Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוסע לנורבורינג פעם 7 בתאריכים 19.03.09-26.03.09


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב אודי TT לשבוע כולל 3500 ק"מ 510 יורו

 

יאיר

 

האם הרכב מורשה להיכנס למסלול ומבוטח לתאונות שם ?

האם הוא כולל את כל אביזרי הבטיחות הרצויים?

במחיר שאתה מתאר - נראה לי שלא.

חברות השכרה רבות באירופה מזהות נסיעה על המסלול בעזרת גי.פי.אס ויקנסו את השוכרים....

אני שילמתי 300+ יורו לחצי יום ל TT. לדעתי או שהשגת את דיל המאה או שאתה משחק באש....

 

בכל מקרה, תעשה חיים. מקווה שיהיה לך שבוע קיצי ויבש.

פורסם
חברות השכרה רבות באירופה מזהות נסיעה על המסלול בעזרת גי.פי.אס ויקנסו את השוכרים....

על סמך מה אתה אומר זאת?

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם

על סמך מחקר מעמיק שעשיתי לפני שנסעתי לשם.

 

ל yair69 יש הרבה יותר ניסיון ממני במסלול – דבר איתו בפרטי, אני בטוח שהוא יאשר את מה שכתבתי וימסור את כל האינפורמציה. בשורה התחתונה זה מגיע לסיכון (כלכלי ואולי פיזי) שכל אחד צריך להחליט אם הוא מוכן לקחת.

 

שאני הייתי שם, כל הבוקר המסלול היה סגור בגלל שלג כבד.

עליתי דקות אחרי שהמסלול ניפתח בצהרים והאחיזה הייתה (או יותר נכון לא הייתה) בהתאם.

בדיעבד, לקחתי לא מעט סיכון כי המסלול היה חלק בטרוף, אפס הכרות עם הרכב, הכרות של המסלול רק מ PS ומכוניות שטסות סביבך (כאשר חלק לא מבוטל עפות לתוך הגדרות) ואדרנלין בשמיים. אבל הרכב היה עם כלוב ומבוטח (אומנם עם השתתפות עצמית לא נמוכה).

אם הרכב לא מיועד למסלול – הסיכון הפיזי והכלכלי גדול הרבה יותר.

כל אחד צריך להחליט מה הסיכון שהוא מוכן לקחת.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום שוב לחברי הפורום

מי שלא יודע המסלול נורבורינג סגור כבר כמעט 3 חודשים מגלל שלג

אני ממשיך כמו התיכנון שלי המקורי להגיע לשם

אם היה שלג כנראה שעשה טיול באיזור כי בשבוע הזה הוא פתוח כל יום

המחשב איתי אז השחל תמונות ומי שרוצה יכול להתחבר למסנגר שלי

שבת שלום לכל חברי הפורום

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם

כמו שידוע או שלא המסלול כבר סגור שלושה חודשיים מגלל השלג

אני מקוה שהיה מזג אוויר טוב בנתיים נראה שהיה בסדר

אודי TT כבר הוזמנה וגם כרטיס הטיסה

השלח תמונות בהקדם

היה מחובר במסנגר לתגובות

יאיר

×
×
  • תוכן חדש...