Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברצוני להחליף את כל נוזל הקירור במנוע ואני צריך לשים 40% של נוזל G12,והשאר מים.

רציתי לדעת כמה ליטרים של מים יש בכל המערכת הקירור?

הרכב הוא פאסאט 2002 1.8T בנזין.

 

המון תודה.

פורסם

שאלה אחרונה בבקשה

כמה בקבוקים של G12 עלי לקנות בשביל הרכב לאחר החלפת נוזל הקירור?

תודה.

פורסם

היי,

 

כול מיכל של G12 PLUS מכיל 1.5 ליטר נוזל. במידה ואתה מוהל את הנוזל במים ביחס של 50/50 אזי 3 מיכלים יספיקו.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק המון תודה על התשובה.

הבנתי שצריך 60% מים רגילים,ו 40% G12

לפי זה,2 בקבוקים יספיקו?(הבנתי שגם יותר מדי G12,זה גם לא בסדר)

שוב,תודה.

פורסם

יש גם G12 וגם G12 פלוס?

מרק המון תודה על התשובה.

הבנתי שצריך 60% מים רגילים,ו 40% G12

לפי זה,2 בקבוקים יספיקו?(הבנתי שגם יותר מדי G12,זה גם לא בסדר)

שוב,תודה.

פורסם

G12 כבר לא קיים בשוק (זה הדור הקודם של נוזלי קירור של קונצרן VAG).

אתה יכול למהול גם ביחס של 60/40 לטובת המים או 50/50.

 

תמיד מומלץ שישאר לך חצי מיכל או מיכל של G12 PLUS בתא המטען.

 

חשוב !

 

ערבב את הנוזל עם מים במיכל נפרד לפני שאתה ממלא את מיכל העיבוי.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...