Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ושבוע טוב.

השבוע קיבלתי צ'וק כזה שבא לי להשקיע באסטתיקה של המערכת ושהפגז יהיה יותר מסודר.

אז ככה סוג הרכב הוא B4 ובצידיו של הפגז יש חורים כאלה חשבתי להשים בכול צד סאב 12.

ואת המגברים להרכיב בצורה יותר יפה בתוך עץ מקובע יפה ולהוסיף קבל.

כמה נראה לכם יעלה דבר כזה ואיפה אפשר לעשות זאת?

אני מאיזור המרכז..

הסאבים שאני רוצה להשים זה CVR יש לי כבר אחד אז אני צריך לקנות עוד אחד..

תמונות של הפגז והתכנון פחות או יותר..

תודה.

 

7k8q6r.jpg

1u6m7g.jpg

5n2p6g.JPG

פורסם

בניית תיבה אינטגראלית בבגז' עולה בשוק בין 2500-3000 ש"ח

 

זה מאוד מסובך עקב חישובי הנפחים, ודורש גם עבודה, כמויות של פיברגלאס --> שכבות על שכבות

 

אתה תמצא כאלה שיציעו ב- 2000 ש"ח אבל תבדוק אם הוא בכלל יודע לבנות או בנה קודם תיבות כאלה.

יש את ECA י http://www.ecaudio.co.il/contact.htm מעבודות קודמות ממליץ עליו

ויש את שמעון www.soundstorm.co.il

פורסם

כן חייב עבודת פיבר

לא תוכל לבנות עם עץ משהו שיתאים בדיוק לקימורים של האזור

תוכל לשלב עץ אבל עיקר הבניה יהיה עם פיבר

בזמנו ניסיתי לבנות תיבה מפיבר לאותו מקום בדיוק יצא לא רע

רק כך בחשבון ירידה באיכות הסאונד בגלל זה ירדתי מזה.

כשחיברתי את הסאב הוא נשמע ח@#@#א. מהר מאוד החזרתי אותו לתיבה המקורית.

 

אלי

 

פורסם

תיבה מפיבר? אומרים שהאיכות בתיבה מפיבר לא משהו..

עם אתה הולך על עיצוב פאגז' אני ממליץ על פיבר יהיה לך מראה יותר יפה מאשר תיבה רגילה..

לבד לא כדי לבנות תיבה זה מסובך גם צריך יותר מ7 שכבות תלוי איזה בסאב ישב בתיבה..

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

פורסם

מאיפה הבאתם את זה שתיבה מפיבר לא משהו, ואיכות סאונד לא משהו

 

אם המבנה מספיק חזק אין סיבה בעולם שהסאונד לא יהיה זהה לכל תיבה אחרת

פורסם

נראה לי אני ירד מזה זה נשמע לי מסובך חשבתי על תיבה מעץ שאני יוכל להוריד אותה במידהה ואני לא ירצה אבל פיבר נשמע לי השקע גדולה מידי.

טוב לא משנה בכל מקרה תודה רבה על העזרה!

פורסם
מאיפה הבאתם את זה שתיבה מפיבר לא משהו, ואיכות סאונד לא משהו

 

אם המבנה מספיק חזק אין סיבה בעולם שהסאונד לא יהיה זהה לכל תיבה אחרת

 

ובפרט אם זה אטום כמו שצריך, גם מבפנים בעזרת חומרים ייעודים, כמו איטום נוזלי והצמדת יריעות בידוד.

מצטרף לשניכם

מי קבע שתיבה מפיבר זה ח#$# בנפח המתאים לא מאמין שמישהו יבדיל בין תיבה מפיבר לתיבה מעץ

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

ישראל, לו היית עושה את התיבה שלך מפיבר, היית זקוק לייבא קונטיינר עם חומרים..

 

gUzA,

 

ייתכן ואפשרי לבנות קונסטרוקציה מעץ שתכלול "תיבות" בצידי תא מטען. אתה צריך לגשת למתקין שייתן לך הצעת מחיר קונקרטית, קשה לאמוד דבר כזה מעל דפי הפורום. בכל מקרה, זה לא דבר זול, משום שזה דורש התאמת נפחים לאלמנטים במגבלות הזוויות הנתונות שם, זה לא פשוט, אך אני חושב שמתקין מקצועי ומנוסה יוכל לבצע עבודה כזו, במחיר תואם.

 

המלצתי אליך אפוא, לפנות ליוסי מסדנת ECA, ולברר זאת מולו.

 

www.ecaudio.co.il

 

בהצלחה!

פורסם

ישראל, לו היית עושה את התיבה שלך מפיבר, היית זקוק לייבא קונטיינר עם חומרים... {מי אמר שאני לא עושה}

 

צביקה הקונטיינר בדרך :-)

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...