Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצעת מחיר ל PS2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן למכור את שלי אך מתלבט בקשר למחיר שאני רוצה עליו

 

מדובר במכשיר שאצלי ב4וחצי שנים האחרונות

 

הדגם עבה(?),עם צ'יפ מטריקס נדמה לי,קורא משחקים CD\DVD בלי בעיה (בלבד,לא קורא סרטים וכדומה)

 

2 ג'ויסטיקים מקוריים של סוני + 1 שבא חינם מחברה אחרת כלשהי

 

כרטיס זכרון מקורי של סוני 8מגה

 

ותיקיה עמוסה משחקים :)

 

כמה סביר לבקש על זה? 800-900 יותר מדי?

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

900 מחיר בסדר.אנשים בוכים לי שאני ימכור להם ב-900,יש לי ערכה כמו שלך רק עם שלט מקורי אחד.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אני גם ראיתי חדש + ציפ + שלט ב1000

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לפי דעתי זה מוגזם 900 או 800 בכלל, ולמה? קודם כל, נתחיל בכך שהדגם שלך הוא כבר בן 4 וחצי שנים ! כמו כן, זה הדגם העבה עם מאורר שעושה טיפונת רעש.

 

מה גם, שהעיינית שלך מי יודע, אולי כבר בדרכה למות? אחריי הכל, כמעט 5 שנים זה המון זמן.

 

צריך להתחשב בגורמים הללו.

 

ולמה? מכיוון שאני את שלי, דגם הסלים הדק (הכי חדש) + צי'פ מטריקס אינפיניטי ועוד שלט ואחריות קניתי ב- 999 כולל משלוח.

 

בנוסף קניתי שלט מקורי נוסף וזהו.

 

הכוונה היא, ש- 900 או אפילו 800, קצת יותר מדי :wink:

 

אבל תראה, אם תמצא מישהו שאכן יקנה ממך בסכום כזה, אז מה רע.

פורסם

1. תעשה מה שכולם עושים, תשאר בסרט ותנסה למכור במחיר הכי גבוהה.

2. כמו שאמר הבחור לפניי, אם תמכור מעל 500 יצאת מלך ומצאת פראייר.

היתה תקופה שרציתי לקנות, וכולם ביד 2 היו בסרט לקבל 89% מהמחיר של מכשיר חדש.

תכנס ליד 2, תבדוק מה המחיר הממוצע שאנשים מבקשים על המכשיר הזה בשביל לא לבקש יותר מדיי מעל או יותר מדיי מתחת.

אם אתה לחוץ למכור תפרסם ב 600-500, ותסכים לרדת להצעות.

פורסם

בחנות שאני עובד מוכרים סוני דגם הדק כולל צ'יפ כולל שלט מקורי וכולל שלט לא מקורי וגם כרטיס זיכרון 16 מגה ב1300 ש"ח עם אחריות להכל לשנה

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

פורסם

לא מזמן חבר רכש PS2 יותר צעיר משלך, ב 400 שקל. תעשה את השיקולים שלך.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם

אני קניתי את ה PS2 בגירסה העבה, עלה לי 250 ש"ח ...

 

מחירים של מעל 500 נראים לי לא הגיוניים בעליל, בטח לא שקיימים גירסאות דקות במחירים נמוכים למדי...

פורסם

ניב , בגירסא העבה כולל?

כרטיס זיכרון מקורי? (שווה הרבה יותר מהתחליפיים)

שלטים מקוריים ? כמה?

צ'יפ? (עם כמה שאני לא אוהב את זה)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...