Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו''ח משטרה - בקשה לביטול הקנס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6290 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה כזאת

 

כאשר מגיע.מקבלים דו''ח תעבורה ממשטרה, יש אפשרות להגיש בקשה לביטול הקנס כקבוע בחוק. כמו כן תוך 90 יום מקבלת הקנס יש אפשרות להגיש בקשה להשפט.

 

נשלחה בקשה לביטול הקנס בדואר רשום למשטרה, אך לא התקבל מענה (שום מענה, יש ספח שליחה).

 

עכשיו מגיע הסיום של 90 יום בהם ניתן להגיש בקשה להשפט, וזה מה שנשאר לעשות.

 

איזה משקל בבית המשפט יהיה לעובדה כי המשטרה לא ענתה לבקשה לביטול הקנס שנשלחה קודם לבקשה להשפט?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

התשובה פשוטה והיא מופיעה בצידו השני של הדו"ח

 

סעיף 3 ג'

 

הגשת בקשה לביטול הודעת תשלום קנס - אינך רשאי להודיע על רצונך להישפט

הוחלט לסרב לבקשת הביטול - יישלח אליך ספח בקשה להישפט והינך רשאי בתוך 30 ימים מקבלתו לבקש להישפט באמצעות הספח.

 

בדוק אם הגשת את הבקשה לביטול תוך 30 יום מיום שהגיעה אליך, זה התנאי הבסיסי. במידה וכן ורוצה אתה להיות רגוע שלח תזכורת שנית בדואר רשום .

 

אתה יכול לבדוק גם באתר הדואר אם הגיע המכתב לתעודתו , חיובי תדפיס את התשובה כפי שמופיעה באתר ואל תעשה מאומה. את שלך עשית.

 

הסיכון היחידי שלקחת הוא שהקנס, אם לא בוטל ואם לבסוף תחליט לשלם ולא להישפט, גדל אחרי 90 יום ב 50% ואח"כ כל ששה חודשים ב 5%

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אז פשוט להמשיך לחכות.

 

תודה.

תקרא את ההודעה שלי בעיון תראה אם שלחת תוך 30 יום תבדוק אם הגיע למשטרה ואז תוכל לנוח ולחכות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תקרא את ההודעה שלי בעיון תראה אם שלחת תוך 30 יום תבדוק אם הגיע למשטרה ואז תוכל לנוח ולחכות

 

כן, שלחתי תוך 30 יום, באתר דואר כתוב שזה התקבל ב-25.1 ..... ההודעה שלהם קיבלתי ב-28.12

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...