Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל יצא לי לשמוע

מס' סאבים בתיבות פיבר חוץ מזאת שבניתי לבד

והבאס היה ממש ח@#@א לעומת אותם הסאבים בתיבות עץ

אם הנסיון שלכם שונה (ולא משמועות) אשמח לשמוע ולשנות את דעתי

 

אלי

 

פורסם

ELI_I

טוב אם אתה אומר ששומעים ח*** אני מיד אפסיק את הבניה ואגיד לישראל שלא יתחיל אפילו ומסכן יוסי שכמעת סיים את שלו והכל לשוו :lol:

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

אלכס

אמרתי את דעתי בלבד משמיעה.

אם לדעתך אין הבדל אז מה טוב תלך על זה

סאונד הוא ענין סובייקיטבי מה שמוצא חן בעיני אחד לא ימצא חן בעיני אחר,

מטרת הפורום היא להביע דעות שונות ולשתף אנשים מנסיונם של אחרים, טבעי שיהיו דעות שונות.

אין צורך להיות ציני

 

ישראל הנפחים לא היו זהים כי היו הגבלות של מקום בתא המטען בגלל זה בוצעה בניה. התיבות נבנו בצורה מקצועית (לא על ידי אלא ע"י מישהו שעוסק בכך)

 

אלי

 

פורסם
בניית תיבה אינטגראלית בבגז' עולה בשוק בין 2500-3000 ש"ח

 

זה מאוד מסובך עקב חישובי הנפחים, ודורש גם עבודה, כמויות של פיברגלאס --> שכבות על שכבות

 

אתה תמצא כאלה שיציעו ב- 2000 ש"ח אבל תבדוק אם הוא בכלל יודע לבנות או בנה קודם תיבות כאלה.

יש את ECA י http://www.ecaudio.co.il/contact.htm מעבודות קודמות ממליץ עליו

ויש את שמעון www.soundstorm.co.il

 

אלכס מרדיו בס בראשל"צ עשה אצלי עבודה מעולה ובפחות מהמחיר שציינת

תמונות להמחשה (את הסאונד אי אפשר להעביר :) )

GolfCarStereo#5115281872153871586http://picasaweb.google.com/tfishler/GolfCarStereo#5115281906513609986

http://picasaweb.google.com/tfishler/GolfCarStereo#5115281872153871586

GolfCarStereo#5115281906513609986

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

אלי זה לא היה ציניות זה היה הומור מצטער אם נפגעתה :-) - אתה יודע איך הומור של רוסים :-)

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

אלי אתה צריך להכיר את אלכס אחרי חצי בקבוק וודקה

הוא יותר מצחיק :D:D:D:D

 

אבל אני עם אלכס בקטע של התיבות, אין סיבה בעולם שתיבת פיבר שעשויה כמו שצריך עם כמה שכבות חזקות, וחומר איטום לא תשמע טוב

פורסם

יש הבדלים ממה שיצא לי לשמוע עד היום בתיבות מפיבר לסאבים לבין תיבות מעץ לסאבים.

 

אבל כשאני מתייחס להבדלים האלה אני יודע שגם אף פעם זה לא היה אותו הסאב, אותו המגבר ואותו הרכב.

 

אז עד כמה יש באמת הבדלים - עד שאני לא אקח סאב ואבנה לו שתי תיבות באותו הנפח ואנסה אותו באותו הרכב על אותה המערכת - לא ממש יכול לחרוץ דיעה.

 

לפיבר יש תגובה של תיבת תהודה פלסטית - הרי בעצם פיבר זה סיבי זכוכית מחוזקות בפלסטיק.

לתיבת עץ יש תהודה של עץ - רכה יותר ועמוקה יותר.

 

אני מאמין שמקצוען או בונה תיבות חכם ישתדל לבנות את התיבה עם כמה שיותר חלקי עץ ככל הניתן בכדי לספק תהודה או חוזק ועובי יותר בקלות ובפחות עלות, אני מאמין שזה גם תורם לצליל הסופי שמתקבל מהתיבה.

 

כשבניתי את התיבות לאיליית ברכב שלי הסתמכתי על שלוש שכבות עבות של פיבר בתוספת לקשיחות של הדיפון - אבל בדופן השניה שמתי פלטת עץ וככה צמצמתי את השימוש בפיבר בתיבות שבניתי למינימום. אם הייתי צריך להשתמש רק בפיבר - העלות של התיבות היתה מסתכמת בפי שלוש או פי 4 בגלל כל השכבות שהייתי צריך לשים עליהן בכדי לקבל את אותו החוזק שבסופו של דבר קיבלתי ממדף מפורק של ארון בן 20 שנה :-D תודה אמא :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שאני עשיתי אתמול שני שכבות של פיבר זה יצא לי חזק מאוד מאוד

לסאב אני מאמין 6 שכבות וזה יהיה חזק יותר מMDF

 

 

נערך:

טעות. לסאב צריך 4 שכבות וזה יהיה יותר חזק מMDF ו6 שכבות זה יהיה חזק כמו קיר

:evil:SEAT IBIZA CUPRA-R:evil:

×
×
  • תוכן חדש...