Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כל הכבוד שבחרת לשפר רכב לא שיגרתי לשיפורים והכי חשוב שיצאת מרוצה.

אני בהחלט באותו הראש, בהצלחה בהמשך. :wink:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
שלום חברים אני חדש כאן שמי תמיר.

קראתי בעיון רב את השרשור הנ"ל. אני שמח שבחור מרוצה ואני חושב שכך צריך להיות כאשר רוצים ומאמינים במשהו.

 

עכשיו לשאלתי

ברשותי אותו דגם וראיתי שהבחור הגדיל את גודל הצמיד ל16 מידה 205\55 ,עכשיו עולים לי מספר שאלות והם:

1.בהתחשב ממה שאני מכיר (ויכול להיות שאני טועה) הגודל המרבי לרכב מהסוג שיש לנו זה 195/55/15 ,העם השינוי הינו חוקי? (רישום בטופס הרשיון של הרכב)

 

2.ביצעתי חישוב דרך מחשבון חישוב שינוי צמיג והגעתי לכך שיש לך סטיה של

Difference in Diameter = %



Actual diameter change = mm

 

זאת אומרת שישנה סטייה די רצינית בקריאה הנכונה של הסיפידומטר של הרכב



Your speedometer will be 6.0% too slow.

When your speedo reads 60 mph, your actual speed will be 63.6 mph

 

עם אפשר תשובה רצינית לגודל המקסימלית לרכב הנ"ל

 

 

תודה מראש

 

א5תה צודק, יחסי ההעברה השתנו וזה בעצם מאריך את ההילוכים ו"מחליש" את הרכב.

 

מידת הצמיג הרצוייה תהיה 205-50 או עדיף 205-45-16...

פורסם
בינתיים הוא אמר שלאחר כל הכיוונים למינהם, הוא ירכיב פילטר פתוח,יוסיף לי צ'יפ , חוטי הצתה זהב, וישנה את תוכנית ניהול המנוע ומבטיח לי שיפור של כ 20 כ"ס יותר בהתחייבות.

 

רק אני מתמקד במשפט הזה?

20 כ"ס ממנוע אטמוספרי סטנדרטי (אפילו לא) ע"י צ'יפ, סלט ופילטר?

התחייבות?

יש זכרון דברים?

 

אני סקפטי. לא הייתי יוצא מנקודת הנחה שהשיפורים שציינו כאן יוציאו ממנוע לא מוגדש 20 כ"ס בנקל.

 

בלי קשר, בהצלחה בהמשך.

פורסם

היי אני די חדש כאן אז נעים מאוד!

לגבי האופטרה אני מבין בזה קצת אז אני יכול לעזור לך אתה צודק לגבי המראה של האופטרה שהוא ממש יפה לגבי שיפורים המנוע של האופטרה הוא די טוב מה שתוקע אותו קצת הוא התיבת הילוכים מה שכן אולי יכול לעזור למנוע הוא כמו שהיצרן רוצה שיטפלו באופטרה כל 3000 k יש לשים נוזל מנקה אינג'קטורים ואיך שמים אותו? פשוט ממלים דלק עד הסוף ואז ממלים את הנוזל הזה לתוך המיכל של הדלק זה טיפול מה שנקרא לא לאופי אלא לתחזוקה. זה ישפר לך את שרפת הדלק ולפי נתונים יתן למנוע עוד 6 כוחות סוס לפי מה שהטכנאים של שברולט אומרים שווה לנסות. לגבי שיפורים אין לי מושג אבל בדוק אולי כדאי לך לשים את התוסף הזה

אגב הוא עולה 12 ש"ח בכל תחנות הדלק או 15-20 באוטו דיפו

שמח שאולי עזרתי

בברכה

darkmanxxx

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

לא רשמת מאיזה תוצרת התוסף שנותן יותר כ"ס

אבל אני יכול לומר לך שבדיקה שפיפט-גיר עשו על 4 תוספים

הראתה שמדובר בבזבוז של כסף

חלק מהם אפילו הורידו את ההספק

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

כל תוסף שניראה לך רציני. אם הוא נמכר ברשתות כמו אוטו דיפו אז זה רציני, בתחנות דלק צריך להראות מה כתוב מאחור מה ההוראות מה כדאי ומה לא. יש חברות מומלצות כמו קסטרול, מה שבמוסך של שברולט ממליצים, אריאל. או של פז. של פז הוא הכי יקר 30. עדיין לא שמעתי שתוסף כזה יכול להוריד את הביצועים של האוטו אבל תעשה חושבים ותראה אולי כדאי לך להישתמש בכל זאת בהוראות יצרן של כך המכוניות של הקונצרן דייהו שזה אופטרה 4 סדן אופטרה 5 אצ'בק ויואנט, אפיקה, אויאו 4 סדן 5 אצ'בק.

מקווה שעזרתי

בברכה

darkmanxxx

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
זה ישפר לך את שרפת הדלק ולפי נתונים יתן למנוע עוד 6 כוחות סוס....אגב הוא עולה 12 ש"ח בכל תחנות הדלק או 15-20 באוטו דיפו

 

6 כ"ס ממנוע אטמוספרי ב12 ש"ח? על זה נאמר - אל תהיה ילד...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...