Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפור תאורטי - מה הייתם משפרים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתחיל עם השתלת הקיט טורבו המקורי שעולה כ 25K ש"ח ומביא את הרכב ל 156 סוסים בערך ...

 

מחליף גנטים וצמיגים ל 205 45 R16 (או 17) כדי להשיג מצד אחד יותר אחיזה שתסתדר עם הכוח ומצד שני לשנות את יחסי ההעברה שמתאימים לרכב עם מעט כוח יחסית).

 

ידית הילוכים קצרה יותר.

 

כסא נהג של ספרקו או מקביל, כיוון שביאריס יש בעיה של תמיכה בירכיים.

 

אולי מנמיך את הרכב ב 15 מ"מ כמו ביאריס 150 המקורית.

 

אגזוז (אני רוצה רעש מגרה יותר) ומערכת נורמלית.

 

חלק מהשיפורים אכן יתבצעו ברכב בעתיד (אגזוז, ציפ וידית הילוכים) הכל תלוי בעיתוי ...

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הייתי מחליף את הגיר של האלפא ל- 6 הילוכים.

 

הבעיה היא שהגיר הזה בא רק עם מנוע V6 טורבו (כמו שיש ב-GTV ובספיידר)

 

נו, אז "על הדרך" תחליף גם את המנוע :wink:

 

ואם כבר אז נו, טוב, אני גם אכתוב:

 

על הרכב הנוכחי -

מגיע לבערך 150 כ"ס, לא אכפת לי כל כך איך, רק שלא תהיה השהייה מעצבנת של טורבו.

מושבים של אימפרזה טורבו.

 

אה, ומחליף להנעה אחורית :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

השאלה שלי מה ה"גבולות"?

 

אם זה בגדר הגבולות הייתי הופך את הקליאו שלי לרכב ברמת ה- WRC+

 

 

ואם לא אז:

 

 

מתלים ובולמים מתכוננים, בלמי ברמבו מחורצים ומחוררים (תואמים ג'אנט "19

 

שנועל צמיג 235/35/19), באקטים איכותיים וכלוב התהפכות (אולי שלא נראה לעין) ולאחר מכן מוסיף מגדש טורבו (כולל כל אמצאי השליטה, מחשב לחץ גדישה וכו'...), כמובן שאגזוז מתאים.

מכניס את האוטו לסדנת הרזיה, מכניס מערכת אודיו מהטופ קלת משקל.

 

נתקלתי פעם ברשת בקליאו ספורט בעלת כ- 400כ"ס (כמובן עם מגדש טורבו), עם משקל של כ- 700קילו, זאת צריכה להיות נסיעה....

Finger's gonna kill me.

פורסם
הייתי מחליף את הגיר של האלפא ל- 6 הילוכים.

 

הבעיה היא שהגיר הזה בא רק עם מנוע V6 טורבו (כמו שיש ב-GTV ובספיידר)

 

נו, אז "על הדרך" תחליף גם את המנוע :wink:

 

 

את החתימה שלי קראת? :twisted:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
שיפור לא כל כך תיאורתי זה כשיהיה קצת מזומנים פנויים קוילאוברים

ויש חלום (כרגע תאורתי אבל מי יודע מה יהיה בעתיד) של סט מצערות בתוספת מערכת פליטה

וכמובן שינוי תוכנה מותאם למצערות

חיצונית לא הרבה מה שכן זה ג'אנטים יותר יפים מאלה שיש לי היום והורדת כל השריטות\מכות שיש על הרכב

שחוץ מאחת שדפקו אותי כולם השאיר הבעלים הקודם

 

תעיין כאן (בשירשור למטה), אני יכול להכיר לך את הבחור (למרות שאני כרגע פחות בקשר איתו).

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=20839&postdays=0&postorder=asc&start=0

 

וזה עסק מאוד יקר!

Finger's gonna kill me.

פורסם
מביא לוטוס סופר 7 אספנות.

1. שם לה קוזי.

2. בליינדר.

3. הולך לרפא"ל ומזמין משבש רדאר. רצוי אחד שממש צולה את המעגלים שלו.

איזה כייף לדעת שאני דמות החיקוי שלך

ואל תגיד לי שיתכן שיש לכמה אנשים את אותו חלום

:lol:

קמראד יאשה היקר!

אתה אמנם דמות חיקוי בשבילי בהרבה תחומים, אבל סופר 7 זה חלום אורגינלי שלי. עוד משנת 88 בערך, כשראיתי סופר 7 אדומה עומדת ליד יגואר Eטייפ על השער של מגזין אוטו (גליון 30~). קניתי את הגליון בדמי הכיס שלי, וזו הייתה ההתחלה שלי בתור חובב רכב.

הסופר 7 נשארה חלום שלי וככל הנראה תישאר, עד שיתגשם :wink:

פורסם

קונה פורשה בוקסטר ושם לה... וגם... וזה... ועוד קצת מזה... :lol:

אולי מתישהו באמת תיהייה לי כזאת..

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

עדי ראיתי את השירשור כשהוא עלה בפעם הראשונה

החלום היה עוד לפני כשראיתי את התמונות הבנתי שהוא ניתן להגשמה (בעזרת הרבה כסף כמובן)

תודה על ההצעה אבל אין לי מה לדבר איתו (בעיקר בגלל אנגלית לקויה :oops: )

בכל מקרה אם וכאשר (מותר לחלום לא?) אני יתעניין ברצינות אני ינסה ליצור איתו קשר

אני לא מאמין שזה יקרה אבל תמיד יש הפתעות

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

אם כבר אז כבר...

 

קונה אלפאסוד 79.

פחחות.

צבע.

משאיר את הגיר הקצר.

מחליף למנוע 1.7 (בוקסר כמובן...)

ג'נטים 14

וכמובן כל הנלווה לכך.. ציריות של 1.7 בולמים ברקסים וכו'...

פורסם
במידה והיה לכם סכום בלתי מבוטל (אבל בגבולות ההגיון), מה הייתם משפרים ברכבכם?

איזה שינויים הייתם מכניסים בו כדיי להפוך אותו לטוב יותר?

 

ואם אין לכם אוטו ספורטיבי, ועדיין יש לכם רעיונות ממשיים על שיפור רכב כלשהו (ולא סתם לזרוק "הייתי משפר את הטורבו"), אז תכתבו איזה אוטו (ושוב, בגבולות ההגיון, שלא יהיה פה פורשה 911GT2 או אלוהים יודע), ומה הייתם משפרים.

אם אפשר להכניס סכומים, מה טוב, אבל סכומים זה בדרך אגב, ופחות חשוב\מעניין.

אז, יאללה, לכתוב.

 

את הנהג.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...