Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפחות הפעם לא כתבת שאתה "טיפוס אנאלי":lol::lol::lol:...

שמע, אולי התקנת משהוא חדש? איזו תוכנה מעניינת?

אולי חומרה נוספת חדשה שעובדת על אותם משאבים?

אולי יש בעייה פיזית ב-HUB?

אולי המחשב כבר צועק "הצילו"- ומדובר בלוח אם?

אולי תפסיק לקנות מבאג?...

נסה את אייבורי , נעה מחשבים ופנדה מחשבים.

 

שאלה קצת הזוייה.

ניסית להעיף את התוכנה דרך ADD REMOVE PROGRAMS לפני שהתקנת מחדש? אם לא, נסה. קטע שפותר 70% מהבעיות.

 

מה שהזוי כאן זה להמליץ לאנשים לקנות באייבורי במקום מבאג, שהם אכן יקרנים אבל תהיה בטוח שאייבורי לא יחליפו לך כמה פעמים מקלדת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאייבורי יש ח*א של שירות, חבר קנה שם מחשב והוא לא מפסיק לקלל אותם.

 

אייל, הסט אלחוטי שהמלצת עליו. ניתן להשיג אותו בבאג ?

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

שמעתי את התלונות שלכם על אייבורי. אני גם קניתי שם מחשב, והשירות היה בין בסדר גמור לאחלה. אלמלא כן בחיים לא הייתי ממליץ עליהם. כבר היו לי היתקלויות עם חברות מחשבים שהביאו לי את הסעיף כמו הסיפור על KSP והמעבד המתחמם. למי שיש כח לחפש את הלינק, בבקשה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
למה שהמחשב יצעק "די"? קניתי אותו לפני שבוע וחצי.

ולמה להפסיק לקנות מבאג? הם היחידים עם המקלדת הזאת.

 

לקחתי בבוקר את המקלדת להחלפה. הם חיברו אותה והנה עכשיו היא עובדת.

אני חושב שאולי זו בעיה עם הדגם עצמו, שאחרי שימוש מסוים צריך לקבל מכה כדי להמשיך לעבוד.

 

באג הם לא היחידים המפיצים מוצרים של מיקרוסופט עם אחריות יבואן מקורי.

המקלדת קיימת גם באופיס דיפו (אותו מחיר) ושיחה קצרה לשירות הלקוחות של מיקרוסופט, תחשוף עוד מספר לא קטן של מקומות, שמוכרים את אותה המקלדת.

 

אני אעדיף כל מקום על פני באג, אחרי שתי חוויות לא נעימות, שעברתי שם.

 

 

המפצלים האלה זה רק צרות, מכיר את זה.

חבר אותה ישירות למחשב, ואם אתה מחליף שוב- חבר את החדשה שוב למחשב.

 

במקרה הכי גרוע שבגרועים אתה יכול לקנות סט אלחוטי של מייקרוסופט מדגם DESKTOP 1000 במחיר שקרוב ל100 שקל

יש לי 2 סטים כאלה בבית (ואחד בעבודה), אחד בן 3, אחד בן שנתיים, 0 תקלות.

 

אין מה להשוות מבחינת הדגמים 1000 ו-4000. אחד דגם מאוד פשוט והשני הוא בין הדגמים ה"יוקרתיים" של אותה החברה.

בכל מקרה, דגם 1000 הוא באמת פשוט, נוח ואמין.

 

 

לאייבורי יש ח*א של שירות, חבר קנה שם מחשב והוא לא מפסיק לקלל אותם.

 

אייל, הסט אלחוטי שהמלצת עליו. ניתן להשיג אותו בבאג ?

 

אני גם קניתי מחשב של אייבורי וגם אני פחדתי, לאחר כל מה ששמעתי עליהם.

בפעמים הבודדות, שנזקקתי לעזרתם, יצאתי מרוצה.

 

הסט האלחוטי, שאייל הציע, ניתן להשגה כמעט בכל חנות מחשבים.

 

למרות החוויה שעברת באייבורי, שכנראה הייתה רעה, תשווה את המחיר של המקלדת אצלהם מול באג/אופיס דיפו.

אני מאמין שתרצה לחזור לאייבורי (או KSP:)).

פורסם

אם מוכרים לך מוצר זהה בזול אבל אתה תאלץ לחזור לתקן אותו, הזול הזה כבר לא יהיה זול כי הנסיעה והזמן שתבזבז על התיקון הזה גם יעלו לך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לא מעניין אותי הדגם 1000 האלחוטי.

 

קניתי מקלדת ארגונומית כי עם כמויות העבודה שאני עושה במחשב, אני חייב.

להזכירכם, אני עובד בתרגומים ושכתוב עבודות לאוניברסיטה.

 

לפני כמה שנים הייתה לי תאונה ממש לא נחמדה שדפקה לי את הסחוס בפרק יד ימין. אני מוכרח לכתוב עם מקלדת ארגונמית ואני משתמש בTRACKBALL כבר המון שנים. עכבר רגיל פשוט גורם לי לכאבים אחרי כמה דקות.

פורסם
אם מוכרים לך מוצר זהה בזול אבל אתה תאלץ לחזור לתקן אותו, הזול הזה כבר לא יהיה זול כי הנסיעה והזמן שתבזבז על התיקון הזה גם יעלו לך.

 

 

האחריות של מיקרוסופט היא החלפה אחד באחד.

 

האחריות של אייבורי היא, בדרך כלל, גם החלפה אחד באחד.

פורסם
לאייבורי יש ח*א של שירות, חבר קנה שם מחשב והוא לא מפסיק לקלל אותם.

 

אייל, הסט אלחוטי שהמלצת עליו. ניתן להשיג אותו בבאג ?

 

 

מזכיר לי שראיתי את הסט הזה באופיס דיפו ביום שישי, המחיר: 349 שקל !!!

 

המחיר שאני קניתי את הסט באייבורי לפני שנתיים: 180 שקל (כן, אני קונה באייבורי אבל רק ציוד היקפי של מותגים ידועים)

 

המחיר שראיתי אותו באייבורי בפעם האחרונה ששלחו לי פרסומת : 99 ש"ח.

 

המחיר בבאג: בטוח יותר קרוב לאופיס דיפו.

 

בשביל סטים אלחוטיים , ארגונומיים עם לייזר וכו' צריך כבר לפתוח את הארנק ולשחרר כמה מאות : 200-400 בכפוף לדגם.

דווקא בארגונומיים הבנתי שלוג'יטק עדיפים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני חושב שאולי זו בעיה עם הדגם עצמו, שאחרי שימוש מסוים צריך לקבל מכה כדי להמשיך לעבוד.

אתה רציני?

וזה נראה לך הגיוני?

 

למה אתה לא מחליף למשהו דומה מדגם או חברה אחרת?

פורסם

אולי הייתי צריך להוסיף שם סמיילי כדי שתבינו שזאת בדיחה.

 

אני לא יכול להחליף לדגם אחר כי אני צריך מקלדת ארגונומית בזויות האלו, ואין לי את הקבלה כבר אז אני לא יכול להחזיר אותה.

חוץ מזה, מקלדת נורמלית יש לי כבר, אני פשוט צריך את הארגונומית.

פורסם

זו המקלדת הארגונומית היחידה שקיימת?

(רמז - לא).

 

למען האמת חוות הדעת עליה טובות, אבל עם עובדות קשה להתווכח.

יש אופציות דומות מבית לוג'יטק - שווה בדיקה.

 

בכל מקרה - במידה והמקלדת הנוכחית עובדת, תבדוק כמה זמן היא מחזיקה מעמד.

אם זה קורה שוב - תחליף אותה לדגם ו/או חברה אחרים.

לא נראה לך מוזר 4 או 5 החלפות ברצף? זו בסה"כ מקלדת.

פורסם
אולי הייתי צריך להוסיף שם סמיילי כדי שתבינו שזאת בדיחה.

 

אני לא יכול להחליף לדגם אחר כי אני צריך מקלדת ארגונומית בזויות האלו, ואין לי את הקבלה כבר אז אני לא יכול להחזיר אותה.

חוץ מזה, מקלדת נורמלית יש לי כבר, אני פשוט צריך את הארגונומית.

 

 

ללוג'יטק יש דגם מקביל במחיר ובמראה למיקרוסופט, הוא נקרא WAVE.

פורסם

 

המחיר שראיתי אותו באייבורי בפעם האחרונה ששלחו לי פרסומת : 99 ש"ח.

 

בשביל סטים אלחוטיים , ארגונומיים עם לייזר וכו' צריך כבר לפתוח את הארנק ולשחרר כמה מאות : 200-400 בכפוף לדגם.

דווקא בארגונומיים הבנתי שלוג'יטק עדיפים.

 

אייל אתה טועה,

 

מחיר הסט הינו 249 ש"ח.

 

באייבורי ו-KSP, המחיר הוא כמה עשרות אחוזים טובים פחות.

 

:shock:

 

אני אגש לבדוק ואעדכן.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold


×
×
  • תוכן חדש...