Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנה קניתי מקלדת MICROSOFT ERGONOMIC KEYBOARD 4000.

 

לפני חודש בערך המקלדת התחרפנה והתחילה לכתוב שטויות (אם לחצתי למשל על T, זה היה כותב TRH, וככה עם כמעט כל האותיות).

 

הלכתי לBUG והם החליפו לי אותה בלי שום בעיה.

 

לפני שבועיים זה קרה שוב, אז הגעתי למסקנה שאולי זה המחשב המעפן שלי, אז החלפתי מחשב ושוב, הם החליפו לי את המקלדת לחדשה.

 

לפני כמה שעות זה קרה שוב, ואני ממש לא יודע ממה זה יכול לנבוע. המקלדת הזאת לא הייתה מחוברת למחשב הקודם.

 

יכול להיות שזה קשור למשהו אחר שחיברתי לUSB אחר?

יש לי HUB של USB שחוץ מלחבר עוד דברים, הוא גם משאיר את התה חם למשך יותר זמן (מעולם לא השתמשתי בו ככה, זו מתנה מהאקסית). יכול להיות שזה מה שגורם לבעיה? היו לי כמה בעיות איתו בעבר, כמו התחרפנות של הTRACKBALL שלי, אבל הוא חזר לקדמותו. המקלדות מצד שני, לא.

 

האם זה אפשרי שזה משפיע? ניתקתי את זה בינתיים ואני לא אחבר את זה לעולם, אבל אני צריך לדעת אם זה הגיוני שתהיה השפעה כזו על רכיב אחר (ואני לא בטוח שהם היו מחוברים ישירות).

 

עכשיו אני נוסע לBUG להחליף את המקלדת שוב, ועד שאני לא אקבל דיאגנוזה טובה פה או במקום אחר, אני לא אחבר את המקלדת החדשה למחשב.

 

עוד מישהו חווה בעיות כאלו עם מקלדות של MICROSOFT?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי פה לידי מקלדת עם בעיה דומה.

היכול להיות שאתה אוכל\שותה ליד המחשב?

לחלופין לוחץ חזק על הכפתורים? (באלימות יעני).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

נסה תקופה עם מקלדת אחרת על אותו המחשב ותראה מה קורה

 

גם אצלי היתה תקופה עם העכבר שהיתי לוחץ קליק אחד והוא היה מבצע פעולה כאילו לחצתי פעמיים וכמו שזה בא ככה זה נעלם ועם אותו סוג עכבר זה קרה לעוד מישהו שאני מכיר. פלאי הטכנולוגיה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ככל שהמקלדת יותר זולה, ככה היא יותר טובה.

 

נסה לחבר מקלדת פשוטה לחיבור הסטנדרטי, עובד ? חבר אותה עם מתאם לכניסת USB ב HUB, עובד - הבעיה הייתה במקלדת, לא עובד, הבעיה ב USB HUB.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
יש לי HUB של USB שחוץ מלחבר עוד דברים, הוא גם משאיר את התה חם למשך יותר זמן ?

 

כל מיני פטנטים שמתחברים לשקע USB וצורכים ממנו זרם הם הזמנה לצרות. יש לוחות אם עם הגנות טובות מצריכת זרם יתר,

אבל בכל מקרה, לוח אם לא תוכנן להזין מאווררים, מנורות, שואבי אבק, מחממי ספלים, וגם לא להטעין סוללות. לא הבנתי ממה

שכתבת אם הפעלת את המכשיר - אם כן אז יתכן קשר.

:turn-l:
פורסם

אני רואה שהשאלה שלי נעלמה למעלה.

האם זו מקלדת אלחוטית? אם כן בדוק שהבטריות מלאות ואין משהו מפריע לתדר הרדיו (אלחוטי, שנאים, סלולארי וכו')

אם היא עם כבל USB - כנס לBIOS ובאיזור ההתקנים חפש את ה USB ודאג שה USB legacy SUPPORT מאופשר.

פורסם
יש לי פה לידי מקלדת עם בעיה דומה.

היכול להיות שאתה אוכל\שותה ליד המחשב?

לחלופין לוחץ חזק על הכפתורים? (באלימות יעני).

ממש לא, אני עדין מאוד עם המקלדת.

נסה להפסיק להזיל ריר ומיצים אחרים על המקלדת, ולא משנה הסיבה.

ואז מה נשאר לי בחיים? :twisted:

Zאת מקלדת אלחוטית?

לא.

ככל שהמקלדת יותר זולה, ככה היא יותר טובה.

 

נסה לחבר מקלדת פשוטה לחיבור הסטנדרטי, עובד ? חבר אותה עם מתאם לכניסת USB ב HUB, עובד - הבעיה הייתה במקלדת, לא עובד, הבעיה ב USB HUB.

הבעיה היא לא שהHUB לא עובד, אני פשוט חושב שאולי הוא עושה לי קצר כלשהו ומשפיע על שאר המערכות.

 

כל מיני פטנטים שמתחברים לשקע USB וצורכים ממנו זרם הם הזמנה לצרות. יש לוחות אם עם הגנות טובות מצריכת זרם יתר,

אבל בכל מקרה, לוח אם לא תוכנן להזין מאווררים, מנורות, שואבי אבק, מחממי ספלים, וגם לא להטעין סוללות. לא הבנתי ממה

שכתבת אם הפעלת את המכשיר - אם כן אז יתכן קשר.

 

הפעלתי אותו בטעות שלוש פעמים מאז שקיבלתי אותו, כולל פעם אחת אתמול בבוקר כשחיברתי משהו. קלטתי שהוא עבד איזה חצי שעה וכמעט נשרפתי.

בגלל זה אני חושב שזה הכיוון.

 

 

 

בכל אופן, אחרי יום כיפור כל הסניפים סגורים וזה ממש מבאס.

 

בינתיים חיברתי את המקלדת הישנה שלי, שהיא בת 11 שנה. אחי הביא לי אותה לצ'ילה במיוחד כדי שתהיה לי מקלדת במחשב העברי שלי (הייתי צריך אחד בעברית ואחד בספרדית). צילום יצורף עוד כמה דקות כדי להראות את גודל הזוועה.

פורסם

האם עשית עדכון תוכנה למקלדת? אם כן, תעיף אותו לקיבינימט.

אם לא, הגיע הזמן שתעשה.

ככה זה עם מוצרי מיקרושמוק. לא סתם קוראים לזה "PLUG AND PRAY".

בכל מקרה, נסה לבצע DRIVER UPDATE דרך ה-DEVICE MANNAGER.

ולפני הכל.

נסה לחבר אותה לתקע USB אחר.

אני יודע כמה הזוי זה נשמע, אבל זה פתר לי יותר מבעייה אחת לאורך השנים, והשאיר אותי המום כל פעם מחדש.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כן, עשיתי את כל מה שאמרת.

 

זה המינימום שאפשר לעשות.

 

אני פשוט לא מבין את זה. TRACKBALL שעובד בלי בעיות כבר 7 שנים ומקלדת שמתקלקלת כל הזמן, שניהם של מיקרוסופט.

 

אולי אני פרנואיד ופדאנט ואבל יש סיבה למה אני מחזיק מקלדת ועכבר ספייר במגירה.

פורסם

המפצלים האלה זה רק צרות, מכיר את זה.

חבר אותה ישירות למחשב, ואם אתה מחליף שוב- חבר את החדשה שוב למחשב.

 

במקרה הכי גרוע שבגרועים אתה יכול לקנות סט אלחוטי של מייקרוסופט מדגם DESKTOP 1000 במחיר שקרוב ל100 שקל

יש לי 2 סטים כאלה בבית (ואחד בעבודה), אחד בן 3, אחד בן שנתיים, 0 תקלות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אולי אני פרנואיד ופדאנט

לפחות הפעם לא כתבת שאתה "טיפוס אנאלי":lol::lol::lol:...

שמע, אולי התקנת משהוא חדש? איזו תוכנה מעניינת?

אולי חומרה נוספת חדשה שעובדת על אותם משאבים?

אולי יש בעייה פיזית ב-HUB?

אולי המחשב כבר צועק "הצילו"- ומדובר בלוח אם?

אולי תפסיק לקנות מבאג?...

נסה את אייבורי , נעה מחשבים ופנדה מחשבים.

 

שאלה קצת הזוייה.

ניסית להעיף את התוכנה דרך ADD REMOVE PROGRAMS לפני שהתקנת מחדש? אם לא, נסה. קטע שפותר 70% מהבעיות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

למה שהמחשב יצעק "די"? קניתי אותו לפני שבוע וחצי.

ולמה להפסיק לקנות מבאג? הם היחידים עם המקלדת הזאת.

 

לקחתי בבוקר את המקלדת להחלפה. הם חיברו אותה והנה עכשיו היא עובדת.

אני חושב שאולי זו בעיה עם הדגם עצמו, שאחרי שימוש מסוים צריך לקבל מכה כדי להמשיך לעבוד.


×
×
  • תוכן חדש...