Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי "עוד" בעייה.

לפני כמה חודשים (עוד שהייתי מספיק טמבל ללכת לסאונדסטרום)

עשיתי אצל שמעון התקנה כוללת של כל המערכת.(הישנה)

קניתי ממנו כבל RCA של סטינגר אקספרט(כבל לא זול בכלל)

הוא אמר לי שנשאר לו רק אורך 5מ',ואני הייתי צריך 2מ'.

אז מה שהוא עשה, זה פשוט קיצר לי את הכבל.:shock:

שאלתי אותו עם זה לא פוגע באיכות הוא אמר לי שלא, שאת הכבל הנ"ל יש אפשרות לקצר:roll:

היום יש לי רעשים מוזרים רק הרמקול שהכבל מחובר עליו.

מישהו מכיר את הכבל הנ"ל והוא יודע עם אפשר לקצר אותו?

אני ראיתי את הכבל, יש לו סופיות כאילו שאפשר לפתוח עם מפתח אלן.

כאילו באמת כדי לקצר.

מה אתם אומרים?

פורסם

לא מכיר אישית את הכבל הספציפי אך אם יש בורג אלן בסופית שלו מן הסתם זה עבור פתיחה - קיצור - סגירה.

 

אולי הסגירה הזו לא הדוקה היטב? משהו רופף? ניסית לשחק ולבדוק? אולי תפתח, תהדק מחדש כראוי ותבדוק שוב? אם הוא סגר את זה כמו שהוא העביר כבל לרמקולים [לפני שיוסי עשה את זה כמו שצריך..], הכל יכול להיות..:lol:

פורסם

כבל הכי טוב-זה כבל באורך 0 ! מטר.אני במערכת שלי כל הכבלים בניתי לבד לפי אורך הנידרש בלבד.רק אים עבודה לא אייכותית יכולה להיות בעייה

פורסם

הכול גרוע מה שקשור לסאונדסטורם?שמעתי לא פעם מילים טובות...אני אישית לא משתמש בשרות מתקינים-הכול לבד

×
×
  • תוכן חדש...