הרמקולים האחוריים שלי דומיננטיים מידי (בסך הכל אני צריך להשקיע יום לפרק את האוטו ולחווט מחדש הגברה לקדמיים...)

כי אני לא מרוצה מהסאב שלי (252F פיוניר... :( )

כי ה-HU שלי לא נשמעת כמו שהיא יכולה להשמע (Sony 7050ES )

והכי גרוע מבחינתי.... כי מאז שנכנסתי בעמוד בחניה של העבודה הבגאז' שלי לא אטום !! ! !

 

 

 

רון.

-ולמרות זאת, המערכת שלי לפעמים ממש מענגת אותי, גם בבאסים מדוייקים ונקיים, וגם במיד (הכי חשוב לי) איכותי ועם נוכחות וטוויטרים לא צווחניים) אבל כל זה כשהאוטו לא נוסע אלא עמד עם מנוע כבוי.-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
.... כי מאז שנכנסתי בעמוד בחניה של העבודה הבגאז' שלי לא אטום !! ! !

 

איזה דיכאון להיכנס עם הבגאז' בעמוד...

קרה לי גם... שקע מכוער בדיוק במרכז הבגאז' איפה שהמפתח... מנגנון הנעילה לא עבד.

 

- לכל הדואגים... זה לא קרה עם ה BMW אלא עם פורד אריקה שהייתה לנו כשהייתי שי"ב לפני 5-6 שנים בערך...

×
×
  • תוכן חדש...