Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולי כח חדש בישראל? מחירון יד2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ועדיין חברות הביטוח במקרה של תאונה, כדי להאריך שווי רכב ישתמשו במחירון של לוי יצחק

ברור, כי יותר משתלם להם.

אני חושב שרוב האנשים שנכנסים ל"יד2" ע"מ לחפש רכב, נכנסים 'על הדרך' למחירון ע"מ לברר עלות משוערת.

היה פה שרשור בעבר על המחירון החדש, וגם שם אמרתי מה אני חושב.

זה לא יקרה ביום, אבל "מחירון לוי יצחק" לא יאריך ימים.

את המונופול הוא איבד.

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

פורסם

אני לקחתי כדוג' את הרכב שלי וההבדל בין המחירונים כולל שקלול של יד וקילומטראג' נאמד על בערך 10K וזה בעייתי מאוד, לך תסביר למה זה ככה

(עזבו שאין מה לדבר על מחירון בדר"כ- ככה שזה באמת כבר פחות רלוונטי לעניין הרכישה והקנייה בשוק , מצד שני העניין הוא בעיקר אל מול חברות הביטוח שהולכות כעיוורות אחרי מר יצחק.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

איזה מין מחירון זה?

הרכב שלי שווה שם 88,500 ש"ח אחרי שקלול יד וק"מ.

הרכב אצלי 3 חודשים, זה אומר שבזמן המגוחך הזה המחיר שלו ירד ב- 16,000 ש"ח?! ממש חוצפה.

 

עריכה:

בדקתי עכשיו בלוי יצחק (הלכו 3 דקות של שיחה סלולרית), שם הרכב שווה 92,300 ש"ח- משמע ירידת ערך תוך 3 חודשים 12,200 ש"ח.

אציין כי המחיר לאחר שקלול של יד/ ק"מ/ תאריך עליית הרכב על הכביש וכ' והוא לא יתאים כנראה לרכבים דומים מאותה שנה. כל רכב לגופו.

 

אז מה, ביד 2 המחיר יותר טוב, הא? תלוי למי.

פורסם

אני חושב שהמחירון של יד2 יותר ריאלי.

מחיר של אלפא GTV בלוי יצחק עומד על 40 אלף ש"ח ונסחר במציאות באיזור ה80.

בyad2 המחירון הוא 72 ל 81

S2000

פורסם

גם המחירון של האיביזה טורבו 2001ביד 2 משקף משמעותית את מחיר השוק, אצל יצחק הוא באיזור ה37 וביד 2 הוא 57.

אני מעריך שהמחיר הריאלי שלה הוא איפה שהוא באמצע.

פורסם

יש מה לשפר, במכוניות פחות שכיחות המחירון לעיתים לא הגיוני.

 

לדוגמא ביואיק לה-סייבר לימיטד זולה מביואיק זהה קאסטום פלוס וזה למרות שהלימיטד מאובזרת יותר משמעותית

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
אני חושב שהמחירון של יד2 יותר ריאלי.

גם אני חשבתי ככה, עד לרגע שביום בהיר אחד, הם החליטו שבומר סדרה 7 עם מנוע 3000 עולה פחות מבומר סדרה 5 עם מנוע 2000 (21,000ש"ח במקום 35,000ש"ח).

לפי מודעות רואים שעל מכונית הזאת מבקשים מחירים הרבה יותר גבוהים ממה שחבר'ה מיד 2 רשמו במחירון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
איזה מין מחירון זה?

הרכב שלי שווה שם 88,500 ש"ח אחרי שקלול יד וק"מ.

הרכב אצלי 3 חודשים, זה אומר שבזמן המגוחך הזה המחיר שלו ירד ב- 16,000 ש"ח?! ממש חוצפה.

 

עריכה:

בדקתי עכשיו בלוי יצחק (הלכו 3 דקות של שיחה סלולרית), שם הרכב שווה 92,300 ש"ח- משמע ירידת ערך תוך 3 חודשים 12,200 ש"ח.

אציין כי המחיר לאחר שקלול של יד/ ק"מ/ תאריך עליית הרכב על הכביש וכ' והוא לא יתאים כנראה לרכבים דומים מאותה שנה. כל רכב לגופו.

 

אז מה, ביד 2 המחיר יותר טוב, הא? תלוי למי.

 

מה ציפית? ידוע שברגע שאתה מוציא רכב מהחברה אתה מפסיד עליו בין 10-15 אחוז.

פורסם

אז ככה שבוע שעבר התחדשתי בסיוויק 2002, לפני המחירון של יד 2 האוטו שווה 60.500 ש"ח.

יד ראשונה, 36,000 ק"מ, abs.

 

לפי יצחק לוי 57.000 ש"ח. אז באתי לאנשים עם מחירון של יצחק לוי ואחרי מיקוח קצרצר סגרנו על 54,500 ש"ח.

 

אני כן שמח לדעת שהאוטו שווה יותר וכן לקחתי אותה במחיר טוב. אבל טוב שיד 2 גם עשו מחירון כי נקווה שיצחק לוי יבין שיש לו תחרות, ויבין שאי אפשר לשחק בכסף של אנשים וברכוש בכאלה אחוזים כל חודש וחודשו.

 

לכן כרגע מבחינת ביטוח, מגרשים, בדיקות לפני קנייה, המחירון של יצחק לוי מככב. אבל נקווה שזה ישתנה לטובה או לרעה.

גם לקונה וגם למוכר

Peugeot Partner-II 2005 2.0HDI

×
×
  • תוכן חדש...