Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תוצאות בדיקה פיג'ו 206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם,

שוב שכן שלי לקח פיג'ו לבידקה.

מדובר על פיגו 206 1.6 XT אוטומטית,שנת 2002,עם 20000(מחר הוא יאמת את הקילומטרז במוסך פיג'ו)

להלן התוצאות(רשמתי רק את הדברים הלא תקינים)

 

מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה: רעש מערכת שסתומים,לברר החלפה רצועת תזמון,קורוזיה וסימני נזילה בחיבורי ראש מנוע,לתקן

 

סרן קידמי ומערכת היגוי :לתקן זווית היגוי

 

שילדה ומרכב-ליקויים בעלי משמעות נמוכה: תיקוני פגיעה בחזית הוחלפו חלקי פחוכנף קדמית ימין,פגיעות פח ופגושים,תיקוני פח וצבע,מעיכות בתחתית.

 

מערכת בלמים(ללא פירוק): לא תקין-לפרק גלגלים ולבדוק

 

העברת כוח: נקישה בשילוב והחלפת הילוכים-חשוב לציין שהוא אמר לו בעל פה,שהגיר עובד טוב,למעט נקישה מידי פעם בין הילוך ראשון להילוך שני

 

מה דעתכם על הרכב הנ"ל?

האם התקלות מתאימות לרכב שעבר 20000 ק"מ(בהנחה שזה נכון)?

תודה רבה.

פורסם

בסך הכל הבדיקה נראית סבירה, אני לא רואה כאן משהו חריג.

 

מה שכדאי לבדוק לעומק לדעתי:

א. את נושא הקילומטרים כבר ציינת, יחד איתו לוודא שאכן בוצע טיפולים בזמן (פעם בשנה) וטיימינג הוחלף כשהיה צריך וההחלפה הקרובה לא נמצאת מעבר לפינה.

ב. סימני דליפה בין ראש לבלוק - מחלה ידועה של המנוע הזה במודלים האלו. האטם המקורי לא מחזיק הרבה זמן מעמד ודורש החלפה. לא צריך להיבהל, החלפה של אטם כזה פותרת את הבעיה לטווח ארוך מאוד והיא לא עסק יקר במיוחד אבל אם אכן הרכב סובל מהבעיה הזאת כדאי להתקזז עם המוכר במחיר.

ג. אחת הכנפיים הקידמיות הוחלפה. כדאי לוודא שאיכות עבודת הפחחות היתה סבירה, אין הבדלי גוון רציניים או מרווחים חשודים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בסך הכל הבדיקה נראית סבירה, אני לא רואה כאן משהו חריג.

 

מה שכדאי לבדוק לעומק לדעתי:

א. את נושא הקילומטרים כבר ציינת, יחד איתו לוודא שאכן בוצע טיפולים בזמן (פעם בשנה) וטיימינג הוחלף כשהיה צריך וההחלפה הקרובה לא נמצאת מעבר לפינה.

ב. סימני דליפה בין ראש לבלוק - מחלה ידועה של המנוע הזה במודלים האלו. האטם המקורי לא מחזיק הרבה זמן מעמד ודורש החלפה. לא צריך להיבהל, החלפה של אטם כזה פותרת את הבעיה לטווח ארוך מאוד והיא לא עסק יקר במיוחד אבל אם אכן הרכב סובל מהבעיה הזאת כדאי להתקזז עם המוכר במחיר.

ג. אחת הכנפיים הקידמיות הוחלפה. כדאי לוודא שאיכות עבודת הפחחות היתה סבירה, אין הבדלי גוון רציניים או מרווחים חשודים.

 

תודה.

אתה יכול להעריך כמה יכול לעלות התיקון של האטם(בתקווה שזה לא משהו חמור יותר)?

בקשר לטיימינג ולקילומטרז-שכן שלי כבר עשה טלפון למוסך של פיג'ו-הקילומטרז אכן אמיתי,ולגבי טיימיניג עשו בינואר 2008.

פורסם

מעולה, יש לך שנתיים עד הטיימינג הבא.

 

החלפה של אטם ראש במנוע כזה עולה קצת יותר מ2000 ש"ח במוסך מורשה. לרוב אין צורך במילוי וחריטה של הראש או כל פעולה אחרת, אלא רק החלפה של האטם.

אם הקילומטראז' אמיתי ונכון, הערכה אישית שלי היא שתוכלו לסחוב עוד לפחות 40-50K קילומטרים עם האטם המקורי עד שהוא ידרוש טיפול אקוטי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לילה טוב לכולם,

שוב שכן שלי לקח פיג'ו לבידקה.

מדובר על פיגו 206 1.6 XT אוטומטית,שנת 2002,עם 20000(מחר הוא יאמת את הקילומטרז במוסך פיג'ו)

להלן התוצאות(רשמתי רק את הדברים הלא תקינים)

...

 

מה דעתכם על הרכב הנ"ל?

האם התקלות מתאימות לרכב שעבר 20000 ק"מ(בהנחה שזה נכון)?

תודה רבה.

 

אני חושב שאני מכיר את האוטו.

באיזה מוסך הוא טופל ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...