Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, ברשותי קליאו ישנה ואני מעוניין להחליף אותה ברכב יותר ספורטיבי, צעיר, אמין ושלא אצטער על כך שקניתי אותה..

די התלהבתי אך ורק בגלל המראה מהרכב רובר 214 והבנתי שהוא פשוט לא שווה כלום מבחינה מכנית, המון בעיות וכאב ראש, אך יעצו לי לרכוש את הדגם החדש יותר R25, לפי השמועות רובר נרכשה ע"י וולוו ולכן הדגם R25 החדיש יותר ללא כל בעיות, ובזה אנני צריך את עזרתכם, האם זה נכון?

 

רכב נוסף ששמתי עליו עין זה ה-Colt של חברת מיציבישי, נורא אהבתי את המראה אבל אף פעם לא שמעתי עליו מבחינה מכנית, הוא לא כ"כ נפוץ...

 

המטרה שלי בעצם היא רק רכב שיכול להסיע אותי ממקום למקום בתוך העיר, אין צורך באוטו חזק למרות שאם הרכב יהיה חזק זה יתרון ואין לי בעיה עם זה...

 

תודה לעוזרים .. :wink:

פורסם

ברוך הבא לפורום.

 

לא יודע מי סיפר לך את כל השטויות ששמעת.

או מאיפה אתה שומע את כל השמועות האלה, רובר-וולוו??

רובר 214, היא הרבה פחות מתחת לתקציב שלך, מנוע 1400סמ"ק ידני{10-15K].

יש את הרובר 216 1600 סמ"ק אוט'/ידני{13-20K}.

25R ן-1800סמ"ק אוט'/טיפטרוניק{25K+}שנת 2001.

 

מיצובישי קולט מנוע 1600סמ"ק אוט'/ידני{25K לשנת 96!!}.

 

יש עדיפות לגיר ידני/אוט'? חשוב לך רק המראה?

 

אבל לפי המטרה שלך, תקנה פיאט פונטו שנת 01 היא תסיע אותך ממקום למקום.

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

תודה רבה על הקבלה לפורום, ברוכים הנמצאים.

 

ברור שלמראה יש פה חלק מרכזי בהחלטה, בגלל זה בחרתי בין שני המכוניות הללו..

אין לי עדיפות לגיר אוטו/ידני, הרצתי חיפושים ביד 2 ואפילו מצאתי מכוניות ב-22K, וCOLT גם ב-19K...

אני מאמין שחלקם פחות ובות מאלו שעולות 25K+ אבל אם אני אחפש טוב טוב אני מאמין שאני אמצע בסופו של דבר רכב מתוחזק טוב מבחינה מכנית...

השאלה שלי היא יותר בכיוון הבא:

האם שני הרכבים הללו, נוטים לעשות בעיות מבחינה מכנית? האם אני אצטרך להסחב איתם כל שבוע למוסך?

תודה לעוזרים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

פורסם

תוכל למצוא גם פונטו ספייס בתקציב הזה. היא עדיפה על הקולט בכמה וכמה היבטים. העיקרי הוא הבטיחות.

!AWDSOME

פורסם

עזבו את עניין הבטיחות כרגע, אני כרגע מתייעץ על הרכבים שרשמתי, האם ה-COLT טובה מבחינה מכנית ולא תהווה לי כאב רראש בעתיד?

פורסם

שאלה נוספת, הרבה טוענים ונשמע לי נכון...

שהחלקים של רובר נורא יקרים, ומבחינת תחזוקה עולה המון כסף,

עד כמה זה יקר יותר מחלקים של רכבים אחרים?

פורסם

 

 

 

מיצובישי קולט מנוע 1600סמ"ק אוט'/ידני{25K לשנת 96!!}.

 

 

.

 

 

מדוע אתה מתפלא?

זה מראה שהרכב שומר על ערכו, זה שאפשר לרכוש רובר שנת 2000 ומעלה באותו תקציב זה לא אומר קצת משהו על הרובר?

(כמו שאנשים מתים להיפטר ממנו והרכב לא שומר על ערכו?)

 

לגבי הקולט, משנת 96' ומטה הרכב מגיע עם 113 כ"ס (מ97' ומעלה ההספק ירד ל90 כ"ס, הכוונה בצורה החדשה),

0-100 רק 9.8 שניות,16 שסתומים,משקל 950 ק"ג.

 

רוב בעלי רכב מסוג קולט הם צעירים, מכאן ניתן להבין שהרכב ככל הנראה יהיה בעל ידיים גבוהות ותאונות, חפש אחת עם כמה שפחות "שיפורים" וכמה שיותר שמורה, מהיד הגבוהה אל תיבהל.

 

להפך ממה שאמרת מנוע הglxi של הקולט נפוץ מאוד גם בדגמי הסופר לנסר.

מבחינה מכנית הקולט דומה לסופר לנסר, לכן אין בעיה להשיג חלפים במידת הצורך, ובגיר ידני הרכב גם נחשב כאמין.(גם הכריזמות מהדור הראשון יתאימו לחלפים).

 

לסיכום, לא משנה איזה רכב תבחר, אמינות לא נמדדת כמעט בסוג הרכב עצמו, היא נמדדת בעיקר בדרך שהרכב טופל בידיים הקודמות.

תמצא את הרכב הכי שמור שתוכל להשיג ואל תתפשר על בדיקה.

 

עוד משהו קטן, עם אתה רוצה רכב יותר "ספורטיבי" ו"צעיר" תבחר בקולט, הוא מאיץ ממש לא רע והוא זריז.

עם אתה רוצה רכב פחות חזק אבל עם יותר אופציות לרכב יותר שמור ומטופל כראוי תשקול את ה306 או הפונטו ספייס.

פורסם

לעזוב את עניין הבטיחות?

אם אני הייתי במקומך (והייתי במקומך לפני מספר שנים, עם הפונטו הקודמת שלי), ומישהו היה בא ואומר לי שאני יכול לרכוש בתקציב שלי רכב אחד שכביכול נחשב אמין, או רכב אחר שיהיה בטיחותי יותר (4 כוכבי בטיחות), חסכוני יותר, ואמין בצורה טובה...

 

קטונתי מלעזור לך ידידי :?

!AWDSOME

פורסם

dj dani

אני לא מתפלא, אני רק מדגיש לו את ההבדל במחירים והשנים.

אני אישית לא ההיתי הולך על הקולט .

תחשוב על זה ככה קולט 96, רובר 25R 01.

אותו מחיר, ובו נגיד שהקולט לא מתקרבת לרובר, מהירות פתיחות וכל מה שציינת.

החסרון היחיד הוא שלרובר 25R אין גיר ידני.

אמינות אם כל השם הרע שיש לרובר, עדין עדיף רכב שנת 01 על 96.

בו נגיד שאתה תפצה על האמינות של הרובר, מהבלאי של השנים בקולט.

שנת 96 12 שנה על הכביש זה כבר הסוף של הבולמים, קילומטראז גבוהה {ראש מנוע, גיר},

צבע דוהה וכו'.

כל הכסף שיעלה לך לסדר את זה, אתה יכול להחזיק רובר 25R הרבה זמן.

ולפי מה שאני מבין, לפותח השרשור חשוב המראה החיצוני שגם בו הרובר לוקחת:wink: .

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם
dj dani

 

 

 

החסרון היחיד הוא שלרובר 25R אין גיר ידני.חיסרון יחיד אבל עם זאת די גדול.

אמינות אם כל השם הרע שיש לרובר, עדין עדיף רכב שנת 01 על 96. תלוי ברכב ספציפי ולא בדגם עצמו.

ולפי מה שאני מבין, לפותח השרשור חשוב המראה החיצוני שגם בו הרובר לוקחת:wink:כל אחד והטעם שלו :).[/quote]

 

הערות באדום.

במידה ותמצא קולט שמורה לך עלייה, על אף שקשה יהיה למצוא אחת שמורה.

×
×
  • תוכן חדש...