Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משאיות, משאיות!!! רק משאיות מעניינות אותי


דב קרדו
שימו לב! השרשור הזה בן 272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

דחס על רמ-סע (כן, רמ-סע זה השם התקני) רעיון טוב כי לא כובל את הדחס למשאית, ואז המשיאת תעשה משהו אחר עד שתידרש לתגבור פינוי אשפה. ,הביצוע בפועל לא טוב מתקן הרמ-סע שוקל כמה טונות וגורע מקיבולת משקל האשפה, המתקן יושב גבוה ומעלה את מרכב הכובד של הרכב וגם את פרופיל הגובה שמפריע במעבר תחת חוטי חשמל / תקשורת וענפים. גם חלוקת המשקל לא משהו ויותר מדי משקל נופל על הסרנים האחוריים. משם מה לא נראה סביר שהתקן כזה יעבור חלק בבדיקות מדויקות...

 

לגיא,

 

1-לגבי הסקניה של גוש עציון בטוח שהיא עושה דברים אחרים ואני רואה אותם ומכיר את הנהג שנוהג עליה.והיא לא גבוהה במיוחד ככה

שאין מה לחשוש מכבלי חשמל.אחת המגרעות שיש לדחס כזה היא קושי לרתום מכולות הבנויות בכל מני צורות. באיזור שלי היא עבדה

יום אחד שהמשאית של מועצה אזורית הר חברון הייתה מושבתת,ככה שלא את כל המכולות היא הצליחה להרים.

 

2-לגבי הדחס שצילמתי הMAN יש צדק בדבריך שעדיף לרכוש דחס תוצרת הארץ.אצל קבלנים יש תוצרת "מרים כל" כמו זה שמורכב על הסקניה של גוש עציון.לגבי רשויות,מועצות אזוריות,...יש בעיה מימונית של השלטון המקומי שלדעתי פשוט כופה לקנות משהו זול

ולמרבה הצער סוגים של דחס תוצרת טאיפ ארדואן מטורקיה מסתובבים בארץ,מנסיוני הם "על הפנים" לא אחת דחס כזה התפרקו לו

מכלולים בשעת עבודה.בדחס של מרים כל אפשר לדחוס מקררים תנורים ומכונות כביסה,פשוט כמו שאומרים "אוכל אותם בלי מלח".

דחס טורקי או מה שצילמתי.....אני בספק.אבל לך תסביר את זה לשלטון המקומי.

אגב:לגבי שפיכת מט"ח על קובית ברזל...למה התכוונת?

חולה הגה,משאיות,אוטובוסים,רכבי שטח,טרקטורים,טרקטורונים,

אופנועים מחוץ לתחום:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 5.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

השושנים

משהו בשבלך

תמונות שפורסמו בשרשור

לגיא,

 

1-לגבי הסקניה של גוש עציון בטוח שהיא עושה דברים אחרים .אחת המגרעות שיש לדחס כזה היא קושי לרתום מכולות הבנויות בכל מני צורות.

 

2-לגבי הדחס שצילמתי הMAN יש צדק בדבריך שעדיף .אני בספק.אבל לך תסביר את זה לשלטון המקומי.

אגב:לגבי שפיכת מט"ח על קובית ברזל...למה התכוונת?

 

1- סקניה- בלי לראות אותה בעבודה, ברור שהיא לא מתאימה לדחס מתחלף. רכב דחס זה מכונה ייעודית, כמו מטוס קרב או מחפר JCB , אין מקום לקומבינות.

כתבת שרוצים לחסוך אז בבקשה, אבל דחס על רם-סע או מרכב מתחלף הוא לא פיתרון.

 

2- קוביות ברזל: התכוונתי למרכבי דחס תוצרת חו"ל, פאריד לדעתי תוצרת איטליה, אתה צודק - יש מרכבי דחס "מייד אין ארדואן". אם יכריחו לרכוש תוצרת הארץ אז לא יחפשו קומבינות זולות. את המחיר משלמים אחר כך בתיקוני מסגרות, הידראוליקה וימי השבתה של המשאית. קבלן פרטי לא היה מסכים לעבוד ככה בלי רשת ביטחון. יש גם מחיר נוסף כשאמרת שהמרכבים מחו"ל עדינים למה שמאכילים אותם בארץ ולכן מגבילים את היכולת לאסוף פסולת. הכל חקיקה מתאימה או מיסוי אגרסיבי, ובתנאי שייצור המקומי טוב יותר

מהיבוא

-גיא א.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גנאדי, במיוחד בשבילך !

421694_63319-e-for.jpg

 

מקסים!

 

יש לך עוד תמונות עם מבטי צד?

אבא וחובב רכבי אספנות

------------------------------------

בעלי דה-שבו Citroen 2cv AZS 1962 ובלוג הדה-שבו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה!8):shock:8) אבל חסרים מלא דגמים- מעניין היה לראות את כולם ביחד בתמונה כזאת, כולל תת-דגמים, דגמי הביניים ועוד! אני למשל הכי אוהב (מבין הדגמים ה"חדשים") את הדגם שלא הוצג כאן- 86!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע...:-D לא מפתיע- מדובר בשמוליק וולנסי, שלמי שלא יודע- הקנוורט W900 שבתמונה עומדת לפני המק- זה הפרייבט שלו! מדובר בבעלים של חברת ההובלות חומ"ס, ובלי עין הרע האיש יכול להרשות לעצמו את מה שיכול להרשות לעצמו- הלוואי ועלינו מה שנקרא! 8):twisted: וכל הכבוד- בזכותו יש עוד משאית קלאסית במצב מצויין בכבישי הארץ!8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאק DM800 זה הדגם עם מנוע V8?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, זה מרשים!

 

אכן התחביב שלנו תופס תאוצה לאט לאט (בקצב של DM800 עם מרכבה...).

 

יפה מאוד.

 

אם זה באמת מוביל צבאי אז המנוע הוא V8?

 

תענוג צרוף.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל איך הוא קנה מצה"ל? חשבתי צה"ל לא מוכר רכבים חומים פה בארץ .

אגב זו לא המאק שעמדה במושבת מגדל ? (נדמה לי היו שם 2 כאלה)

 

בתקופת שירותי בצבא (1999 בערך) שירתו בחיל האוויר בבסיס בלוגיסטיקה כמה כאלה וגם כמה רכינות של מאק , חלק מהם נמצאים בימחי"ם של חיל האוויר (שמוסתרים היטב בתוך האנגרים גדולים במתקן מסויים של חיל האוויר) במצב תצוגה ומשמשות במצבי חירום ותרגילים גדולים.

צביקה.ש

חבר מועדון ה-5

fiat 127 900 L 1979

\fiat qubo 1.4 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל איך הוא קנה מצה"ל? חשבתי צה"ל לא מוכר רכבים חומים פה בארץ .

אגב זו לא המאק שעמדה במושבת מגדל ? (נדמה לי היו שם 2 כאלה)

 

בתקופת שירותי בצבא (1999 בערך) שירתו בחיל האוויר בבסיס בלוגיסטיקה כמה כאלה וגם כמה רכינות של מאק , חלק מהם נמצאים בימחי"ם של חיל האוויר (שמוסתרים היטב בתוך האנגרים גדולים במתקן מסויים של חיל האוויר) במצב תצוגה ומשמשות במצבי חירום ותרגילים גדולים.

צה"ל מוציא למכרז כל מה שלא בשימוש ,ההגבלה בנושא רכב כבד היא שהוא ימכר לסוחרים מורשים ויעודם ,של הכלים,לפרוק או ליצוא על מנת שלא ינועו על כבישי הארץ.גם במקרה הזה הרכב לא יכול לקבל מס רשוי בארץ ולכן הוא נע בשלב זה עם שלטי זהויי במבחן היות והבעלים הוא סוחר רכב מורשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, זה מרשים!

 

אכן התחביב שלנו תופס תאוצה לאט לאט (בקצב של DM800 עם מרכבה...).

 

יפה מאוד.

 

אם זה באמת מוביל צבאי אז המנוע הוא V8?

 

תענוג צרוף.

דב אכן זה מאק שהיה בשירות חיל האוויר וכמו כל הDM800 ששירתו בחיל הגיע ללא הסליפר רק שזה הבודד הגיע יותר מאוחר ובנו לו את המתקן לספרים (גלגל רזרבי) צמוד לקבינה שלא כמו באחרים שהשאירו רווח להתקנת סליפר כמו כן אין לו כננת.לפי רישומי הצבא הרכב מודל 79 ואני חולק על זה יתכן והא עלה לכביש רק בשנה זאת היות וכל הDM 800שהיו בצבא הם מודל 75-6.בנוסף הרכב הזה עם מד מהירות במייל ויש עליו כ 12880 מייל שזה רכב חדשששששששששש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, זה מרשים!

 

אם זה באמת מוביל צבאי אז המנוע הוא V8?

 

.

 

לעניות דעתי כל מובילי הטנקים הגיעו עם מנוע Mack ENDT 866 V8 .

866= נפח באינצ' מעוקב.

1 אינצ' מעוקב = 16.3 סמ"ק. מכאן שנפח המנוע 14.1 ליטר.

לדעתי- וולבו, בעלת הבית במאק צריכה להוריד אצלה כמה ראשים אחרי שחיסלה את המנוע ב-2001. אולי לא בדיוק הדגם הזה אלא ממשיך דרכו שנקרא E9 עם 16 ליטר ומעל 600 כ"ס.

אין כמו V8 כדי לייצר הספק ומומנט גבוה, ר' מאן מרצדס וסקניה.

כל הכבוד ויותר מזה לשמוליק ולנסי, וכן אני עדיין רוצה סיבוב :-o, תיקון- כמה סיבובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד השני יש מנועים 6 טורי כמו CAT C16 עם בסביבות 600 סוסים. כמה שאני מבין אורך חיי מנוע טורי גדול יותר בגלל שיש לו יותר מייסבים בקרנק.

ואם כבר, המנוע האהוב אליי, זה מנוע של DETROIT DIESEL שני פעימות V12. :twisted: ולא בגלל הכוח שלו, אלא כי יש לו מגדש על והרבה צילינדרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב המנועים של וולבו הם 6 צילינדרים טוריים , כולל ה FH 16 עם 520 כוחות סוס .

לגבי הדטרויט , רוב המנועים שלהם היו שני טקט ולכן הרכיבו מגדש על [ סופר צ'רג'ר]. זה כולל גם את הקטנים שלהם כמו 3 צילינדרים . אני כבר נתקלתי במנוע של יצרן זה המיועד לגנרטור עם 16 צילינדרים .

גם אני מת על הרעש האופייני למנועים אלה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 272 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...