Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה , התקנתי אי סי קיו מחדש , ומשום מה אין בו

אופציה להיסטורי וההודעות לא נשמרות.

מה עלי לשנות על מנת שההודעות יופיעו בהיסטוריה.

 

סליחה על השאלה המטופשת

:wink:

פורסם

מתעלק על הת'רד

הייתה לי בעיה באיי סי קיו, ולכן הורדתי את האיי סי קיו החדש מהאתר של ICQ.

יש שני דברים שמרגיזים אותי בחדש, ואני לא יודע איך מתקנים אותם.

קודם כל, באיי סי קיו הקודם הייתי לוחץ עם הסמן של העכבר לחיצה יחידה על איזה שהו שם, לוחץ על מקש רווח, ואז כל השמות באיי סי קיו היו מסתדרים לפי סדר האלף בית, ומי שאון ליין זה היה מסתדר לפי האלף בית, וגם לפי און ליין\אוואי\NA וכל זה.

באיי סי קיו החדש איך אני עושה את זה?

 

וחוץ מזה, התיבת שליחה פה היא כזאת שכשאני שולח הודעה, תיבת ההודעה נשארת ולא נסגרת. היה אפשר לעשות את זה גם באיי סי קיו הקודם, אבל העדפתי לעשות שאחריי שאני שולח הודעה, התיבה של ההודעה תיסגר. איך אני עושה שגם עכשיו זה יהיה ככה?

 

תודה.

Back to the original - NC again.

פורסם

מוסיף שאלה:

למה יש איזה מניאק טיפש שברשימה שלי שכשאני מתחבר באינביזיבל

הוא מגלה אותי ומשגע אותי?

איך הוא יודע שאני מתחבר? :mad:

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
מתעלק על הת'רד

הייתה לי בעיה באיי סי קיו, ולכן הורדתי את האיי סי קיו החדש מהאתר של ICQ.

יש שני דברים שמרגיזים אותי בחדש, ואני לא יודע איך מתקנים אותם.

קודם כל, באיי סי קיו הקודם הייתי לוחץ עם הסמן של העכבר לחיצה יחידה על איזה שהו שם, לוחץ על מקש רווח, ואז כל השמות באיי סי קיו היו מסתדרים לפי סדר האלף בית, ומי שאון ליין זה היה מסתדר לפי האלף בית, וגם לפי און ליין\אוואי\NA וכל זה.

באיי סי קיו החדש איך אני עושה את זה?

תודה.

 

תלחץ על הפרח הירוק או חצי ירוק חצי אדום(תלוי מה מה יש לך...)

שנימצא למעלמה פעמיים... זה יסתדר לך את השמות...

 

לגבי השאלה השניה שניה שלך ..

אני מאמין יש אפשרות כזאת באפשרויות צריך לחפש...

פורסם
מוסיף שאלה:

למה יש איזה מניאק טיפש שברשימה שלי שכשאני מתחבר באינביזיבל

הוא מגלה אותי ומשגע אותי?

איך הוא יודע שאני מתחבר? :mad:

 

לפעמים תוכל לראות לשניה USER שפתח רק עכשיו את הICQ

למרות שהוא נימצא בINVISIBLE

אני לא יודע אם זה באג או משהו

אבל זה כבר קורה הרבה גירסאות של ICQ...

 

אולי אתה תשנה את זה, בכך שתכתוב MAIL לICQ

ותסביר להם את הבעיה

אולי הם יתקנו את הבאג...

 

בהצלחה....

פורסם
מתעלק על הת'רד

הייתה לי בעיה באיי סי קיו, ולכן הורדתי את האיי סי קיו החדש מהאתר של ICQ.

יש שני דברים שמרגיזים אותי בחדש, ואני לא יודע איך מתקנים אותם.

קודם כל, באיי סי קיו הקודם הייתי לוחץ עם הסמן של העכבר לחיצה יחידה על איזה שהו שם, לוחץ על מקש רווח, ואז כל השמות באיי סי קיו היו מסתדרים לפי סדר האלף בית, ומי שאון ליין זה היה מסתדר לפי האלף בית, וגם לפי און ליין\אוואי\NA וכל זה.

באיי סי קיו החדש איך אני עושה את זה?

תודה.

 

תלחץ על הפרח הירוק או חצי ירוק חצי אדום(תלוי מה מה יש לך...)

שנימצא למעלמה פעמיים... זה יסתדר לך את השמות...

 

לגבי השאלה השניה שניה שלך ..

אני מאמין יש אפשרות כזאת באפשרויות צריך לחפש...

 

 

הפתרון שהבאת לי, ללחוץ פעמיים - לא עוזר. כשאני לוחץ פעם אחת, הוא פשוט מראה לי רק מי און ליין, ולא מראה לי באיי סי קיו את כל האוף ליין. כשאני לוחץ שוב, הוא מחזיר את זה לצורה הרגילה.

 

אחרי כמה נסיונות, לחצתי על הפרח שאמרת עם הכפתור הימני, ואז שם אפשר לעשות את זה לפי שם. אבל לא לפי סטטוס.....

 

יש לך עוד פתרון?

Back to the original - NC again.

פורסם
הפתרון שהבאת לי, ללחוץ פעמיים - לא עוזר. כשאני לוחץ פעם אחת, הוא פשוט מראה לי רק מי און ליין, ולא מראה לי באיי סי קיו את כל האוף ליין. כשאני לוחץ שוב, הוא מחזיר את זה לצורה הרגילה.

 

יש לך עוד פתרון?

 

אתה בטוח?

אצלי זה כל הזמן עובד....

יש לך פרח למעלה....בצד שמאל

לחיצה הליו פעמיים(נגיד מפרח ירוק לפרח חצי אדום חצי ירוק ובחזרה לירוק מלא)

חייב לעבוד...

 

לגבי השאלה השניה שלך, אז מצאתי פתרון...

download.php?id=9749

 

תמונה אחת, שווה יותר מאלף מילים :wink:

ICQ.jpg

פורסם
מוסיף שאלה:

למה יש איזה מניאק טיפש שברשימה שלי שכשאני מתחבר באינביזיבל

הוא מגלה אותי ומשגע אותי?

איך הוא יודע שאני מתחבר? :mad:

 

פשוט וקל ,יש תוכנה שמגלה מי באינביזבל !

פורסם
הפתרון שהבאת לי, ללחוץ פעמיים - לא עוזר. כשאני לוחץ פעם אחת, הוא פשוט מראה לי רק מי און ליין, ולא מראה לי באיי סי קיו את כל האוף ליין. כשאני לוחץ שוב, הוא מחזיר את זה לצורה הרגילה.

 

יש לך עוד פתרון?

 

אתה בטוח?

אצלי זה כל הזמן עובד....

יש לך פרח למעלה....בצד שמאל

לחיצה הליו פעמיים(נגיד מפרח ירוק לפרח חצי אדום חצי ירוק ובחזרה לירוק מלא)

חייב לעבוד...

 

לגבי השאלה השניה שלך, אז מצאתי פתרון...

תמונה אחת, שווה יותר מאלף מילים :wink:

 

הסתדר.

כמו מסטול הורדתי את הגירסת lite. זה היה ההבדל.

בגירסת PRO אפשר לעשות את כל מה שרציתי בלי בעיה.

תודה.

Back to the original - NC again.

פורסם
מוסיף שאלה:

למה יש איזה מניאק טיפש שברשימה שלי שכשאני מתחבר באינביזיבל

הוא מגלה אותי ומשגע אותי?

איך הוא יודע שאני מתחבר? :mad:

 

יש כמה תוכנות שנועדו בדיוק בשביל המטרה הזו....

 

 

יכול להיות שיש לבחור תוכנה שבעזרתה הוא רואה את כל מי שאינויזיבל וכל מי שחסם אותו.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
מוסיף שאלה:

למה יש איזה מניאק טיפש שברשימה שלי שכשאני מתחבר באינביזיבל

הוא מגלה אותי ומשגע אותי?

איך הוא יודע שאני מתחבר? :mad:

 

יש כמה תוכנות שנועדו בדיוק בשביל המטרה הזו....

 

 

יכול להיות שיש לבחור תוכנה שבעזרתה הוא רואה את כל מי שאינויזיבל וכל מי שחסם אותו.

 

לא בדיוק... ליביו לפעמים באינביזיבל ואני תמיד רואה אותו אפילו שיש לו עין ליד .. וזה מבלי שהוא שלח לי הודעה או משהו ... כנראה שזה לפי משהו מסויים אחר...

פורסם
מוסיף שאלה:

למה יש איזה מניאק טיפש שברשימה שלי שכשאני מתחבר באינביזיבל

הוא מגלה אותי ומשגע אותי?

איך הוא יודע שאני מתחבר? :mad:

 

יש כמה תוכנות שנועדו בדיוק בשביל המטרה הזו....

 

 

יכול להיות שיש לבחור תוכנה שבעזרתה הוא רואה את כל מי שאינויזיבל וכל מי שחסם אותו.

 

לא בדיוק... ליביו לפעמים באינביזיבל ואני תמיד רואה אותו אפילו שיש לו עין ליד .. וזה מבלי שהוא שלח לי הודעה או משהו ... כנראה שזה לפי משהו מסויים אחר...

 

הסיבה לכך היא כי כנראה ליביו שם אותך בתפריט alert/ accept modes כ- visible to user.

ז"א, הוא בחר מראש שגם כשהוא בלתי נראה, אתה תמיד תראה אותו.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
מוסיף שאלה:

למה יש איזה מניאק טיפש שברשימה שלי שכשאני מתחבר באינביזיבל

הוא מגלה אותי ומשגע אותי?

איך הוא יודע שאני מתחבר? :mad:

 

יש כמה תוכנות שנועדו בדיוק בשביל המטרה הזו....

 

 

יכול להיות שיש לבחור תוכנה שבעזרתה הוא רואה את כל מי שאינויזיבל וכל מי שחסם אותו.

 

לא בדיוק... ליביו לפעמים באינביזיבל ואני תמיד רואה אותו אפילו שיש לו עין ליד .. וזה מבלי שהוא שלח לי הודעה או משהו ... כנראה שזה לפי משהו מסויים אחר...

 

הסיבה לכך היא כי כנראה ליביו שם אותך בתפריט alert/ accept modes כ- visible to user.

ז"א, הוא בחר מראש שגם כשהוא בלתי נראה, אתה תמיד תראה אותו.

או שהוא קורא את ההודעת אוואי שלך.

×
×
  • תוכן חדש...