Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירוק פגוש בBX ושאלה קטנה כללית


yairw
שימו לב! השרשור הזה בן 5562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האמת שיש לצינור קליפסים של היצרן שמובילים אותו במאונך לצד ימין של הרדיאטור והוא מסתיים בפגוש.

אני אצרף תמונות מאוחר יותר שתוכל להתרשם.

כמו כן, תוך כדי קילוף הגריז מתחתית המנוע אני מוצא כל מיני ברגים וקליפסים שנפלו ונדבקו שם מביקורים קודמים במוסכים של הבעלים הקודמים וכמובן שאני רואה שחסרים לי לא קצת ברגים/קליפסים וכדומה.

 

האמון שלי במוסכים מתדרדר מרגע לרגע כאשר אני רואה באיזה צורה מטפלים ברכב שלא שייך להם.

 

מסקנה - לעשות את המקסימום לבד, גם אם כרוך בלימודים

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהיחס שתיתן לאוטו שלך תמיד יהיה עדיף על מוסך. השאלה היא אם יש לך :

א. זמן

ב. רצון

ג. ידיים ו/או הבנה.

 

עם ב' ו-ג' אפשר עוד להסתדר. א' הוא מצרך קשה להשגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...