Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק TYPE R, סרט מטורף, וסתם עוד כמה דברים


iceman
שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ונתון אחרון, במבחן דרכים שנעשה על ידי ראם סמואל ברכב לפני שנתיים בערך בתחילת השיווק, נמדדו לשני ה-טייפ R (סיביק ואקורד) נתוני תאוצה פחות טובים מהנתון הרשמי, לשתיהן נמדד מעל 8 שניות למאה... הרבה יותר מה-6.8 המוצהרים וזה היה כשראם סמואל נוהג באוטו, וזו כבר נחיתות משמעותית מול ה-WRX.

 

מה שמדדו זה כבר הבדל של 1.2 שניות וזה המון! :shock: , נראה לכם הגיוני, כאילו

 

הונדה לא דבילים, הם לא סתם כתבו את זה, נכון?, וחוץ מזה אין להם אינטרס לשקר כי יש

 

הרבה תוכניות ומגזינים שהיו מודדים את התאוצה של הסיוויק TYPE R ורואות שזה פשוט לא

 

כמו שהחברה ציינה. אז זה קצת תמוה...

 

במחיר של יונדאי קופה (תגידו שאין מה להשוות אבל בכל זאת) ניתן להשיג את הTYPE R

 

במקרה של MINI COOPER S זה לא כל כך בקטגוריה בגלל העובדה הפשוטה שהאוטו

 

עולה 196,000 ש"ח :shock: ,

 

20K יותר מההונדה, וביצועים פחות טובים.

 

 

 

עוד שעתיים לחונך :beerchug:

 

אדם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה מבחנים ברשת שאומרים לכאן ולכאן (הונדה מול הקליאו), אני נהגתי על שתיהן ואהבתי יותר את הקליאו, לא הרגשתי שההונדה יותר חזקה, להיפך (הקליאו שלי עם צ'יפ).

 

דרורזי מהפורום השכן בחן את התאוצה של שתיהן אחת מול השניה ולא מצא הבדל (קליאו סטנדרטית והונדה סטנדרטית).

 

הקליאו החדשה כנראה תנחת בארץ (עדיין לא בטוח, אם כן אז במאי+), ויש לה מפרט חדש על פניו נראה יותר מעניין מהנוכחית...

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה מבחנים ברשת שאומרים לכאן ולכאן (הונדה מול הקליאו), אני נהגתי על שתיהן ואהבתי יותר את הקליאו, לא הרגשתי שההונדה יותר חזקה, להיפך (הקליאו שלי עם צ'יפ).

 

דרורזי מהפורום השכן בחן את התאוצה של שתיהן אחת מול השניה ולא מצא הבדל (קליאו סטנדרטית והונדה סטנדרטית).

 

הקליאו החדשה כנראה תנחת בארץ (עדיין לא בטוח, אם כן אז במאי+), ויש לה מפרט חדש על פניו נראה יותר מעניין מהנוכחית...

 

אל תשכח, גם יש סיוויק טייפ ר חדשה עם 220 כ"ס...

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש הרבה מבחנים ברשת שאומרים לכאן ולכאן (הונדה מול הקליאו), אני נהגתי על שתיהן ואהבתי יותר את הקליאו, לא הרגשתי שההונדה יותר חזקה, להיפך (הקליאו שלי עם צ'יפ).

 

דרורזי מהפורום השכן בחן את התאוצה של שתיהן אחת מול השניה ולא מצא הבדל (קליאו סטנדרטית והונדה סטנדרטית).

 

הקליאו החדשה כנראה תנחת בארץ (עדיין לא בטוח, אם כן אז במאי+), ויש לה מפרט חדש על פניו נראה יותר מעניין מהנוכחית...

 

אל תשכח, גם יש סיוויק טייפ ר חדשה עם 220 כ"ס...

 

"טייפ ר" :?:

 

היא מתחרה של המיני קופר ס :?:

ואחותה הקטנה של האקורד טייפ ס :?:

טובה יותר מהגולף ג.ט.א :?:

 

:lol:

172

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיויק טייפ R מבוססת על משפחתית, שזה אומר יותר גודל ויותר משקל מהקליאו שהיא ממשפחת הקטנות (במיוחד לאור הדור הנוכחי של הסיויק, מה שהפך אותה לגבוהה מאוד והוציא ממנה את כל הסקסיות שהיתה לדעתי ב-ESI), אבל עדיין יש שם את ה-V-TEC של הונדה, שמוציא 200 כ"ס ממנוע אטמוספרי, ואני מניח שהטכנולוגיה (והשם) נחשבת ליקרה.

יחד עם זאת אין לדעתי שום סיבה למחירה הגבוה של הטייפ R בארץ. אם אני לא טועה, אז בבריטניה היא מתחרה ישירה של הקליאו ספורט גם במחיר (אם לא אותו המחיר אז לפחות קרוב בהרבה מאשר בארץ).

אפשר להתלונן, אבל אני חושב שמעבר למחיר הטייפ R היא באמת רכב מאוד קיצוני שדורש מהנהג לקחת אותו למגבלות מהר מאוד (המנוע מתחיל לחיות רק אחרי 6000 סל"ד!!! אני נוהג על כמה מכוניות שהקו האדום שלהם הוא הרבה לפני... :lol: ), וחוץ מזה אם מאיר (היבואנים) סתם מנסים להרוויח, אז לאור ה"ביקוש" אני מניח שלא צריך לכעוס עליהם יותר מדי.

אגב, למנוע אפשר להוסיף את המתלים, שכפי שאני הבנתי הם נוקשים מאוד ולכן האוטו מאוד לא נוח.

בקיצור, אין ספק שהסיויק צריכה לעלות יותר מהקליאו, ולדעתי גם אין ספק שההפרש צריך להיות קטן בהרבה ממה שהוא בפועל (כמה זה היום? באיזור 25K),אבל לא אנחנו נקבע.

 

אגב, סרט פצצות!!! (אפשר להשתמש בו בתור פרסומת ליצרן צמיגים...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכן גבירותיי ורבותיי

 

1.יש לציין כי אני ערכתי נהיגת התרשמות על CIVIC TYPE R ,ולאחר מכן

פרסמתי כאן ובפורומים אחרים,את רשמיי מנהיגת ההתרשמות+ תמונות.

2.אני לא מבין מה ההתעסקות בעיניין ,ה 100-0 ושאר "שטויות"

כל אחד כותב כאן את דעתו על פי רשמיי קריאה(וחלק קטן אשר נהג בהן בעצמו),והפקת לקחים ע"פ

ראית עולמו.

3.ניתן לציין באם מחיר ה TYPE R היה זהה לקליאו ספורט,אני משער

כי היה קורה ההיפך, בקושי היינו רואים קליאו ספורט,והיו כאן הרבה

TYPE R.

4.אזכיר ואומר כי יפה הדבר כי הנכם מתעדכנים,וקוראים כתבות במגזינים

ומביעים דעתכם האישית ,אך מצד שני אני תמיד העדפתי לנהוג על מכוניות

ספורטיביות בעצמי ,לפני נקיטת עמדה לכאן או לכאן, כפי שרובכם מיעצים

למי שמתלבט בין מכונית למכונית ולא משנה מאיזה דגם,הבעיה כאן כי הנכם

נוטים לשפוט מכונית ע"פ הכתוב ובודאי שלא נהגתם עליהן כלל,אני מתכוון

לרובכם.

 

קישור לכתבה שלי HONDA CIVIC TYPE R

 

http://www.carsforum.co.il/bhpBB2/viewtopic.bhp?t=22627&highlight=honda+civic+type+r

 

 

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורבו היקר

 

עם כל הכבוד, ויש כבוד (ברצינות):

בפורומים המטרה היא דיון ציבורי.

ברכבים נפוצים, אשר יש מספיק אנשים שנהגו עליהם,

אני בטוח שרב המשתמשים פה לא ינקטו עמדה לגבי שאלה שנשאלה בנידון,

אלא אם כן נהגו על הרכב והם מכירים אותו טוב מספיק בשביל לגבש דיעה עליו.

 

מכיוון שהמדובר הוא ברכב נדיר בארץ, שעדיין חדש וגם יקר,

נותנים המשתמשים דיעות על סמך דיעות אמינות שהם שמעו/קראו.

 

במידה ולא היו עושים כך, מי ששאל בנוגע לרכב נדיר מסוים,

לעולם לא יקבל תשובה...

 

מקווה שהבהרתי את דעתי כיאות

יום טוב

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורבו

קראתי בזמנו את ההתרשמות של מהטייפ אר (ונהניתי מאוד גם מההתרשמות וגם מהכתיבה)

האם נסעת גם על קליאו ספורט? תספר מה אהבת יותר בהונדה לעומת הרנו

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקליאו היא ממזרה אמיתית?(MK1)?, ומענגת עד מאוד לנהיגה.

יתר על כן אהבתי יותר את ביצועי ה TYPE R , לו היה אפשר

לקחת את הטוב משתיהן וליצור אוטו אחד,זה היה מעניין

בוא נביט לרגע על שתיהן מנקודת מבט ריאלית /ישראלית.

 

לא העלה כעת את כתבת ההתרשמות מהקליאו ספורט 172

אך מצד שני אכתוב סיכום קצר לבקשתך

נ.ב - בקרוב נהיגת התרשמות על הקליאו 182...

 

וכעת לקליאו ספורט 172 מול CIVIC TYPE R

 

נסיעה והתנהגות - כאן זה עיניין אישי,מפני שלכל אחד מאיתנו יש את

תנוחה/סדר ישיבה ברכב ,המתאימה לו אינדיבידואלית ומשום כך לא מן

הנמנע כי קשה לשפוט,ולכן אני אומר כי יש להסיק מן הכתוב שהנאמר הוא דעתי האישית. ובכן רובכם כנראה יסכימו עימי כי הקליאו ספורט נשארת נאמנה למוצאה,ואכן היא נוחה עד מאוד לעומת ה TYPE R , בנסיעה מנהלתית כמובן

וכפועל יוצא בנסיעה מידי יום ביומו, ציינתי בכתבה על ה TYPE R ,כי אין אפשרות להגביה את המושב , וזה מבחינתי מינוס ענק,שאינו תורם בכך למקם את עצמך במושב ביחס לנהיגה, בצורה נאותה קריא נוחה לתפעול. O.K לכל דבר מתרגלים באיזו שהיא צורה,וכאן יש לומר כי התרגלתי די מהר לחנפנית היפנית.

בקטע הנוחות הקליאו ספורט 172 לוקחת בגדול,וכך גם הנסיעה היומיומית.

בקליאו בנסיעה מהירה (מאוד)היא הופכת לקופצנית משהו, ורועשת, מן ראלי לעניים... , גם ה TYPE R לא משהו במהירויות האלו רק שהיא "שלווה" יותר מהקליאו, וזה אחד הפלוסים שבה, לשתיהן רעש מנוע במהירויות אלו , את זה של הסיוויק אהבתי יותר.

התנהגות- טוב זה שוב עיניין של דקויות/ריגוש אותו כל אחד/ת מחפש/ת במכונית

ספורטיבית, כן אני יודע, כי מיד עולה הקטע של ניהוג וכן היגוי/מגבלות וכו'

שתיהן מענגות ותרגש את בעליהן, תלוי באיזה סיבוב/זווית,ומה מידת רמת נהיגתך

(לא אני לא מזלזל באף אחד מבאי הפורום), אך אני אהבתי את ההיגוי החד (יותר) של ה TYPE R , קטע העברות המשקל ביחס לניצול יחסי העברה בגיר (שישה יחסי העברה להזכירכם)ובא בעת הסל"ד הגבוהה אליו היא ששה עלי קרב כאחוזת תזזית, כן גם הקליאו לא תעבד אותה לו עקבה אחריה ויש לפעמים כי נדמה שהיתה יכולה פה ושם לעקפה בסיבוב מהיר יותר זאת אני מניח כי נהגתי עליהן באותו הכביש /קטע בדיוק. התשובה כאן נמצאת בתחילת דברי בקטע התנהגות.

 

מנוע וביצועים- המנועים כאן הם כל אחד דובדבן שבקצפת בפני עצמו

באם נעיין בנתונים(אני משוכנע כי אין צורך להציג נתונים) עולה כי ידה של ה TYPE R על העליונה,אך כאן כפי שהנכם ודאי יודעים מגיע עניין יחס הספק משקל , וכן אותו יחס העברה בגיר, מומנט , צמיגים,קוטר ג'נט וכו', הTYPE R נותנת ומרגישה יותר בונזאי, אך לעומתה הקליאו ספורט, יותר מלוטשת, וזה במקרים מסויימים הפכפך

קריא לעיתים לטובתה ולעיתים לרעתה, תלוי באיזה צורה ומה הדרך בה הנך "מטפל" במנוע ביחס לכל המיכלולים. שוב אהבתי יותר את הטייפר.

איזה צליל יש לה, והביצועים (לא לא 100-0)פשוט קצת יותר לטעמי מהקליאו.

איך אפשר לשכוח את הבחישה המתמדת במוט ההילוכים בTYPE R בכדי לשמור על סל"ד "ריאלי" קריא לשמור אותה על מעל ל6000 סל"ד, יש לציין כי לעיתים הקליאו מגיעה למהירויות וליחד עם זאת לתפוקה מהנה לעיתים מוקדם יותר מהסיוויק,אך יש להעביר הילוך ואז במקרה זה הכל מתפוגג, ובמצב בה באותו קטע בקליאו הכל "מתפוגג", הסיוויק חיה ובועטת(טוב יש לציין כי בשתיהן חסר מגדש).

 

שימושיות - ובכן שוב כאן הטייפר גדולה יותר ומרווחת יותר מהקליאו,וכך גם תא המטען,בואו לא נסתכל על הקטע בו ישנה אפשרות לפצל את המושבים מאחור או לקפלם. אך בינינו מי קונה מכונית ספורטיבית לקניות, ובכן באם אפשר לשלב זאת יחס עד רבה ראו אימפרזה אך זה כבר פרק אחר לגמרי. מינוס קטן הוא כי הן מגיעות עם מרכב שלוש דלתות, שממש לא שימושי אך עם עיצובים כלליים שיהיו לטעמם של כל אחד המביט בהם,והסיוויק כאן נראית קרבית יותר.

 

סביבת נהג - שוב הסיוויק לוקחת, המושבים, קונסולה,ההגה (הקטן),המחוגים האדומים,ושאר דקויות העושים את סביבת הנהג מלבבת,לעומתה סביבת הנהג בקליאו "אפרורית" במקצת אך בגרסת ה MK 1 ,קיימת הרקמה קליאו ספורט על המושב,שלעומת בגרסת הMK2 ,כיתוב/ריקמה זו נעלמה, ולא נשכח את הבד הנעים למגע בקליאו.

 

תמורה לשקל- רנו קליאו ספורט172

 

לו רק ישכילו רנו , להקדיש לקליאו הבאה את מנוע המגאן טורבו RS

בעלת 225 כ"ס....

 

עד כאן בקצרה

בכבוד רב

turbo

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההשוואה בין השתים

לצערי לא נסעתי בהונדה ולכן אני לא יכול להגיב על ההשוואה מניסיון אישי

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7417 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...