Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה תגובות לא רלוונטיות ומטעות בשרשור אחד......לא יאמן!!

בוא נתחיל מההתחלה:

2) יש לך 650 ש"ח לצמיג? זה המון המון כסף - במחיר הזה אתה יכול להשיג 2 רביעיות סמי סליקס מקצועיים.federal 595

 

דבר ראשון, אני כבר לא יודע למי להקשיב...:?

דבר שני הרבה אמרו ש federal זה חרא צמיגים (קוריאני)

דבר שלישי אתה אומר שה federal 595 טובים ?? מניסיון??

אני יכול להשיג אותם בגרושים... אמא של חברה שלי עובדת בחצב סחר, שהם מבאים את כל סוגי ה federal בארץ אני יכול להשיג 70% הנחה...

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רוי, אתה מגזים.

פדרל צמיגים גרועים, זה שבמקרה נתפסתם על איזה דגם סמי סליקס שמורכב על רכב אחד בפורום,

ואיכותו מוטלת בספק לא אומרת שזה צמיג טוב, או שהוא מתאים ל 99.99999 מהנהגים בכביש, כי התשובה היא לא.

 

אתה לא יכול לומר בנשימה אחת לעולם לא לחסוך בצמיגים ולהכניס באותה פסקה את המלה FEDERAL.

ומה עושה מי שקונה סמי סליקס של פדרל? חוסך על סמי סליקס של חברה נורמלית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני לא אמרתי שפדרל הם צמיגים מצויינים -ובטח לא אמרתי לקנות או להרכיב.

האיש אמר שיש לו 650 שקל לצמיג -ואני ציינתי שבמחיר הזה ניתן לקנות דיי הרבה - ולצורך השוואה - 2 סטים של צמיגי סמי סליקס שמשמשים לאחיזה גבוהה הרבה יותר מהרגיל (במילים עדינות).

 

ה595 מדהימים בכל קנה מידה כולל שקל לקילומטר - אתה מוזמן להסביר טכנית מה לא בסדר בהם(ואל תביא לי את ה R888 במחיר כפול)

לפותח השרשור - אתה לא צריך צמיגי סמי סליקס בשום מצב אלא אם כן אתה הולך להתחרות.

פשוט ניסיתי לעשות לך סדר בראש - עצבן אותי הבלאגן שכאן :)

קנה לך סט של P6000 או SDRIVE -תתקין אצל מישהו ברמה וסע עליהם שנתיים.

פורסם

פשוט ניסיתי לעשות לך סדר בראש - עצבן אותי הבלאגן שכאן :)

קנה לך סט של P6000 או SDRIVE -תתקין אצל מישהו ברמה וסע עליהם שנתיים.

 

דבר ראשון, תודה לך/לכם מתחיל להיות לי סדר בראש...

דבר שני יש מצב שאני יקח federl ss כי אני יכול לקחת אותם ממש בזול ומקסימום להחיליף כל שנתיים.

גם את ה fk-452 של falken במחיר טוב..אגב יש ביקורת טובה על הצמיג הזה ?

פורסם

אם אחרי שלושה עמודים הבנת שצריך לקנות צמיגים בזול רק כי אמא של חבר שלך עובדת שם -שיבושם לך....:|

תסתכל עם איזה צמיגים המגאן הגיעה במקור , ותחליף לכאלו בדיוק - הם הרי החזיקו 4 שנים טובות לא?

פורסם
אני לא אמרתי שפדרל הם צמיגים מצויינים -ובטח לא אמרתי לקנות או להרכיב.

האיש אמר שיש לו 650 שקל לצמיג -ואני ציינתי שבמחיר הזה ניתן לקנות דיי הרבה - ולצורך השוואה - 2 סטים של צמיגי סמי סליקס שמשמשים לאחיזה גבוהה הרבה יותר מהרגיל (במילים עדינות).

 

ה595 מדהימים בכל קנה מידה כולל שקל לקילומטר - אתה מוזמן להסביר טכנית מה לא בסדר בהם(ואל תביא לי את ה R888 במחיר כפול)

לפותח השרשור - אתה לא צריך צמיגי סמי סליקס בשום מצב אלא אם כן אתה הולך להתחרות.

פשוט ניסיתי לעשות לך סדר בראש - עצבן אותי הבלאגן שכאן :)

קנה לך סט של P6000 או SDRIVE -תתקין אצל מישהו ברמה וסע עליהם שנתיים.

 

נכון אבל אחרי דבריך הוא התחיל לשקול רכישת צמיגי הזבל של פדרל, כאשר לפני כן הוא לא שקל את זה בכלל.

אני לא רוצה להכנס לנושא הפדרל מול הR888 כי זוהי לא מטרת הדיון, רק לא ברור לי איך חברה שמייצרת צמיגים גרועים פתאום מוציאה לשוק צמיג מוצלח (לטענתך) בעלות אפסית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני אישית לא הייתי רוכש פדרל, גם אם אבא שלי היה המנכ"ל ואמא שלי הסמנכ"ל.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...