Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה בכותרת.

ברצוני לדעת איך הרכב מבחינת אמינות,חסכון,בטיחות ובכלל כל מידע יתקבל בברכה.

 

תודה מראש.

פורסם

ככלל.הפנדה מומלצת אך ורק בגרסה הידנית.

מכיוון שבגרסה האוטומטית מותקן גיר רובוטי (שאותו כולנו אוהבים נורא...)

הגיר האוטומטי בפנדה רגיש מאוד.ובאם אינך יודע לתפעלו כמו שצריך,הוא ישבוק חיים ויתקע מהר מאוד.

כשאני אומר יתקע,אני מתכוון לכך שלא תוכל להוציא את הגיר מניוטרל לראשון/לרוורס.

והרכב יצטרך להגרר אחר כבוד לביה"ח ע"ש סמל"ת הקרוב למקום מגוריך.

 

הפנדה הידנית היא מכונית חסכונית מאוד.ומגלה אמינות סבירה בהחלט.

כל זמן שטופלה בזמן ובמוסכים מקצועיים.

קח בחשבון שיופיעו אי אילו תקלות חשמל קטנות.אבל לא משהו רציני במיוחד.

 

דגש חשוב מאוד יש לשים על ההגה החשמלי ברכב (הגה עם מצב CITY).גם הוא נוטה לשבוק חיים לפעמים ותיקונו יקר.

ידוע לי על מספר כלים שבהם ההגה תוקן באחריות.ולכן היסטוריית הטיפולים ברכבים האלה חשובה שבעתיים.

מרווחי הטיפולים ברכב הם מדי 20,000 ק"מ או שנה (המוקדם מבינהם).

 

מבחינת בטיחות,בפנדה קיימים כסטנדרט זוג כריות אויר ומערכת ABS ומערכת EBD (חלוקת עוצמת בלימה)

למיטב ידיעתי (ויתקנו אותי כאן חברי הפורום) לפנדה יש 3 כוכבי ריסוק ביורו NCAP.

הבטיחות הפסיבית מטבע הדברים לא גבוהה עקב קוטנה של המכונית.

 

לסיכום:הפנדה היא מכונית טובה יותר מתדמיתה.ובאם תמצא אחת שמורה ומטופלת,הרוווח (בדלק) כולו שלך.

 

שמחתי לעזור.זכי

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

פורסם

תודה רבה.

הכוונה היתה רק לפנדה ידנית (שכחתי לציין זאת מקודם) אך טוב לדעת עוד משהו.

 

דיברת על כך שהיא חסכונית. עד כמה?

 

תודה רבה.

פורסם

תתפלא עד כמה הפנדה יכולה להיות חסכונית.

לפני מס' חודשים הוצמד אליי רכב כזה מהעבודה (לא צמוד הביתה,אלא רק בשעות הפעילות)

אני מדדתי איתו צריכת דלק ממוצעת של 1:16-17.5 ק"מ לליטר בנהיגה לא כ"כ חסכונית בעיר.

אני מאמין שבכבישים בינעורניים הצריכה תוכל להגיע אפילו לרמה של 1:19 לליטר.

 

אותי אישית הפנדה הידנית קנתה.

רכב מקסים,קל לחניה.חסכוני בטירוף.ולמרות המנוע החלשלוש שלו,אפילו זריז.

עוד הערה שיש לי היא לגבי המושבים.

אלו קצת לא נוחים בנסיעות ארוכות (שעתיים ומעלה).

 

רק שתבין.בין שאר אנשי המכירות בחברה שלי.

היתה רצה בדיחה שאומרת שכנראה מד הדלק בפנדה מקולקל.

כי הוא כמעט ולא יורד...

 

ד"א,גם אני "נפלתי" עם צרפתית.תעיף מבט בחתימה.

 

(הכותב הינו איש מכירת רכב מיד ראשונה בחב' ליסינג גדולה)

renault megane 5dr 2010 1.6

mazda mx5 nb 2004 1.8 mt

נציג מכירות רנו-אולם תצוגה ת"א-קרסו מוטורס.

×
×
  • תוכן חדש...