Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיון - מאזדה 3 MPS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.icar.co.il/Article/302/מאזדה%203%20MPS%20החדשה%202010

 

קודם כל, לא הבנתי כל כך.

האם זהו סוג של נינג'ה יפנית נוספת ? מה בדיוק הרעיון ברכב ? האם זה סתם מאזדה 3 "GTI" או משהו שבאמת נועד להתחרות בנינג'ות המוכרות ?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

לך תבין את דלק מוטורוס...גם הפוקוס RS/ST גם המאזדה בגימור MPS.

היו יכולים לתת פייט רציני לVAG.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

המכונית היא הוט האץ' חזקה מאד - ובזכות ה-LSD - כנראה שגם רהוטה בדרך העברת הכח מהגלגלים הקדמיים אל הכביש.

 

אם בנינג'ה יפנית כוונתך לאיבו/STI, הרי שאין זה מקומה הטבעי, גם לא במחיר.

 

מגבלתה העיקרית בארץ יכולה להיות העובדה שאינה שונה מספיק ממאזדה 3 האצ'בק(בדקו את ה-3 האצ'בק החדשה). בנוסף, הגם שההצ'באק זו בריה נדירה יחסית לסדאן-קבוצה 2-צלחות מפלסטיק, ישנם לא מעט אנשים שחשים רוויה מכמות המאזדה 3 סביבם ואינם חפצים להכנס לעדר.

 

אתה שואל לגבי עתידה של MPS בארץ? מה עם RX8 הנהדרת שמיוצרת מזה מספר שנים ואינה מיובאת? מה עם דגמי פורד חמים?

 

מה עם מאזדה 2 או פוקוס ידניות?

 

לא עם היבואן שיודע יותר טוב ממך מה אתה צריך!

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

הטמבון המחייך הזה נראה רע מאד, הפרונט של הדור הקודם של הMPS היה נראה הרבה יותר טוב. אבל בכל זאת היא נראת לא רע וגם הנתונים נשמעים טובים על הנייר, רק חבל שבארץ הקודש ממשיכים לזלזל בספורט המוטורי ובכלל ביבוא מכוניות קצת יותר "מפולפלות" מכל המשפחתיות האוטומטיות...כמו שעידן אמר כבר, היא הייתה יכולה לתת פייט לא רע לVAGיות

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם

דווקא לדעתי הפרונט עדיף על הMPS הקודמת.

הבעיה בו, הוא שהוא עמוס מדי, היה נחמד אם היו מחליקים אותו קצת.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

דווקא אוטו שהיה הולך טוב בארץ!

שהיו מנסים איזה כמה חתיכות ממנו בצבעים רציניים כאלה, אדום ושחור.

Polo 2012

פורסם

מה עם דגמי פורד חמים?

 

פה דווקא אין ממש קשר ללהיות חלק מה"עדר".

ford_focus_rs_2009_092.jpg

 

זה לא נראה כמו פוקוס רגילה :wink:

TFSI Power

פורסם

רכב ליסינג יכול להיות כל רכב..

ודווקא הפוקוס 5 דלתות זאת אחת המכוניות עם הכי הרבה לוק ספורטיבי שאפשר למצוא במחירים סבירים בליסינג.

 

ובאמת שאני לא מבין את מאזדה, אני בטוח שיש די הרבה אנשים שישמחו לשדרג את ה3 הנוכחית שלהם לרכב ידני שנראה טוב כל כך כמו הMPS

Polo 2012

פורסם
רכב ליסינג יכול להיות כל רכב..

ודווקא הפוקוס 5 דלתות זאת אחת המכוניות עם הכי הרבה לוק ספורטיבי שאפשר למצוא במחירים סבירים בליסינג.

 

ובאמת שאני לא מבין את מאזדה, אני בטוח שיש די הרבה אנשים שישמחו לשדרג את ה3 הנוכחית שלהם לרכב ידני שנראה טוב כל כך כמו הMPS

לוק ספורטיבי ? לפוקוס ליסינג לדעתי אין הרבה לוק ספורטיבי. בדור המתוח החדש אומנם יש מראה ספורטיבי יותר מקודמו, אבל עדיין לדעתי רחוק מאיזו שהיא ספורטיביות.

ושנינו יודעים למה הכוונה שלי ברכב ליסינג, למרות שמה אני בכלל משווה, יש סובארו אימפרזה ליסינג ויש נינג'ה STI.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

ואם מפחדים שיחשבו שהיא ליסינג כי היא לבנה, יש כמה צבעים יותר... איך לומר בעדינות, מוחצנים :shock:

 

ford-focusrs-15.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בסה"כ אני התכוונתי שפוקוס 5 דל' נראית ממש טוב על הכביש, ליסינג או פרטית.

בכל מקרה, יש מצב שדלק מוטורוס יצטרכו שיווק טוב עבור פוקוס RS ומאזדה MPS אם בכוונתם להביא אותם ארצה,

אחרי הכל הפוקוס CC לא כזאת הצלחה.

Polo 2012

פורסם
אחרי הכל הפוקוס CC לא כזאת הצלחה.

 

זכית בתואר אנדר-סטייטמנט של השנה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם המאזדה 6 MPS לא זכתה לבקר פה.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2981755,00.html לינק למאמר שנכתב בזמנו(04) על מאזדה 6 MPS.

 

חבל שלארץ מגיעות רק גירסאות הפרווה \=

אבל גם אם נגיד והיה יבוא סדיר של אותן גירסאות, אני לא מאמין שהן היו כאלו מצליחות. בכל זאת רוב האכלוסיה בארץ לא מחפשת ריגושים.

 

Peugeot 206 1.4  2007 manual  (past) 

Fiat Panda  1.2  2011 manual (past) 

Volvo S80 3.0 2015 automatic (present) - שרשור מעקב

פורסם

אנחנו צריכים לומר 1000 פעמים תודה שעוד יש לנו את המיאטה. אנחנו עוד חושבים קדימה על דגמי הספורט של החברה. בושה ליבואן. גם אם היו נמכרות בודדות, זה עדיין היה שווה את זה.

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...