Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"כתובת אש" על צלע גבעה, כיצד?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לחברי הפורום...

 

אני צריך "לכתוב" מחר כתובת שתראה בלילה למרחק של 50-60 מטר על צלע גבעה.

כלומר לסדר הרבה מוקדים קטנים של אור כך שיראו כאותיות ולבסוף כמילה , על האדמה.

השיטה הנפוצה היא בעזרת נרות ושקיות נייר מלאות חול(אפשר גם בכוסות חד פעמיים למשקאות חמים , דרך אגב...) , אך האור שלהם לא מי יודע כמה חזק , הוא יספיק - אבל אני מעדיף משהו חזק יותר.

מישהו מכיר שיטה עמידה לרוח שניתן "לכתוב" איתה בצורה דומה?

עדיף על בסיס חומר בעירה כלשהו ולא נרות.

 

 

רב תודות

ים

פורסם

חומרי בעירה סטנדרטיים בד"כ ישרפו מהר מדי ולא יתנו את האפקט המבוקש. אפשר להשתמש בצמר גפן בכמות

גדולה, אבל זה לא יהיה פרקטי (עקב הכמות הנחוצה) וגם לא בטיחותי במיוחד (עלול לעוף עם הרוח ולהצית עוד

משהו בסביבה).

 

הרעיון הכי טוב שאני יכול לתת הוא זה: קנה כמה חבילות של נרות חד-פעמיים, מהסוג שמוכרים 50 ב-10 ש"ח

(עגולים ושטוחים) ועטוף כל נר בנייר טואלט, כך שהנייר יהפוך למעשה לפתיל, ויאפשר לנר להאיר זמן רב יותר

ולהיראות למרחקים.

 

אם תחליט לפעול בשיטה זו, כדאי להתחיל בבדיקה וכיול: כמה זמן דולק נר רגיל, כמה נייר צריך להוסיף ע"מ

שידלוק X דקות/שעות, עד כמה בטיחותי המיקום של הנרות ומהם תנאי הסביבה (רוח, לחות וכו').

 

אל תשכח להצטייד באמצעי כיבוי - חול, מים וכד'. כדאי גם שיהיו כמה מטפים בסביבה, למקרים נקודתיים בהם

חול עלול לא להספיק.

 

הצעות נוספות יגיעו בקרוב, לאחר שחברי הפורום הרלוונטיים יחזרו מהפעילות שלהם בצופים.

 

בהצלחה.

פורסם

יוטה ונפט כמו בתנועה:silly:

 

וברצינות, אני זוכר שהיינו מותחים בין שני בזנטי"ם שני חוטי ברזל, ביניהם מעצבים בחוט ברזל את הכתובת, מלפפים יוטה, שופכים נפט, ומדליקים בשעת השין.

צריך להקפיד לחבר בין האותיות כדי שלא תצטרך להדליק כל אות בנפרד.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

לא מעוניין להתחיל להתעסק עם "כתובת אש" תלויה.

יוטה ונפט כמו במשואות ביום העצמאות זה רעיון לא רע , השאלה כמה זה עמיד ברוח ???

בכל זאת מחר בערב...שדה פתוח...מישור החוף...( השדה חרוש...אין סכנה להדליק כלום , בכל זאת מביא את המטף של הרכב ).

האם אפשר להחליף נפט בסולר ?

 

הצעות נוספות יגיעו בקרוב, לאחר שחברי הפורום הרלוונטיים יחזרו מהפעילות שלהם בצופים.

 

בהצלחה.

הגעתי למצב שאני צריך לשאול את זה בעוף אופניק כי טענתי כל נעורי שצופים זה רק לגייז, ידעתי שזה יתנקם בי יום אחד.:-D

תודה על הרעיונות , נבצע כמה מודלים ונבחן את התוצאות.

כל מידע נוסף בנושא יתקבל בברכה.

 

ים

פורסם

בתור בוגר השומר הצעיר לשעבר, כמעט נעלבתי :lol:

 

כמו שאמרו, נסה את השיטה של כתובות האש עם הברזלים והכל. צמר סלעים, אגב, עוזר אם אתה שם קצת באמצע. אני לא יודע למה, אצלנו זה עשה פלאים.

 

אתה גם לא חייב לעשות את זה עומד אם זה על חול או איזשהו מקום לא דליק. לפף חוטי ברזל מסביב להכל כדי להחזיק הכל במקום ויהיה בסדר.

פורסם

רק עשה טובה - אל תשרוף את המקום - עשה כתובת אש תלויה שלא נוגעת בצלע ההר עצמו

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

למרות שאני לא מבין למי זה מפריע אם "המקום ישרף" כשמדובר על שדה "בין גידולים" - בסדר גמור.

סה"כ מדובר על מילה וחצי בשדה פתוח בעליה חדה, בכוונה לא כתוב "צלע הר".

פורסם

עוד רעיון (שחביב עלי) זה להמיס קלקר בבנזין. נוצרת עיסה דביקה ביותר ודליקה שבוערת הרבה זמן.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
עוד רעיון (שחביב עלי) זה להמיס קלקר בבנזין. נוצרת עיסה דביקה ביותר ודליקה שבוערת הרבה זמן.

ומוציא כמות כימיקלים לאויר שאף אחד מאיתנו לא רוצה לנשום. בוא נישאר עם עשן פשוט וטוב.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

קנה שקיות נייר קצת יותר גדולות ושים בתוך כל שקית 2-3 נרות.



אני מעריך שתקבל עוצמת תאורה כפולה או משולשת :wink:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

גוזניקים, כמו אלו שהכנו בצבא, כאשר יצאנו למטווח לילה.

תמצא פחיות, ופתח אותן בעזרת פותחן קופסאות שימורים, מלא אותן בחול (כחצי פחית).

מניחים סמרטוט בד בפנים שישמש כפתיל, ממלאים בסולר.

ויש לך גוזניק.

 

 

איחלתי לחיל בהצלחה.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
יוליה,זה שהוא יכתוב "התנשאי לי?" (מילה וחצי...) לא ישרוף לו את השדה......

 

:wink:

 

בהצלחה ידידי.

 

גם עם השלט.

 

ידעתי שמישהו יתן תגובה כזאת , אבל לא , ממש לא מתכוון לשבור את הכוס בקרוב.

 

האם ב"גוזניק" רק טובלים את הפתיל בסולר ומדליקים או ממש ממלאים סולר? אותו "גוזניק" עמיד לרוחות של שדה פתוח?

זאת נראת לי האופציה הכי טובה ALL AROUND , רק איפה לעזאזל אני מוצא עכשיו מספיק פחיות שימורים?

אני צריך משהו יותר זמין...האם "גביעים" כאלו מאלומיניום לענף האפייה יכולים להחליף את פחית השימורים בהצלחה?

אולי למישהו יש רעיון אחר ?

בכל מקרה נקנו איזה 300 נרות למקרה שהרעיון שהציע צביקל'ה יצא לפועל ( מקסימום נשרוף אותם ב150 השבתות והפסקות החשמל הבאות ).

 

שוב תודה לכולם , מדהים על אילו שטויות ניתן להתייעץ פה ואשכרה לקבל תשובות מועילות.

קבלו ח"ח.

שריפת קלקר (למיטב ידיעתי) לא תורמת למאמץ הסביבתי.

פורסם

כמובן נכתב בהומור ידידי (אבל אתה חייב להודות שזה נשמע רעיון לא רע להצעת נישואין...).

 

 

אני חושב שהרעיון של הגוזניקים יכול להיות לא רע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

האם ב"גוזניק" רק טובלים את הפתיל בסולר ומדליקים או ממש ממלאים סולר? אותו "גוזניק" עמיד לרוחות של שדה פתוח?

זאת נראת לי האופציה הכי טובה ALL AROUND , רק איפה לעזאזל אני מוצא עכשיו מספיק פחיות שימורים?

.

 

מתוך ניסיון הגוזניקים שהיתי מכינה היו מחזיקים מעמד בשטח פתוח ולא כבים.

טובלים את הפתיל/בד בסולר, וממלאים את את הפחית.(לא לשכח למלא את הפחיל לפני בחול).

תנסה לחפש בסמוך לקיוסקים, וחנויות נוחול, כמו יילו'מנטה וכו'.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...