Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוסע לנורבורינג פעם 7 בתאריכים 19.03.09-26.03.09


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי מצטרף אליך בכיף, אבל אין כסף ואפשרות.

הייתי שם פעמיים, היה מדהים!!!

ממליץ לכולם.

 

מה אתה מתכוון לשכור למסלול?

הייתי על 4!!!!

הייתי על 3!!!

ולאחרונה עברתי ל-2!!

המסקנות: על 4 עדיף בארופה, בארץ עדיף על 2.

פורסם

עלות נסיעה לשבוע לרינג

טיסה 400-600 דולר

מלון 50 יורו לילה כ300 יורו לשבוע כולל ארוחת בוקר

רכב אודי TT לשבוע כולל 3500 ק"מ 510 יורו

דלק כ 6 מכלים 60 יורו לשבוע 360 יורו

כניסה ל 15 הקפות 250 יורו

ארוחת צהריים 15 יורו לשבוע 105 יורו

ארוחת ערב 30 יורו לשבוע 180 יורו

סהכ בין 2100-2400 יורו לשבוע

השמח לחברים שירצו להצטרף

יאיר

פורסם

אשמח לדעת היכן וכיצד אתה משכיר TT לשבוע ב510 יורו :shock:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מצטער אבל אני לא יכול לגלות את כל סודות שלי שצברתי במשך שנים איפה להשכיר כל דבר

השכרתי בעבר כבר אודיTT פורשה 911 אודי RS4 הכל עניין של תקציב ועבודה נמלים

יאיר

פורסם

סליחה על הבורות,רשמה כניסה ל-15 הקפות,כלומר כ-2 הקפות ביום...מה אורך ההקפה?כמה זמן זה?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

שוב שלום לכולם

לגבי כמות הקפות לשבוע מניסיון שלי 15 הקפות זה מספיק אבל יכול להיות שאני הקנה יותר כי בספטמבר אני אמור להגיע שוב מחיר ל 25 הקפות 390 יורו

יש אפשרות גם לעשות מנוי לשנה במחיר 1095 יורו

הגיל המנימלי להשכרת רכב כמו אודי TT אני חושב ולא בטוח זה 30

רכב רגיל כמו מרצדס או אודי A4 הגיל 24

יאיר

פורסם
מצטער אבל אני לא יכול לגלות את כל סודות שלי שצברתי במשך שנים איפה להשכיר כל דבר

למה זה יפגע לך בהכנסות אם תספר ?

לא ישארו יותר מכוניות להשכרה ?

או שאתה נהנה לשמוע שאנשים משלמים יותר ממך ?

:brickwall:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

חבל על העצבים...

סתם עוד אחד שיעשה לו רע בלב ובנפש אם הוא ישתף. הרי הוא שילם פעם יותר, אז למה שאתה תהנה ישר מהנסיון שלו ?

לא חסרים כמוהו.

 

אח"כ הם באים בה"פ לשאול איפה משכירים 911 בפחות מ200 יורו ליום/SLK ב120 יורו ליום או איך להשיג כרטיס טיסה לפרנקפורט ב369 דולר.

 

 

 

עריכה:

אחרי בדיקה קטנה, 510 יורו בשביל אודי TT לשבוע זה אפילו לא זול במיוחד.

אם נתחשב בעובדה שZ4 עולה פחות מ500 לשבוע :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זה לא קנאה מאף אחד

סה"כ מחפש שותפים לטיול שאיתי שם כבר 6 פעמיים

כל הפעמיים חוץ מהפעם אחרונה נסעתי לבד

יש לי כבר כמה חברים הולנדים שאני נפגש איתם שם במסלול

מי שרוצה להצטרץ ורציני שישלח הודעה בפרטי

יאיר

פורסם

אם היה לי גיל מחר בבוקר טלפון לבנקאית שלי מבקש הלוואה 15K ומצטרף.

עוד שנתיים:cry:. ב"ה

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

×
×
  • תוכן חדש...